2013-01-25, 08:41
Medlem
REALINs avatar
Så här ser det ut om man har skyddsglasögon 07 med syn tillsats.
2013-01-25, 10:19
Medlem
Welpuos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Levels
Vad för handskar/vantar får man? Och är de tillräckligt varma och bra?

Öööh ja vetifan vad dom heter men typ "grön femfingervante/handske" "brun tumvante" "vit tumvante" etc....

Du kan va lugn! Det är inte första gången försvarsmakten skickar ut folk att arbeta i vintermiljö. Dom vet vad ni behöver!
2013-01-25, 12:50
Medlem
Någon som har några bra tips vad man kan ta med sig utöver det som står på försvarsmaktens hemsida?
2013-01-25, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElBarado
Någon som har några bra tips vad man kan ta med sig utöver det som står på försvarsmaktens hemsida?

Kolla några sidor bakåt i tråden, flera människor har skrivit sina egna packlistor.
2013-01-25, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Welpuo
Du kan va lugn! Det är inte första gången försvarsmakten skickar ut folk att arbeta i vintermiljö. Dom vet vad ni behöver!
Låter bra. Känns sen som en jäkligt dum fråga nu när jag vet svaret. Jag skulle väl inte riktigt tro att de skickar ut typ AJB utan något att värma händerna med. Tack för svaret.
2013-01-25, 13:26
Medlem
Levelss avatar
Har kört med mina löparskor både inom och utomhus. vet inte om jag kommer få göra det på GMUn.

Har någon tips på ett par bra inomhusskor, antar att jag måste åka iväg sista minuten och köpa ett par nu -,-
2013-01-25, 14:15
Medlem
Welpuos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alfmama1
Låter bra. Känns sen som en jäkligt dum fråga nu när jag vet svaret. Jag skulle väl inte riktigt tro att de skickar ut typ AJB utan något att värma händerna med. Tack för svaret.

D e lugnt!

Citat:
Har kört med mina löparskor både inom och utomhus. vet inte om jag kommer få göra det på GMUn.

Har någon tips på ett par bra inomhusskor, antar att jag måste åka iväg sista minuten och köpa ett par nu -,-

Så länge dom inte har en svart sula som färgar av sig så gör du nog bäst i att åka till butiken och fråga/testa själv. Det finns ingen specifik model som är sjuk mycket mera über än alla andra. Ta någonting som passar dig.
2013-01-25, 14:29
Medlem
Levelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Welpuo
D e lugnt!

Så länge dom inte har en svart sula som färgar av sig så gör du nog bäst i att åka till butiken och fråga/testa själv. Det finns ingen specifik model som är sjuk mycket mera über än alla andra. Ta någonting som passar dig.

Skorna man får utav FM är de verkligen inget att ha eller?
2013-01-25, 14:31
Medlem
Citat:
Jag har bara hört negativt om dem. Sen är ju skor också en väldigt viktig sak att ha rätt. Fel skor kan lätt leda till knäproblem. Så lägg lite tid och pengar på att hitta någonting bra där.
2013-01-25, 14:39
Medlem
Levelss avatar
Citat:
Jag har bara hört negativt om dem. Sen är ju skor också en väldigt viktig sak att ha rätt. Fel skor kan lätt leda till knäproblem. Så lägg lite tid och pengar på att hitta någonting bra där.

Ja precis. men det är därför jag använder mina löparskor inomhus också. De har ingen sula som färgar av sig och är otroligt sköna. Men antar att jag inte får ha de till både och ändå på GMUn.
2013-01-25, 15:00
Medlem
Welpuos avatar
Citat:

Citat:

Citat:
Ja precis. men det är därför jag använder mina löparskor inomhus också. De har ingen sula som färgar av sig och är otroligt sköna. Men antar att jag inte får ha de till både och ändå på GMUn.

Det där är hugget som stucket. Vissa gillar dom och vissa hatar dom. Är du orolig så varför inte ta med dina egna favoriter och använd dom utomhus medans du testar Lejon Attack inomhus. Sen kan du ju ta med extra efter första permisen som är efter 2veckor om du hatar Lejon Attack så mycket.
2013-01-25, 15:00
Medlem
Citat:
Ring och fråga nu innan de lämnar för helgen? Ett par bra löparskor kostar lite för mycket för att man bara skall köpa ett par till.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in