2010-10-02, 21:37
Medlem
SummerWines avatar
Hormoner.

Jag är helt tokig när jag har mens. Ser allt som potentiella ligg och onanerar i massor... (till skillnad från annars )
Citera
2010-10-02, 21:46
Medlem
brisingamens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manhattan
Är p-piller lustdödare?

För mig var de det och för många andra jag känner också. Jag fattade väl aldrig riktigt i vilken omfattning förrän jag slutade använda dem när jag var 22, en skillnad som mellan natt och dag. Helt fantastiskt som att plötsligt vakna upp.
Citera
2010-10-02, 22:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRutigPenna
Nej, jag är inte kåt när jag har mens, blöder sjukt mkt + kraftig mensvärk
Så du äter inte p-piller alltså?

Citat:
Ursprungligen postat av brisingamen
För mig var de det och för många andra jag känner också. Jag fattade väl aldrig riktigt i vilken omfattning förrän jag slutade använda dem när jag var 22, en skillnad som mellan natt och dag. Helt fantastiskt som att plötsligt vakna upp.
Intressant. Har jag aldrig hört förut. Stackars killar som sucktar efter piller-knaprande tjejer som aldrig vill.
Citera
2010-10-02, 22:35
Medlem
RosaRutigPennas avatar
Citat:
Så du äter inte p-piller alltså?
Jo, det är ganska skönt att vara utan sexlust
Citera
2010-10-02, 23:03
Medlem
Min sexlust ökade iofs av mina p-piller. Men alla är vi olika.

Jag blir även extra kåt hela veckan innan mensen, under mensen är jag däremot normalkåt.
Citera
2010-10-02, 23:05
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SummerWine
Hormoner.

Jag är helt tokig när jag har mens. Ser allt som potentiella ligg och onanerar i massor... (till skillnad från annars )

Hehe, ger ju en helt ny mening till uttrycket "caught RED handed".
Citera
2010-10-02, 23:20
Medlem
SummerWines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coffe_K4n0n
Hehe, ger ju en helt ny mening till uttrycket "caught RED handed".

Hahaha, ja verkligen XD
Citera
2010-10-02, 23:24
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SummerWine
Hahaha, ja verkligen XD

Man får hoppas att du är en flitig användare av tvål och alcogél iallafall. Och att du håller naglarna korta. I annat fall gör du nog bäst i att nöja dig med att vinka åt folk när du hälsar istället för att ta i hand.
Citera
2010-10-02, 23:28
Medlem
Peripheryys avatar
Citat:
Är det bara för att man är fuktig där nere så man kopplar ihop det med att vara kåt-våt. Det måste väl vara något mer...?

Varför gjorde Gud oss som kåtast när vi är som äckligast där nere, så himla opraktiskt!

Och borde vi inte genom ett biologiskt sett att se det vara kåtare innan mens, när vi kan bli med barn?

Hur är det med er tjejer, är ni mer kåta vid mens...?
Gud har nog allt en lite fetish för sånt
Citera
2010-10-02, 23:33
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Btw, denna låt känns relevant för tråden:

http://www.youtube.com/watch?v=skc8QJ05SEs

"She'll retain her water, her breasts will be tender. And every third word that you say will offend her.

Get out of the house and go down to the old pub instead!

And she'll want to make love, if you do you're a fool. You'll only end up with a bloody old tool.

Get out of the house and go down to the old pub instead!

And she'll want you to sample the fruit of her loins, but son it will taste like some old, rusty coins...

So turn off the light boy and take of your hat, and drop to your knees, say a prayer to saint Pat that he gave you the strength to get out of the bed, and for Ireland's sake go down to the old pub instead."

Citera
2010-10-03, 01:39
Medlem
Adrian von Butts avatar
Personligen har jag aldrig förstått problemet med sex+mens. det har liksom aldrig stört mig, bara att ta med en handuk för kvinnan att ligga på, och en dusch efteråt. vad är problemet?
Citera
2010-10-03, 01:43
Medlem
belsosegs avatar
Äh, vadfan!
Handduk, eller dusch.. samt en kille som inte är äckelmagrad .. eller bryr sig om deras kuk ser ut som ett slagfält.

Jag är som kåtast under mensen, och jag tackar "gudarna" för kkn som inte bryr sig om vilken period jag är i, äckligt eller ej..vi bryr oss inte, finns dusch!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in