• 7
  • 8
2004-07-18, 22:26
Medlem
PuzzelGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nacho
Det är möjligt att det stämmer, att det inte finns nåt samband mellan fetma och slapphet. Jag har bara varit med två riktigt tjocka tjejer och de var båda rätt så slappa i fittan men hur tighta som helst i röven. Så jag måste erkänna att jag har dåligt statistiskt underlag att komma med här.

Den känsla jag fick med "mina" tjockisar var att en del av deras fett hade lagt sig vid venusberg och blygdläppar och bäddat in muskulaturen med mjukt hull och att det var det som gjorde dom mindre tighta.

Det finns ju ett sätt att ¨få mer underlag... Ha sex med fler överviktiga!

Funkar det inte så kan du ju föreslå knipkulor...
Citera
2004-07-19, 04:39
Medlem
kriBBzs avatar
bara min syn på det hela, har inte emot dom, men skulle aldrig våga hoppa i säng med nån
Citera
2004-07-19, 14:41
Medlem
nachos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PuzzelGirl

Det finns ju ett sätt att ¨få mer underlag... Ha sex med fler överviktiga!

Funkar det inte så kan du ju föreslå knipkulor...

Haha, ja! Underlag är rätta ordet. Det får bli sensommarens projekt. Allra bäst är ju om jag kan få till några trekanter med en smalis och en tjockis åt gången. Då blir det lättare att jämföra.
Citera
2004-07-20, 11:16
Medlem
H.E.L.s avatar
Tänk o få smacka på en sån här godisbit bakifrån...

http://movies.sidetraked.com/movie2....e=fatassss.mpg
Citera
2004-07-20, 20:27
Bannlyst
Jag sätter på en tjockis regelbundet. Min kk är det. Hon gillar hårda tag. dominans och sånt och det är inte mig emot...
Citera
2004-07-20, 21:03
Medlem
Tråknicks avatar
Jag har haft min beskärda del tjockisar och måste tyvärr spä på fördomarna om att de generellt är större innuti, att komma in kan vara lika svårt som vanligt men när man väl är där har min erfarenhet varit någonting att likna vid att nuppa en tom katedral (nåja). Vore inte detta nog så tycker jag även att de verkar ha svårare med intimhygienen (kan dock bero på att det ofta inträffat på sena kvällar), man vet ju hur man brukar kona själv efter att man lagt på sig ett par kilo extra.

Med detta inte sagt att jag inte tycker om frodiga fruntimmer, tvärtom ser jag dem som mer av civilisationens moder än deras tunnare kollegor, så det är med delade känslor jag delger mina erfarenheter
Citera
2004-07-23, 19:33
Medlem
ösds avatar
ingen som har här uttrycket "man är inte en man, innan man har knullat ett fetto"
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in