Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-10-04, 15:26
  #1
Medlem
1 Varför får sionist-juden Ekeroth ha en så hög position i Sverige Demokraterna?

2 Är det bara jag som får kalla kårar in i märgen när denne stolle får stå och hetsa i svt mot oskyldiga muslimer?

3 Är det finare att vara anti-muslim än antisemit?
Citera
2010-10-04, 15:28
  #2
Medlem
Sebottendorfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torsken73
1 Varför får sionist-juden Ekeroth ha en så hög position i Sverige Demokraterna?

2 Är det bara jag som får kalla kårar in i märgen när denne stolle får stå och hetsa i svt mot oskyldiga muslimer?

3 Är det finare att vara anti-muslim än antisemit?

1. För att han har varit aktiv inom SD och enligt dem är en bra politiker, det har nog inte med hans etniska eller religiösa ursprung att göra.

2. Jag har tyvärr inte sett det och kan inte svara på den frågan.

3. Antagligen inom SD men inte i svensk media.
Citera
2010-10-04, 15:34
  #3
Medlem
Landsknechts avatar
Jag kan inte heller påstå att jag är positiv till Ekeroth, då SD bör fokusera på vår inrikespolitik och inte springa Israels ärenden. Vad som sker nere i Mellanöstern, och vilka som dödar vilka, är helt enkelt ointressant.
Citera
2010-10-04, 15:36
  #4
Avstängd
K-B.Hickorysnorres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torsken73
1 Varför får sionist-juden Ekeroth ha en så hög position i Sverige Demokraterna?

2 Är det bara jag som får kalla kårar in i märgen när denne stolle får stå och hetsa i svt mot oskyldiga muslimer?

3 Är det finare att vara anti-muslim än antisemit?

Är det helt uteslutet att han har rätt i vartenda ord han säger i sitt anförande under landsdagarna?
Citera
2010-10-04, 15:36
  #5
Medlem
Fittfittas avatar
I dagens Sverige är det inte "fint" att vara emot vare sig muslimer eller judar men visst, det är nog aningen "finare" att vara mot muslimer isåfall. Att vara antisemit är givetvis något av det mest politiskt inkorrekta som existerar. Att Kent E står och "hetsar" mot muslimer känns lite konstigt, bakvänt och man börjar liksom inte i rätt ände med att ta itu med problemen.
Citera
2010-10-04, 15:38
  #6
Medlem
KalGustfXVIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torsken73
1 Varför får sionist-juden Ekeroth ha en så hög position i Sverige Demokraterna?

2 Är det bara jag som får kalla kårar in i märgen när denne stolle får stå och hetsa i svt mot oskyldiga muslimer?

3 Är det finare att vara anti-muslim än antisemit?

1. För han är bra och kunnig.

2. Vem vet men några oskyldiga muslimer existerar inte.

3. Inte om du är kommunist eller PK. Musslorna är ju den nya adeln som inte får klagas på på något sätt och den enda grupp som kan vara öppet rasistiska och driva en annan på flykten.
__________________
Senast redigerad av KalGustfXVI 2010-10-04 kl. 15:59.
Citera
2010-10-04, 15:40
  #7
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torsken73
3) Är det finare att vara anti-muslim än antisemit?

Använd ditt sunda förnuft och jämför en jude som Kent Ekeroth med en muslim som Abdirisak Waberi. Vem tror du parasiterar mest på den ariska och svenska rasen ? - Inte är det Kent Ekeroth iaf !
Det är ju packet vi vill åt och det arabiska patrasket måste förpassas till lämpligare ort, medan en talare av Ekeroths klass endast återfinns hos din idol J. Goebbels.

Sedan har ingen lyckats bevisa hur pass mycket jude K. Ekeroth verkligen är. Kan en så begåvad karl verkligen vara jude ??
Citera
2010-10-04, 15:40
  #8
Medlem
Arthals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torsken73
1 Varför får sionist-juden Ekeroth ha en så hög position i Sverige Demokraterna?

Det stavas Sverigedemokraterna

Därför att han har tidigare politisk erfarenhet, därför att det finns 2-3 högt uppsatta personer i partiet som är sionistvurmare, därför att om man har en jude i partiet så blir helt plötsligt alla försök att Naziststämpla partiet nästintill kraftlösa...



Citat:
2 Är det bara jag som får kalla kårar in i märgen när denne stolle får stå och hetsa i svt mot oskyldiga muslimer?

Muslimer, liksom alla andra religiösa grupper bör bekämpas hårt. Därtill så är inte Islam bara en religion utan har stora kulturella skillnader gentemot västerlandets kulturer.

Citat:
3 Är det finare att vara anti-muslim än antisemit?

Ja, enligt alla svenska riksdagspartier utom Vänstern och Sossarna så är det.
Citera
2010-10-04, 15:42
  #9
Medlem
Arthals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Använd ditt sunda förnuft och jämför en jude som Kent Ekeroth med en muslim som Abdirisak Waberi. Vem tror du parasiterar mest på den ariska och svenska rasen ? - Inte är det Kent Ekeroth iaf !
Det är ju packet vi vill åt och det arabiska patrasket måste förpassas till lämpligare ort, medan en talare av Ekeroths klass endast återfinns hos din idol J. Goebbels.

Sedan har ingen lyckats bevisa hur pass mycket jude K. Ekeroth verkligen är. Kan en så begåvad karl verkligen vara jude ??

Hans mamma kommer från Kazakhstan och är judinna, Kent Ekeroth är således Jude.
Citera
2010-10-04, 15:43
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K-B.Hickorysnorre
Är det helt uteslutet att han har rätt i vartenda ord han säger i sitt anförande under landsdagarna?

Är det uteslutet att Ekeroth har en egen agenda och mål med sverigedemokraternas politik som inte har något att göra med att vi svenskar skall få det bra?
Citera
2010-10-04, 15:47
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torsken73
Är det uteslutet att Ekeroth har en egen agenda och mål med sverigedemokraternas politik som inte har något att göra med att vi svenskar skall få det bra?
Nej, det är inte uteslutet. Det är en självklar sanning. Ekerothbröderna har ju sedan länge haft intensiva kontakter med den organiserade judenheten. De har blivit prisade av sionistorganisationer och de har även blivit erbjudna att arbeta inom Folkpartiet. Det blir man inte om man inte visat sig duktig som judisk supremasist.
Citera
2010-10-04, 15:47
  #12
Medlem
Ankdammsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torsken73
1 Varför får sionist-juden Ekeroth ha en så hög position i Sverige Demokraterna?

Vet ej, men han har väl jobbat häcken av sig och det uppskattas i alla partier.

Citat:
2 Är det bara jag som får kalla kårar in i märgen när denne stolle får stå och hetsa i svt mot oskyldiga muslimer?

Ekeroth, Wilders et al har en del konstiga teorier. Påståendet att alla muslimer per definition är islamister faller dels på sin egen orimlighet (1,5 miljarder fundamentalister?), dels på att det bevisligen finns muslimer som inte bryr sig nämnvärt om religionen.

Kanske kan man förklara det med att alla teorier drivs mot absurditeten av någon sorts naturlag. Muslimtokerierna blir då en slags motsvarighet till extremfeminism eller kommunism. Förhoppningsvis blockerar det inte en nödvändig islamkritik och diskussion.

Citat:
3 Är det finare att vara anti-muslim än antisemit?

Båda är extremt lågstatus. Antisionism och allmän religionskritik går däremot bra.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback