• 1
  • 2
2010-10-02, 19:20
Bannlyst
Är det bara för att man är fuktig där nere så man kopplar ihop det med att vara kåt-våt. Det måste väl vara något mer...?

Varför gjorde Gud oss som kåtast när vi är som äckligast där nere, så himla opraktiskt!

Och borde vi inte genom ett biologiskt sett att se det vara kåtare innan mens, när vi kan bli med barn?

Hur är det med er tjejer, är ni mer kåta vid mens...?
Citera
2010-10-02, 19:27
Medlem
dekanmis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manhattan

Haha, jodå, visst blir jag det. Speciellt de första dagarna då jag blöder som mest. Men jag misstänker att det sitter psykiskt. Jag vill inte (och tänker därför att jag inte kan) ha sex när jag har mens. Sista 2 dagarna kan det gå an, eftersom att jag blöder väldigt lite just då och det känns således inte lika äckligt. Så när jag "inte kan" så blir jag mer kåt, helt enkelt. Man vill alltid ha det man inte kan få.
Citera
2010-10-02, 19:48
Medlem
RosaRutigPennas avatar
Citat:
Nej.

Men det är väll mer "praktiskt" att ha högre sexlust när man har mens då man kan ha sex utan att bli med barn?
Citera
2010-10-02, 20:46
Medlem
brisingamens avatar
Nej , jag blir extra kåt när jag har ägglossning inte när jag har mens. Har alltid varit så, men kan tänka mig att om man tar p-piller så är ju de dagarna utan hormoner och ens naturliga lust kommer fram-p-piller är en stor lustdödare.
Citera
2010-10-02, 20:55
Medlem
dirnas avatar
Jag blir extra kåt när jag har mens. Jag har kopplat det till mensskyddet man har, antingen tampong eller binda, som liksom finns där och stimulerar på ett sätt som aldrig annars när man inte har något skydd...

Annars är min enda förklaring just att kroppen fylls av massa hormoner vid mens, det har alltså ingen biologisk funktion. Det är bara ett resultat av hormonerna. Antar jag.
Citera
2010-10-02, 20:57
Medlem
Wheeler88s avatar
Eeeeeeeeew
Citera
2010-10-02, 21:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brisingamen
kan tänka mig att om man tar p-piller så är ju de dagarna utan hormoner och ens naturliga lust kommer fram-p-piller är en stor lustdödare.
Är p-piller lustdödare?

Citat:
Ursprungligen postat av dirna
Annars är min enda förklaring just att kroppen fylls av massa hormoner vid mens
Ok. Varför är det så...
Citera
2010-10-02, 21:23
Medlem
pdngs avatar
Samma här. Blir vrålkåt vid mens och kollar på porr hela tiden. Vill inte utsätta min sambo för äckelmens så brukar typ bara ge honom avsugningar och sen onanera i duschen. Kommer starkt som fan när jag har mens också.

Är likadan när jag har ägglossning också för den delen...
Citera
2010-10-02, 21:31
Medlem
RosaRutigPennas avatar
Citat:
Är p-piller lustdödare?
Minskad sexlust är en av den vanligaste biverkningar man kan få av p-piller. Står under "vanliga biverkningar" på nästan alla piller. Själv blir jag frigid av mina p-piller
Citera
2010-10-02, 21:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRutigPenna
Minskad sexlust är en av den vanligaste biverkningar man kan få av p-piller. Står under "vanliga biverkningar" på nästan alla piller. Själv blir jag frigid av mina p-piller
Men oj! Vill du bara har sex när du har mens då? Har du pojkvän?
Citera
2010-10-02, 21:33
Medlem
servuss avatar
Citat:
Är det bara för att man är fuktig där nere så man kopplar ihop det med att vara kåt-våt. Det måste väl vara något mer...?

Varför gjorde Gud oss som kåtast när vi är som äckligast där nere, så himla opraktiskt!

Och borde vi inte genom ett biologiskt sett att se det vara kåtare innan mens, när vi kan bli med barn?

Det är ju kring ägglossningen du vill bli tagen bakifrån av den största snyggaste smartaste mannen du kan hitta. Din nördiga toffel föredrar du de andra dagarna i månaden.
Citera
2010-10-02, 21:35
Medlem
RosaRutigPennas avatar
Citat:
Men oj! Vill du bara har sex när du har mens då? Har du pojkvän?
Nej, jag är inte kåt när jag har mens, blöder sjukt mkt + kraftig mensvärk
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in