• 8
  • 9
2011-07-21, 10:05
Medlem
Haha, tror mnga som suttit med detta problem hittat den hr trden. Sjlv googlade jag till och med Lste problemet genom att bnda isr delarna s det iallafall blev en liten springa, d kunde jag kra ner mitt visakort dr och p s stt f upp dosan!
Citera
2011-09-02, 15:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av spyware
Haha, tror mnga som suttit med detta problem hittat den hr trden. Sjlv googlade jag till och med Lste problemet genom att bnda isr delarna s det iallafall blev en liten springa, d kunde jag kra ner mitt visakort dr och p s stt f upp dosan!

Jag kom hit fr 3 minuter sen efter googlande.. Det fanns tom "Lucky strike snus ppna" som "relevance" p google..

jvla skitdosa!!!

Jag har d fan aldrig vart med om jvligare dosa att ppna.. Sitter fr fan hr och har asont i hnderna, och d r jag ingen liten sparvel p 17 r heller.. FAAAAAAN

EDIT: Jag vet fr fan inte ens vad som r upp och ner!? "Bjudldan" sitter p undersidan(?).. ah fy fan.. PISSDOSA!

2: Jag fick upp doshelvetet 2 gnger, och s skulle jag prova en tredje gng och nu sitter den fan kilat helvetet!!
Senast redigerad av lynar 2011-09-02 kl. 15:09.
Citera
2011-09-02, 22:10
Medlem
zodiac08s avatar
Slng in dom frysen i 10-15 minuter s gr dom att ppna ltt som en pltt..

Har en teori om att det blir vakkum i din och dom expanderar
Citera
2011-09-02, 22:52
Medlem
Heaven23s avatar
Hade lnge det hr problemet nr jag snusade lucky, "tricket" som i 99% av alla fall funkar fr mig, r helt enkelt att verkligen trycka med fingrarna precis vid sjlva skran, men det r ju mycket mjligt att du ftt en helt vrdels dosa, dr till exempel ovandelen har blivit lite mindre n vad den egentligen ska vara.
Citera
2011-10-26, 13:20
Medlem
HARDCORE1s avatar
Har kpt 3 luckey-strikedosor tidigare och har inte haft ngra problem alls. Nu med den 4e tog jag en snus, det gick bra. Nu nr jag ska ta en till GR DOSJVELN INTE UPP. Mste ha blivit vakuum eller ngot s jag testar att ha dem i frysen ett tag. Jag terkommer med det...

Edit: DET FUNKADE!
Senast redigerad av HARDCORE1 2011-10-26 kl. 13:36.
Citera
2011-10-26, 17:52
Medlem
linjalvaxts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HARDCORE1
Har kpt 3 luckey-strikedosor tidigare och har inte haft ngra problem alls. Nu med den 4e tog jag en snus, det gick bra. Nu nr jag ska ta en till GR DOSJVELN INTE UPP. Mste ha blivit vakuum eller ngot s jag testar att ha dem i frysen ett tag. Jag terkommer med det...

Edit: DET FUNKADE!

Har funderat p att prva Lucky strike snuset men vettefan om jag vgar nu ass
Knns lite trkigt om man inte skulle f upp dosan d man inte har tillgng till frys hela tiden, orkar inte g omkring med en frysvska fr att kunna snusa.
Citera
2011-10-26, 20:03
Medlem
Vrid verdelen och underdelen t olika hll medans ni drar isr de olika delarna. (Typ som OREO (VRID, slicka,doppa)) Funkar jmt fr mig... och jag snusar LS konstant
Citera
2011-12-14, 09:53
Medlem
D_Devils avatar
Fr mig har frekvensen med "skitdosor" legat p cirka 1 dosa per stock.
Var tionde dosa gr inte att ppna utan min leatherman, det gr vl an med tanke p att hemma har man verktyg och p jobbet har man sin leatherman, men nr man kr bil s kan jag f ett rejlt jvla frispel. Hromdagen s var jag tvungen att stanna p vgen fr att f upp dosan, och nr inte det gick s kastade jag skiten t helvete och kpte en annan snussort p Statoil istllet.
Citera
2011-12-31, 13:39
Medlem
Thompson.s avatar
Inga problem att ppna den med fingrarna och vridmetoden gott snus ocks!
Citera
2012-03-19, 00:07
Medlem
landenREMIXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thompson.
Inga problem att ppna den med fingrarna och vridmetoden gott snus ocks!

Sjlv tycker jag tvrt emot dig att den r svr att ppna och ingen vidare smak heller.
Men men smaken r som baken och det hade varit en jvligt trkig vrld om alla tyckte lika
Citera
2012-07-23, 20:42
Medlem
bunjackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landenREMIX
Sjlv tycker jag tvrt emot dig att den r svr att ppna och ingen vidare smak heller.
Men men smaken r som baken och det hade varit en jvligt trkig vrld om alla tyckte lika

ok ingen vidare smak ok det kper jag smaken r som baken dremot har f:l ndrat dosan till mer plast tror jag rtt nyligen

det gr att ppna om man ta det lugnt sansat i de flesta fall annars ker kniven fram emellan locken poff uppe

vem vet de som inte gr att ppna om nn jvel svetsar igen dem
Citera
2012-07-27, 23:18
Medlem
Fyfan fr Lucky Strikes dosor, kpte en stock p Arlanda fr att ta med till Spanien en gng. Detta var frsta gngen jag provade, hade inget annat snus p mig.

Var som en jvla rubiks kub..tog vll ca 1 timme att f up den med ren jvla styrka fr frsta gngen, andra funkade det inte s fick vara utan snus tills man kom till fram till Spanien. D anvnde jag en kniv haha. Smaken var nog inget fr mig, men det funkade.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in