Jahopp nya drömmar att ge sig i kast med:
1) Återkommande drömm som enbart består av att en grönsvart jättelik orm med enorma huggtänder krälar in i spädbarns munnar och äter upp dom innifrån. Funderar på om det kan ha med en kompis graviditet att göra....
2) Denna drömm har återkommit flertalet gånger under hela min uppväxt, det ända som ändras är landskapet.
JAg sitter i en stor kub, den existerar men existerar ändå inte. Förutom mig i denna kub finns en jämnårig kille i tvångströjja, man ser inte mycket av ansiktet då denna har långt svart hår. I vart fall förändras landskapet runt denna kub som alltid är stilla upp i luften, typ flygfotoavstånd, Landskapet kan endera visa en fantastisk skog, ibland rena domedagen, städer och platser. Men aldrig några andra människor än just han och mig. Under hela tiden pratar han via på något främande språk, totalt ovetande om min närvaro. Jag själv känner inga direkt känslor utan står där i denna kub och väntar, på vad har jag ingen aning om. Skulle vara ytterst intressant att höra om någon kan klura ut vad detta kan symbolisera