2011-01-30, 12:21
Medlem
REALINs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silvermoon
Är det många här som laddat ner försvarsmaktens app till iPhone och Android och gjort de test som är där?

Vore kul att jämföra sig lite med andra intresserade tycker jag.

Mina resultat:
Logik: 3:10
PIIM: 81%

Ta det i en annan tråd.

1. Har inget att göra med GMU.
2. Enklare att se resultaten då.
2011-01-30, 12:25
Medlem
REALINs avatar
Linser ska tydligen inte vara så bra i fält. Känns som att det är enklare att bara ha glasögon hela tiden.
2011-01-30, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gammaray89
Ett dygn kvar grabbar och tjejer!
Antar att alla är taggade som f*n! Tackar för en mycket givande tråd och hoppas alla får det gött under sin GMU!
Och alla som skall till K3 Karlsborg, ses där !

Önskar detsamma; lycka till alla som ska gå GMU1. Och massor med pepp till er andra som söker GMU2 & GMU3

Karlsborg here I come...
2011-01-30, 12:36
Medlem
Silvermoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av REALIN
Ta det i en annan tråd.

1. Har inget att göra med GMU.
2. Enklare att se resultaten då.
Sant. Fixar det.
Sry.
2011-01-30, 13:20
Medlem
Fan kan inte någon vara seriös och starta en blogg under sin GMU ? Skriva då man har tid och ORK. Roligt att höra vad ni gör och om det är något vi andra behöver förbättra oss på innan vi rycker in. Skulle verkligen uppskattas av oss som väntar på vår tur =)

Mvh
2011-01-30, 13:27
Medlem
Jag genomförde en Laseroperation den 21 Dec. Hade tänkt på det ganska länge, men blev extra pushad då jag sökte till GMU och hörde att det är riktigt jobbigt med glasögon i fält, om man tex skall slänga sig eller lägga sig i skytteställning, då man måste rätta till glasögonen rätt ofta. Väldigt nöjd med operationen!
2011-01-30, 13:37
Medlem
Kipdrordys avatar
300 sidor!

blev en ganska lyckad tråd som jag skapade
hoppas det fortsätter

edit : tid 1337
2011-01-30, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tazur
Jag genomförde en Laseroperation den 21 Dec. Hade tänkt på det ganska länge, men blev extra pushad då jag sökte till GMU och hörde att det är riktigt jobbigt med glasögon i fält, om man tex skall slänga sig eller lägga sig i skytteställning, då man måste rätta till glasögonen rätt ofta. Väldigt nöjd med operationen!

Vad kostade det? är jäkligt sugen .....
2011-01-30, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nova1990
Fan kan inte någon vara seriös och starta en blogg under sin GMU ? Skriva då man har tid och ORK. Roligt att höra vad ni gör och om det är något vi andra behöver förbättra oss på innan vi rycker in. Skulle verkligen uppskattas av oss som väntar på vår tur =)

Mvh

Annars kan man ju skriva lite om vad som händer i denna tråd under GMU, kan göra det då jag får tid
2011-01-30, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nimekylg
Annars kan man ju skriva lite om vad som händer i denna tråd under GMU, kan göra det då jag får tid

Jaja absolut, det går lika bra. Roligt att höra hur det är och vad ni har för er
2011-01-30, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nova1990
Jaja absolut, det går lika bra. Roligt att höra hur det är och vad ni har för er

Jag är dock otroligt kass på o uttrycka mig i skrift men ska göra mitt bästa
2011-01-30, 14:13
Medlem
sgtpepper1s avatar
Jag kan också försöka att skriva lite om vad vi går igenom osv.

Om folk från olika förband gör detta, så kanske vi kan ta död på myten om att olika förband kommer att vara olika hårda också.

Då får vi svart på vitt så att säga!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in