• 5
  • 6
2011-12-13, 13:21
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manhattan
Är det bara för att man är fuktig där nere så man kopplar ihop det med att vara kåt-våt. Det måste väl vara något mer...?

Varför gjorde Gud oss som kåtast när vi är som äckligast där nere, så himla opraktiskt!

Och borde vi inte genom ett biologiskt sett att se det vara kåtare innan mens, när vi kan bli med barn?

Hur är det med er tjejer, är ni mer kåta vid mens...?

Det är för att kroppen utsöndrar hormoner vid mens och ögglossning. Naturens sätt att locka till fortplantning. Har du inte haft sexualkinskap i skolan eller är du för ung?
Citera
2011-12-13, 22:51
Medlem
ZlatanManias avatar
Det gäller nog inte alla skulle jag tro.. Du är nog bara en som har lite otur med det där! Men det är väl tur att gud gav dig ett reservhål i såna tider?
Citera
2011-12-14, 17:47
Medlem
DoktorAnnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manhattan
Är det bara för att man är fuktig där nere så man kopplar ihop det med att vara kåt-våt. Det måste väl vara något mer...?

Varför gjorde Gud oss som kåtast när vi är som äckligast där nere, så himla opraktiskt!

Och borde vi inte genom ett biologiskt sett att se det vara kåtare innan mens, när vi kan bli med barn?

Hur är det med er tjejer, är ni mer kåta vid mens...?

Jag tror att det är väldigt individuellt Själv blir jag kåtare vid ägglossning och innan mens men när den kommer är jag inte ett dugg kåt! Tvärtom så skulle jag väl börja slå killen med en pinne om han försökte ha sex med mig då, så vilken tur att han inte gillar det heller. Har varit tillsammans med killar som gillar mens, inte bryr sig om mens och killar som tycker att det är avtändande och den sista gruppen passar jag garanterat bäst med - Men du skulle nog hitta någon av de där två sorterna jag nämnde först för de finns det många av!

I min erfarenhet bryr sig de flesta inte särskilt (så länge det inte är blodbad!) utan är man kåt så är man kåt oavsett mens. Men det är lite av en åldersfråga också, generellt tycker unga tjejer och killar att det är jobbigare med sex + mens men det går oftast över med åldern.
Citera
2011-12-14, 19:59
Medlem
Det är bara så att Kvinnor blir mer kåta då dom har mens för att då har dom mer blod i fitttan vilket leder till att dom blir kåtare
Citera
2011-12-14, 20:11
Medlem
Roxanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagemongo
Men det är lugnt, bara till att knulla i duschen!

Så enkelt men så bra.

Den enda gången jag idkat samlag under menstruation, så skedde det tills sängs med en handduk under. Så jäkla osexigt. Kändes som förberedelser inför en förlossning....

Man skulle kunna göra nåt kul av det. Leka att man förlorar oskulden igen. Håret uppsatt i tofsar, Hello Kitty-trosor på och sen - When Roxy pops her cherry.

Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in