• 1
  • 2
2004-06-11, 21:19
Medlem
Jag har just upptäckt att vissa tjockisar kan utöva rätt stor tjusarkraft på en, speciellt deras stora rövar! Men de får inte vara för stora NB!
Har ni knullat någon fläskfia, (ett riktigt fetto alltså), kanske i den stora rumpan? I så fall; var hittade ni dem?

Med hopp om många svar
Knäppgöken
Citera
2004-06-11, 21:42
Medlem
ricksons avatar
Citera
2004-06-12, 11:00
Bannlyst
Jag knullade också en fetknopp i ett tält en gång. I och med hon var så stor så gick det inte att utöva alla ställningar i ett litet tält, men hon sög väldigt väldigt bra. Hon som introducera mig till prostatastimulering tillsammans med avsugning
Citera
2004-06-12, 11:13
Medlem
M2ks avatar
Belägrade ett fläskberg från Tidaholm en gång i tiden. På nästan folktom danskrog var hon enda tillgängliga offer, därav attacken. Ingen höjdare, men hon var nog glad att få k*k, troligen inte bland dom mest uppvaktade normalt sett.

När jag spännt på, och avslutade gökandet, utbrast hon: 'Du skvätte väl inte i mig?' Svar: 'Jo, vad f-n tror du det går ut på?' hehehe...

=====================================
Egen framgång är guld värd, andras motgång heller icke att förakta
=====================================
*Håll dig till ämnet*Mandom mod och morske män*
-->>http://stormakt.cjb.net/<<--
Citera
2004-06-12, 11:15
Medlem
Hercule Poirots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M2k
Belägrade ett fläskberg från Tidaholm en gång i tiden. På nästan folktom danskrog var hon enda tillgängliga offer, därav attacken. Ingen höjdare, men hon var nog glad att få k*k, troligen inte bland dom mest uppvaktade normalt sett.

När jag spännt på, och avslutade gökandet, utbrast hon: 'Du skvätte väl inte i mig?' Svar: 'Jo, vad f-n tror du det går ut på?' hehehe...

Kul att se någon mer som har erfarenhet av Kvinnorna från Tidaholm...
Citera
2004-06-12, 14:06
Medlem
Också vart där....bigbottombitches.....usch.
På fyllan givetvis, precis innan stängningsdags drog man med sig en mindre blåval hem till en polare o knäckte benen.......på hans säng alltså.
Ingen höjdare, men vafan, man måste ju veta hur det är att daska fläsket innan man kan uttala sig....o nu vet jag.
Citera
2004-06-12, 16:00
Medlem
-jOE!s avatar
Som något punkband sjöng: "Feta brudar knullar bäst för dom vet aldrig när som skall få kuk härnäst!"

Eller var det fula tjejer?! Jaja..
Citera
2004-06-12, 16:34
Medlem
hittade en småtjock tjej på lunarstorm när jag var 14. Åkte hem till henne o knulalde i en 2-4 minuter sen duschade vi o jag åkte hem:P Det var första gången utan kondom för mig så kunde inte hålla mig särskilt länge haha. Men hon var inte särskilt snygg så ändå skumt att jag inte kunde länre.
Citera
2004-06-13, 04:05
Medlem
billgrens avatar
Hahaha!! Vilken jävla tråd...

Träffade en riktig oljepråm när jag var ute för ett tag sen. Hon hängde med mig hem och vi hade sex. Jag var verkligen inte nykter och har sällan haft större ångest än när jag vaknade upp morgonen efter! Fantastisk rolig tjej men ack vad stor... Både jag och mina vänner var överens om att var det största någon av oss gängat. All time big, således.

Som sagt... Riktigt rolig och hade hon bara vägt.. Hrm.. 50 kg mindre hade hon säkert kunnat vara flickvänsmaterial. 44 i skor förresten. Slå det om ni kan!

Slutsats: Säger dina vänner till dig att inte gå hem med en tjej så lita på dem. Ingen höjdare att vakna upp dan efter med ett isberg bredvid sig i sängen... Givetvis hade jag lovat att köra henne hem på morgonen också vilket knappast gjorde saken bättre.
Citera
2004-06-13, 06:43
Medlem
Geils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -jOE!
Som något punkband sjöng: "Feta brudar knullar bäst för dom vet aldrig när som skall få kuk härnäst!"

Eller var det fula tjejer?! Jaja..

SBD - fula kvinnor älskar bäst

bra låt förövrigt
Citera
2004-06-13, 06:48
Medlem
Geils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billgren
Hahaha!! Vilken jävla tråd...

Träffade en riktig oljepråm när jag var ute för ett tag sen. Hon hängde med mig hem och vi hade sex. Jag var verkligen inte nykter och har sällan haft större ångest än när jag vaknade upp morgonen efter! Fantastisk rolig tjej men ack vad stor... Både jag och mina vänner var överens om att var det största någon av oss gängat. All time big, således.

Som sagt... Riktigt rolig och hade hon bara vägt.. Hrm.. 50 kg mindre hade hon säkert kunnat vara flickvänsmaterial. 44 i skor förresten. Slå det om ni kan!

Slutsats: Säger dina vänner till dig att inte gå hem med en tjej så lita på dem. Ingen höjdare att vakna upp dan efter med ett isberg bredvid sig i sängen... Givetvis hade jag lovat att köra henne hem på morgonen också vilket knappast gjorde saken bättre.

råkade släpa med mig en brud hem på ca 80-90 kg för en 7 månader sedan.. hon hade nånstans runt 44-45 i skor skulle jag tro. hennes fötter var iaf lika stora som mina. ful som ett gammalt herke var hon också, så jag vet vad du menar med ångest..
Citera
2004-06-13, 11:48
Medlem
Cineastens avatar
Jag satte på en av mina gamla arbetskamrater en gång. Hon var rejält fet men helt grym i sängen. Det var som att hon kompenserade fläskigheten med knullfärdigheter. Jag skulle mer än gärna dunka på henne igen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in