2010-10-03, 00:12
Medlem
Jag skickade in ett mail där jag informerade om att det var stora brister i deras tillverkning av grov svart portionspåsar. köpte typ 3 dosor där alla förutom ett par stycken var trasiga. (Inte ihopsatta i ena änden) Jag fick inte ens ett tack för upplysandet.
Citera
2010-10-03, 02:04
Medlem
Baskers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yesyesjao
Har för mig att om man skruvar samtidigt som man försöker få upp dosan så ska det gå lite bättre.
Japp, skruva fram och tillbaks med bestämda tag samtidigt som man lyfter locket uppåt, det är trixet med de dosorna. Mycket gott snus för övrigt!
Citera
2010-10-03, 03:11
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Basker
Japp, skruva fram och tillbaks med bestämda tag samtidigt som man lyfter locket uppåt, det är trixet med de dosorna. Mycket gott snus för övrigt!
Inte ska man väl behöva vara högutbildad ingenjör för att förstå sig på hur man öppnar en snusdosa.
Då är det ju något som inte står rätt till.

Bara för jag läste denna tråden så ska jag springa ner och köpa en sådan dosa när jag vaknar sen.
Aldrig köpt mig någon sådan tidigare.
Citera
2010-10-03, 03:14
Medlem
Jack.Dogs avatar
Lider med dig. Finns väl inget värre än att vilja ha en redig snus, sen öppnas inte doshelvetet! Jag tycker att du i framtiden ska satsa på snus av högre kaliber!
Citera
2010-10-03, 03:17
Medlem
StefanAJs avatar
hahaha vafan. Du måste ju ta bort skyddet som sitter runt om dosan först! Sedan är det bara att öppna som vanligt. Snusar inte de så ofta men tycker dosorna är rätt softa. (rim).

Eller var detta en skämt-tråd? Isf missade jag det.

Edit. Okej, jag läste inte tråden. Tittade bara på en av bilderna. Sorry.
Metalldosor kan bli rätt jävliga ibland. Har dock inte varit med om att de fastnat på det sättet. Problemet är väl lite att ju mer du tar i desto mer fastnar locket, då du antagligen trycker in sidorna på den.
Plastdosor är bättre.
Senast redigerad av StefanAJ 2010-10-03 kl. 03:21.
Citera
2010-10-03, 08:11
Medlem
Byxfuckers avatar
Vad är ni för ena kärringar som inte kan öppna en snusdosa?
Ber ni flickvännen eller mamma om hjälp med locket till görkbörrken också eller?

Men visst är just Lucky Strike-dosorna svåra, det håller jag med om, men så jävla snygga.
Citera
2010-10-03, 10:33
Medlem
Ozknybergs avatar
Jag hatar verkligen LS's snusdosor, fattar inte heller varför dom bara inte kan göra en vanlig dosa. Som tur är så snusar man det i princip aldrig, även om man gillar snuset.
Citera
2010-10-03, 11:51
Medlem
Har också stött på detta. Dom har tydligen stora problem med detta. Skulle tydligen vara leverantören/tillverkaren som är värdelös. Stämjärn brukar funka bra.
Citera
2010-10-03, 12:07
Medlem
Nordin11s avatar
Jävla dosor är det,sjukt svåra att få upp !
Citera
2010-10-03, 12:21
Medlem
epost72s avatar
Övrigt-►Tobak
/Mod
Citera
2010-10-03, 12:51
Medlem
Detta fick mig en rolig morgon när man såg bilderna ahha

Har dock aldrig köpt Luckey Strike med har hört att det är flera som har problem med den.
Citera
2010-10-03, 13:47
Medlem
patiks avatar
Hahaha, fick en dosa av polaren igår eftersom att han gnällde på att han blev torr i halsen. Jag lyckades aldrig få upp den igår och nu är det dags för dagens första jäfvel så nu börjar kampen igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in