2010-09-29, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ikosaedri
jag gillar inte riktigt dom där sol energi, vind energi och geothermal-energi eftersom de är alla delar av dom 4 elementen. det är en del av en ond plan av ockultisterna, du vet. jag tror på gud, jag tror inte på dom 4 elementen och sånt, så jag vet inte riktigt om jag gillar dom där sol-energierna och allt dom där (de 4 elementerna är: eld, luft, vatten och jord, geothermal är alltså jord, solen är eld, vind är luft och tidal power är vatten). varför måste vi nödvändigtvis använda just dom 4 elementen för att få vår "energi"? kan vi inte använda nåt annat.

Du verkar ju totalt bränd. Vem bryr sig om vad fan du gillar? Det är sådana människor som du som är dom dumma på denna planet och även dom som gör att vi inte har tagit oss längre fram i utveckligen. Du är ju rädd för allt nytt och tycker ingeting är bra, du är en negativ människa. Och om jag minns rätt så var det även människor med sådan attityd som brände "häxor" eftersom kvinnorna vågade stå upp för sig själva på den tiden eller hade olika tänkande.

Ond plan av ockultisterna och NWO som du pratar om. NWO existerar inte men det finns hopp om att det ska bildas en världs regering inom vissa utav världens ledare därför mänslighetens bästa. Självklart har människor som du utan eget tänkande svårt att tro på detta.

Om du vill använda dig utav något annat se till att forska kring det och ta fram något din efterblivna åsna.
Citera
2010-09-29, 21:28
Medlem
Citat:
men demokrati är inte bra för att folket vet inte vad som är bäst för dom själva, så det leder till kaos och förintelse. naturen förorenas av all teknologi och arter dör för att människor tänker bara på sig själva. det vore bättre om det fanns en (jesus) som styr allting. det kan inte finnas en så okompetent diktatur som är dummare än majoriteten av människor.

ateister tror inte på gud, så de vill själva bli odödliga gudar som åker i universum och tar över nya planeter. ni tror att ni var amöbor, som utvecklades till råttor, apor och människor och en gång kommer ni segla runt i universum och skapa nytt liv.

Naturen förorenas av all teknologi? Så du menar att solk energi osv som inte ger utsläpp förorenar naturen? Är inte detta det som är räddningen för naturen och det som är bra för naturen?

Det är nödvändigt för våran framtida överlevnad som art att ta oss ut i rymden och har inget med Gudar att göra.

Seriöst du är något i särklass. Sök dig till livets ord eller liknande bort härifrån.
Citera
2010-09-29, 21:44
Medlem
snapcases avatar
Inte paranormalt. Vi testar filosofi.
*flytt*
//Mod
Citera
2010-09-29, 21:55
Givetvis *suck*. Jag har alltid ansett mig leva i fel tid, inte pga att jag skulle vara intelligentare o.d. utan för mina värderingar. Att nu inte få uppleva den framtida Utopin är minst sagt surt! Men jag skall inte klaga, mitt liv är iaf inte sämst.

Vår tid känns verkligen som en tid av för mkt tankar och för lite tid; en tid av frustration och psykisk sjukdom - kul, om man gillar dråplig och svart humor.
Citera
2010-09-29, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D_V_S
Givetvis *suck*. Jag har alltid ansett mig leva i fel tid, inte pga att jag skulle vara intelligentare o.d. utan för mina värderingar. Att nu inte få uppleva den framtida Utopin är minst sagt surt! Men jag skall inte klaga, mitt liv är iaf inte sämst.

Vår tid känns verkligen som en tid av för mkt tankar och för lite tid; en tid av frustration och psykisk sjukdom - kul, om man gillar dråplig och svart humor.

Japp, men vi ska också komma ihåg att just DENNA tiden vi lever i nu, du och jag, våra barn och barnbarn är den ABSOLUT viktigaste tiden någon människa någonsin levt eller kommer att leva.

Att ta oss ifrån 0-1 är det största steget någonsin eftersom det är nu eller aldrig. Och det är även ett väldigt farligt steg .

Men givetvis så måste jag hålla med dig och att även jag skulle ha viljat leva längre fram i tiden ..
Citera
2010-09-29, 22:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Killuminati-
Japp, men vi ska också komma ihåg att just DENNA tiden vi lever i nu, du och jag, våra barn och barnbarn är den ABSOLUT viktigaste tiden någon människa någonsin levt eller kommer att leva.

Att ta oss ifrån 0-1 är det största steget någonsin eftersom det är nu eller aldrig. Och det är även ett väldigt farligt steg .

