Störda drömmar. alltid om en björnjävel!
Återkommande drömmar där björnar stirrar på mig. ca 10 nätter, i rad. en gång bet den mig.
Nyligen hade ena björnen ungar som försökte komma nära mig. minns inte mer än att jag är rädd för björnen. den biter iallafall inte längre.
inatt drömde jag om samma björn igen.
Först drömde jag om ett stall där jag hittade en ensam räv med rabies(jag antog att den hade det) Den bet mig så jävla hårt, kändes i drömmen. Den försvann och jag hamnade i skogen där jag mötte björnen.
Den var utstött såg jag nu, den hjälpte mig när jag blev attackerad av en svartbjörn.
(den återkommande björnen är brun om det har betydelse, den förföljer mig i drömmarna)
den följde efter mig i drömmen, var på avstånd men jag visste att denna björn var snäll för den vaktade så inte de andra björnarna kom mot mig.
Vi mötte en isbjörn, vet inte hur vi hamnade i arktis. Björnen gav mig sin form - jag blev en björn så då lät isbjörnen mig vara.
Jag såg EN ensam pingvin som glodde på mig och ett förmål från mitt arbete haha.
I björnform slungades jag ut i havet, sedan vaknade jag upp i skogen.
Samma svartbjörnar attackerade, jag tog skydd under ett täcke. (började vakna här tror jag för jag hade täcket i ansiktet)
Jag hittade brunbjörnen och sökte skydd där, den tog med mig på sin rygg och jag vaknade.
Öh. ja. det var dagens.
Drömmer alltid om denna brunbjörn, tidigare har den dock varit aggressiv och jagat mig. men ju mer den möter mig i drömmen desto mindre "farlig" blir den.
Den har ju t.ex. visat mig sina ungar, men jag har varit rädd då och gömt mig.
Försökt söka på drömtydning björn men jag hittar inget som passar in.
Iallafall så räcker det med att någon nämner en björn, jag ser en björn i en reklam så kommer dessa drömmar, varför just björnen å inte nåt annat? (sen äre klart, det är björndrömmarna jag minnst för att de återkommer, drömmer troligen annat också..)
Varsågod å tolka, kan ju uppdatera om den dyker upp fler nätter