• 1
  • 2
2010-10-03, 18:24
Medlem
johnny_viciouss avatar
Jag skulle nyss betala min hyra och när jag ska sätta över pengarna råkar jag istället skicka dom till exflickvännen som dumpades för 3-4 månader sedan. Hur fan löser jag detta snabbast och smidigast?
Citera
2010-10-03, 18:26
Medlem
Be henne returnera stålarna?
Citera
2010-10-03, 18:27
Medlem
BossesPizzerias avatar
Ring henne?
Citera
2010-10-03, 18:29
Bannlyst
Det är olagligt av henne att använda dessa pengar (tror jag?). Om någon av misstag sätter in pengar åt dig så får du inte använda dessa...
Citera
2010-10-03, 18:30
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BossesPizzeria
Ring henne?
Man kan väl säga att vi inte är bästa kompisar direkt så det gör jag gärna inte.
Citera
2010-10-03, 18:30
Medlem
amjaisols avatar
Finns väl inget annat du kan göra än att kontakta henne. Eller har ni sagt upp kontakten också?
Citera
2010-10-03, 18:31
Medlem
Benedictuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Man kan väl säga att vi inte är bästa kompisar direkt så det gör jag gärna inte.

Kvittar väll om ni är bästa kompisar eller inte, hon har dina stålar. Bit i det sura äpplet.
Citera
2010-10-03, 18:32
Medlem
kontakta henne och säg som det är
Citera
2010-10-03, 18:33
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:

Vill du ha tillbaka pengarna? I så fall är det det enklaste sättet.
Citera
2010-10-03, 18:34
Medlem
Bara att ringa banken imorgon och förklara dig. Det blir rätt snabbt löst kan jag tänka mig.
Citera
2010-10-03, 18:41
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amjaisol
Finns väl inget annat du kan göra än att kontakta henne. Eller har ni sagt upp kontakten också?
Ja vi har sagt upp kontakten. Jag tror inte hon är sådär jättesugen på att prata med mig och det känns som att risken att hon sätter sig på tvären är rätt stor. Kan hon vägra att skicka tillbaka pengarna?
Citera
2010-10-03, 19:00
Medlem
Benshies avatar
Citat:
Ja vi har sagt upp kontakten. Jag tror inte hon är sådär jättesugen på att prata med mig och det känns som att risken att hon sätter sig på tvären är rätt stor. Kan hon vägra att skicka tillbaka pengarna?

Som Isterband sa så kan du kontakta banken och be om att få pengarna tillbaka. Det är ju inte första gången det händer. Så kanske vi får se ditt ex gråta ut i aftonbladet för att hon trodde att hon fick pengarna av dig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in