Inatt drömde jag om ålar.
Var hos någon välbärgad familj där de hade två stycken pooler, en mindre och en större.
Jag minns att jag stod på deras gräsmatta och beskådade de två poolerna samtidigt som en manlig figur (ägaren till dem) var bredvid mig
och pratade om att han skulle hoppa i och ta ett dopp i den största.
Jag berättar för honom att "det är skönt när det är lite storlek på poolen så att man kan ta några simtag" och han höll med.
Fast båda var otroligt smutsiga, och när han väl är i vattnet senare plockar han upp en stor ål som han slänger upp på gräsmattan bredvid mig,
jag frågar vad den gör i poolen och han berättar att han lagt i den där själv.
Jag beskådar ålen på närmare håll och beslutar mig för att försöka få i den i vattnet igen så jag letar efter något att knuffa i den med,
(ville inte ta i den, slemmig och motbjudande).
I samma skede som jag försöker hitta något att peta i den med kommer den manliga figuren upp igen och har hittat ytterligare en mindre ål som han bär på,
och han kör upp hålen nära mitt ansikte precis som han vill jävlas, (han kanske såg att jag inte ville ta i den första ålen).
Det går en kort stund då jag försöker undvika hans ål som han försöker att trycka upp i nyllet på mig/jävlas,
så jag går runt honom med visst avstånd för att undvika, och säger även till honom att sluta.
Inte mycket mer än så minns jag...någon som har en hint om vad det kan betyda?