2010-10-03, 01:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Adrian von Butt
Personligen har jag aldrig förstått problemet med sex+mens. det har liksom aldrig stört mig, bara att ta med en handuk för kvinnan att ligga på, och en dusch efteråt. vad är problemet?

Håller med ! Förstår inte folk som är positiva till analsex men blir illmående av sex under mens.
Citera
2010-10-03, 01:53
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Personligen har jag aldrig förstått problemet med sex+mens. det har liksom aldrig stört mig, bara att ta med en handuk för kvinnan att ligga på, och en dusch efteråt. vad är problemet?

Man kanske vill bli avsugen och är lite skeptisk till att tjejen vill lapa sitt eget mensblod?

Utöver det känns inte cunnilingus riktigt lika lockande om det ska smaka blod...
Citera
2010-10-03, 02:02
Medlem
Adrian von Butts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Man kanske vill bli avsugen och är lite skeptisk till att tjejen vill lapa sitt eget mensblod?

Utöver det känns inte cunnilingus riktigt lika lockande om det ska smaka blod...

vet du...jag läste nånstans att man kan ha sex utan cunnilungus eller fellatio... Är man kräsmagad rekomenderas den varianten under indianveckan.
Citera
2010-10-03, 02:04
Medlem
belsosegs avatar
Citat:

Man kan ju alltid suga innan man gökar
Citera
2010-10-03, 02:06
Medlem
Jag brukar sällan bry mig ifall de paltar där nere, bara stoppar in den ändå. Brukar inte lapa menskutta men det har hänt/händer då o då, frivilligt alltså -dock inte ofta.

Däremot kan jag inte missminna mig ifall jag låtit den blodiga kuken blitt avsugen utav vederbörande efter kärleksakten.
Någonting som ni damer gjort eller brukar göra?
Citera
2010-10-03, 02:08
Medlem
belsosegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b3llona
Däremot kan jag inte missminna mig ifall jag låtit den blodiga kuken blitt avsugen utav vederbörande efter kärleksakten.
Någonting som ni damer gjort eller brukar göra?

Jag har aldrig sugit, eller kommer suga, en kuk med mens på. Känner nog ingen som gjort det heller.
Citera
2010-10-03, 02:12
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
vet du...jag läste nånstans att man kan ha sex utan cunnilungus eller fellatio... Är man kräsmagad rekomenderas den varianten under indianveckan.

Man kan, men det är inte lika kul.

Jag gillar när sex är passionerat och att praktisera detta där så många avenyer som möjligt är öppna.

Jag är "tråkig" på det sättet...
Citera
2010-10-03, 02:13
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av belsoseg
Man kan ju alltid suga innan man gökar

Det framstår som väldigt "schemalagt" om du frågar mig. Inte särskilt spontant...
Citera
2010-10-03, 02:16
Medlem
belsosegs avatar
Citat:
Det framstår som väldigt "schemalagt" om du frågar mig. Inte särskilt spontant...

Men man får väl lov att ha något krav liksom?
Jag suger inte om kuken är täckt av mens (ok om killen tvättar av den efter knull och innan sug), och jag suger absolut inte efter att ha haft analsex. Det är ju mer krav från min sida än schemalagd sex.
Citera
2010-10-03, 02:30
Bannlyst
Nu skulle ju den här tråden försöka besvara varför (och om) man blir kåt när man har mens. Finns andra trådar om man vill ha sex då. Det kan väl funka. Man vill ju så gärna, men det är ju inte idealet.

Citat:
Ursprungligen postat av Ddales
http://finest.se/dales mer om varför man blir kåt när man har mens!
Jasså, var då? Eller var det spam?
Citera
2010-10-03, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manhattan
Nu skulle ju den här tråden försöka besvara varför (och om) man blir kåt när man har mens. Finns andra trådar om man vill ha sex då. Det kan väl funka. Man vill ju så gärna, men det är ju inte idealet.
Men e du så kåt att du e villig att suga bort mensblodet ifrån den bultande kuken efter den sprutat grottan full.
Citera
2010-10-03, 03:09
Medlem
spacejoints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wheeler88
Eeeeeeeeew
lolled
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto