2004-06-14, 14:45
Medlem
nachos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H.E.L.
Har aldrig fläskat på en riktig "speckmöse" , men ett par småfeta brudar har det blivit. De verkar som de är kåtare överlag faktiskt. Problemet e bara att deras fittor oftast ser skumma ut... Liksom fett där osså. Nej smala brudar e betydligt mer nice!

Ja, tjocka brudar är ofta slappare i fittan, det är också min erfarenhet. Jag antar att det beror på fett som lägger sig också kring blygdläpparna och gör att muskulaturen inte kniper åt på samma sätt som den gör hos en mer "fit" tjej.

Ett tips är att satsa på analt och/eller nåt kinky om du får hem ett fetto. De är - som KungKungen påpekade - ofta mer öppna för olika förslag än bortskämda smalisar. Och i röven är de minst lika tajta för det mesta.
Citera
2004-06-14, 15:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nacho
Ja, tjocka brudar är ofta slappare i fittan, det är också min erfarenhet. Jag antar att det beror på fett som lägger sig också kring blygdläpparna och gör att muskulaturen inte kniper åt på samma sätt som den gör hos en mer "fit" tjej.

Håller jag inte med om, hade en flicka förut som var väldigt kort, och fasta former, hon var nog en av dem slappaste tjejerna jag varit med.
Citera
2004-06-14, 15:17
Medlem
H.E.L.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizarre
Håller jag inte med om, hade en flicka förut som var väldigt kort, och fasta former, hon var nog en av dem slappaste tjejerna jag varit med.

Hon kanske va van o få riktig kuk

Håller faktiskt med dig. Tjockare brudar e inte slappare bara för de e feta. Har med stött på en del smala godisbitar som man nästan kunnat köra in hela näven i fittan på. E nog hur uppknullade de e helt enkelt. Vet inte om bäckenet spelar någon roll? Någon smal tjej här med slappt hål som vet bättre?
Citera
2004-06-14, 15:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av shakademus
Måste fråga, har ni knullat dessa tjockisar för att dom e snygga eller bara för fitta? Om det är för fitta fan vad ni e desperata, kunde ni inte vänta till bättre?

För fitta och lite röv såklart.

Och jag var lite bränd, hon tog intiativet och jag hade svårt att säga nej.
Citera
2004-06-14, 15:22
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nacho
Nej det kan jag inte hålla med om. Om en tjej är kraftig eller smal har ingen som helst inverkan på hur slapp eller tajt musen är. Jag har haft trevligt umgänge med flera "kraftiga" tjejer och jag har alldrig upplevt att de skulle vara slappare. De har lyckats knipa till ordentligt om min förhållandevis lilla kuk.
Citera
2004-06-14, 16:00
Medlem
pafas avatar
en och en annant fetto har ju slunkigt med...nöden har ingen lag...plus att alla fetton ställer ju upp på alla bizzara saker man vill testa
Citera
2004-06-14, 16:59
Medlem
Feta brudar är lika trånga som smala. Möjligtvis börjar fittgången lite längre in eftersom blygden kan vara som ngn slags fettkudde utanför. Det är svårare att slicka tjockisar. En av de slappaste fittor jag knullat tillhörde en spinkig brud, och än av de trängsta och finaste tillhör en fyllig norrländska.
Citera
2004-06-14, 17:31
Medlem
Pilsner_Korvs avatar
instämmer feta tjejer är absolut inte slappare enligt min erfarenhet, och då har jag varit på en hel del. bryr mig inte mycket när jag är fyllekåt kan jag säga
Citera
2004-06-15, 00:45
Medlem
prizzes avatar
Nog har man råkat sätta på en och annan tjockis. Det var av ren välgörenhet!
En gång hade jag en 16-årig tjej (var typ 22 själv). Då gjorde det inte så mycket att hon var lite kraftig för allt satt ju fast. Det är värre när de kommer upp i ålder. Då släpper fettet och det börjar hänga och dallra. +o(
Citera
2004-07-01, 21:06
Medlem
ssXs avatar
Joo visst har man de.. Lika sköna dom i sänghalmen
Citera
2004-07-02, 11:59
Medlem
~Milla~s avatar
Till alla er som "försvarar" sig genom att säga att ni var för fulla för att bry er om utseendet på tjejen:

Det är ju tur att även dessa tjejer inte var så kräsna när de gick hem och knullade med er. Annars hade ni nog inte fått nåt heller.
Citera
2004-07-02, 12:44
Medlem
alkokanes avatar
EDIT: olla
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in