Citat:
Ursprungligen postat av Gruppenfuhrer
Försök verkligen att fixa fram ett intyg, vet du ifall det står nåt sparat i deras databas att du sluta?
Läkarundersökning är den som gallrar bort mycket folk. De har sina regler de följer stenhårt. Vem vet de kanske inte finns nåt....
I värsta fall så far dit och gör mönstringen, se hur det går. Återkom annars till GMU 3 med intyg och hela fadderullan. Men om dom får nys om knät så sparas det i system till nästa gång. Gäller ha ett bra intyg ! =)
Kan du inte söka provanställning direkt utan att göra GMU ? Du fullgjorde ju nästan din värnplikt.
Jag tror det finns i deras databas, jag följde med som åskådare ett tag men det gick inte så bra. Eftersom sjukan på regementet skickade mig vidare till akuten direkt så borde det stå något. Men jag kan nog inte sitta och ljuga om att det inte har hänt på läkarundersökningen. Dom ställer ju frågor om sånt, och ser dom det senare i journalen så är jag ju körd på riktigt. Så får väl säga som det är och att det absolut inte påverkar mig någonting nu.
Nej det går inte enligt mitt förra befäl, i och med att slutövningen hade en stor betydelse, alla helvetes moment genomförs där som annars varit utspridda över hela lumpentiden. Det var en del som faila där, så jag tror inte det är en möjlighet.
Annars får jag gå berserk inne hos läkaren och hota honom med en stor spruta eller något. Haha.
Okej, det gick ju bra för dig! Hoppas jag också kommer in till AJB........... 3 månader går som en semester på ett spa hoppas jag =)