2010-10-03, 23:15
Medlem
siiiTas avatar
Vanligtvis ligger jag och spyr pga mensvärken och tycker inte att det är särskilt upphetsande, men de få gånger då jag lyckats slippa mensväken har jag känt lite kåthet.
Citera
2010-10-04, 02:31
Medlem
Addsos avatar
Sån klockren tråd! Jag blir alltid tokakåt någon dag innan mensen börjar, och så håller det i sig hela mensen... Iom att det börjar innan mensen kan det inte vara någon slags "stimulering" med hjälp av mensskydd som någon föreslog.. Och inte heller för att man känner sig våt där nere.
Lurigt är det, och jobbigt, eftersom det inte är den ultimata tiden att ha sex Mycket onanerande de dagarna!
Citera
2010-10-04, 17:54
Medlem
SummerWines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Man får hoppas att du är en flitig användare av tvål och alcogél iallafall. Och att du håller naglarna korta. I annat fall gör du nog bäst i att nöja dig med att vinka åt folk när du hälsar istället för att ta i hand.

Haha, jag är körd :/ Nä men dels onanerar jag sällan utan trosor, det är både skönare och mindre kladdigt utanpå. Sen så har jag i regel väldigt långa naglar och alkogel känns ju onödigt Min mens luktar ju hallonsylt!
Citera
2010-10-04, 18:09
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SummerWine
Haha, jag är körd :/ Nä men dels onanerar jag sällan utan trosor, det är både skönare och mindre kladdigt utanpå. Sen så har jag i regel väldigt långa naglar och alkogel känns ju onödigt Min mens luktar ju hallonsylt!

Waaaay too much information. Men funkar det så funkar det. Ge mig gärna en varning först bara så jag kan trä på mig kirurghandskar om vi ska hälsa på varandra tack.

För jag råkar veta att trosor inte är vätsketäta.
Citera
2010-10-04, 18:49
Medlem
SummerWines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Waaaay too much information. Men funkar det så funkar det. Ge mig gärna en varning först bara så jag kan trä på mig kirurghandskar om vi ska hälsa på varandra tack.

För jag råkar veta att trosor inte är vätsketäta.

Nä fast normalt sätt blodar man inte i trosorna när man mensar. Iaf inte jag. Så det är nog lugnt hörredu. Denna mensskräck borde fan utrotas snart.
Citera
2010-10-04, 19:17
Medlem
Roxanas avatar
Jag är absolut inte kåt när jag har mens. Då är sex det sista jag tänker på. Men under ägglossningen & första dagarna efter.. Då vill jag ha mycket stock..
Citera
2010-10-05, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intespringa
Hmm, aldrig varit med om tjejer som er... Låter rätt knepigt det där faktiskt!
För när det gäller det där med hormonerna så är det faktiskt tvärtom: ni har era lägsta könshormonsnivåer under menstruationen, så det känns ju som att denna kåtheten snarare är något psykologiskt:
Ni har en viss kåthet i kroppen, men ni vet att ni inte kan få den tillfredsställd, för att ni/killen tycker det är äckligt, någon form av teasing typ.

Alternativt skulle man kunna tänka att det är när era östrogenhalter är som lägst, som ni är som mest lika oss killar?
Tror du e inne på rätt spår faktiskt, kanske e de så att iom att kvinnor har låg östrogennivå under mensturationen(vilket jag inte har en aning om igentligen förutom att du skrev det) blir det kanske ett resultat av förhöjd testosteronnivå, och iom att testosteron e en lusthöjare för såsom män som kvinnor så.
Citera
2011-01-20, 21:09
Medlem
Manifestas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manhattan

Hur är det med er tjejer, är ni mer kåta vid mens...?
Ja tyvärr. Kåt och aggressiv
Citera
2011-01-20, 21:19
Medlem
Manifestas avatar
Citat:
För när det gäller det där med hormonerna så är det faktiskt tvärtom: ni har era lägsta könshormonsnivåer under menstruationen, så det känns ju som att denna kåtheten snarare är något psykologiskt:
... så då kan du ju tänka dig hur "vi" är när vi inte har mens
Citera
2011-01-21, 19:34
Medlem
SummerWines avatar
Citat:
Ni har en viss kåthet i kroppen, men ni vet att ni inte kan få den tillfredsställd, för att ni/killen tycker det är äckligt, någon form av teasing typ.

Alternativt skulle man kunna tänka att det är när era östrogenhalter är som lägst, som ni är som mest lika oss killar?

Seriöst?

Jag kan dock säga med säkerhet att det inte sitter i huvudet, misstänkte det förut då känslan av att inte "kunna" göra något triggar människan desto mer.

Men det är rätt stor fysisk skillnad vill jag lova. Det är som om du plötsligt skulle få stånd mer frekvent, man märker det.

Skillnaden på intresse för sex är slående för att inte prata om tiden innan man får orgasm, den procentuella skillnaden mellan 30 och 60 sekunder är rätt maffig .

Kan i perioder ha "svårt" att få orgasm, ca 2 minuter, och det problemet märks då inte av under mens.

Vet du förövrigt hur detta påverkas av preventivmedel?
Citera
2011-12-13, 03:53
Medlem
Mandi74s avatar
Jag blir oxå sjukt kåt när jag har mens och dagarna innan.
Läste nånstans att det har med hormonerna och blodtillförseln att göra.
Citera
2011-12-13, 11:26
Medlem
Jag är också mer kåt nån dag innan mensen och när jag har mens. Likadant med ägglossning. Men det är lugnt, bara till att knulla i duschen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in