Men givetvis så måste jag hålla med dig och att även jag skulle ha viljat leva längre fram i tiden ..

under nivå 2-3 vore något ju..

kan bara tänka lite på mass effect 2

Mass Effect 2: The Normandy SR-2

http://www.youtube.com/watch?v=GLHUR...eature=related

Mass Effect 2: Normandy Space Battle

http://www.youtube.com/watch?v=D3GTL...eature=related
Citera
2010-09-30, 10:26
Medlem
Citat:

Ond plan av ockultisterna och NWO som du pratar om. NWO existerar inte men det finns hopp om att

nwo existerar sannolikt och det ser vi nya bevis på varje dag. det är dom som ska leda oss in i type1 ju. type 1 kommer va kul att leva i för ledarna. resten av folket kommer vara hjärndöda o knappt ha några känslor.
Citera
2010-09-30, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wraang
nwo existerar sannolikt och det ser vi nya bevis på varje dag. det är dom som ska leda oss in i type1 ju. type 1 kommer va kul att leva i för ledarna. resten av folket kommer vara hjärndöda o knappt ha några känslor.

Japp det kanske finns en önskan om en NWO(världsregering) men inte så som dom flesta antar att Illuminati ska ta över allt och att dom dyrkan djävulen osv. Det är bara löjligt.

Folket som lever då kommer ha mer känslor för varandra och tänka i större banor än vad du kan tänka dig ..
Citera
2010-09-30, 14:19
Bannlyst
Citat:
Och om jag minns rätt så var det även människor med sådan attityd som brände "häxor" eftersom kvinnorna vågade stå upp för sig själva på den tiden eller hade olika tänkande.
hahhaah... nej, de var inte "oliktänkande". häxorna var onda människor från typ IV civilizationer. har du nånsin sett oliktänkande människor flyga i luften med en kvast?

Citat:
Naturen förorenas av all teknologi?
ja, bilar ger avgas från sig, och företag osv.

Citat:
Så du menar att solk energi osv som inte ger utsläpp förorenar naturen?
jo, även för solenergi måste man ju hela tiden skapa maskiner, och företag förorenar naturen...

Citat:
Är inte detta det som är räddningen för naturen och det som är bra för naturen?
teknologi kan inte rädda naturen eftersom det är teknologin som gjorde naturen förorenad i första hand.

Citat:
Det är nödvändigt för våran framtida överlevnad som art att ta oss ut i rymden och har inget med Gudar att göra.
du verkar inte fatta att "gudarna" var människor från typ IV civilizationer som kan färdas mellan olika dimensioner. därför är det viktigt att vi lyssnar på dom. de är mycket smartare än oss.

anyway, jag fattar fortfarande inte varför vi måste använda just dom 4 elementen för att få energi. de 4 elementen är ju precis vad häxorna dyrkade, så vi borde inte börja dyrka dom för då kan vi också sluta onda som dom.
Senast redigerad av ikosaedri 2010-09-30 kl. 14:21.
Citera
2010-09-30, 16:25
Bannlyst
Citat:
hahhaah... nej, de var inte "oliktänkande". häxorna var onda människor från typ IV civilizationer. har du nånsin sett oliktänkande människor flyga i luften med en kvast?

jo, även för solenergi måste man ju hela tiden skapa maskiner, och företag förorenar naturen...

teknologi kan inte rädda naturen eftersom det är teknologin som gjorde naturen förorenad i första hand.

du verkar inte fatta att "gudarna" var människor från typ IV civilizationer som kan färdas mellan olika dimensioner. därför är det viktigt att vi lyssnar på dom. de är mycket smartare än oss.

anyway, jag fattar fortfarande inte varför vi måste använda just dom 4 elementen för att få energi. de 4 elementen är ju precis vad häxorna dyrkade, så vi borde inte börja dyrka dom för då kan vi också sluta onda som dom.

alla listade
0-4

http://www.lovolution.net/MainPages/...ationType1.gif

http://www.lovolution.net/MainPages/...ationType2.gif
Citera
2010-10-01, 00:31
Medlem
Citat:

Du är den mest efterblivna och outbildade personen jag någonsin sett på detta forum eller så är du ett troll.

Det med att kvinnorna var häxor var därför dom tänkte olika än vad som var tillåtet. Dom var självständiga och frigjorda kvinnor vilket inte accepterades så dom brändes. Ungefär som kvinnor i mellanöstern stenas för samma anledning.

Skulle det NÅGONSIN komma en typ 4 civilisation nära våran planet med onda planer så hade vi inte ens märkt av dom utan att dom utplånade oss. Och självklart så var dom inte RIKTIGA häxor som det berättas i SAGOR och dom flög absolut inte på kvast. Du är riktigt efterbliven om du tror detta seriöst.

Solenergi och liknande teknologi är räddningen för våran miljö, i framtiden(håller redan på att utvecklas) så kommer vi ha självgående "båtar" som renar vattnet dom färdas i, samtidigt som dom inte kommer att använda sig utav någon skadlig energi för naturen. Dom kommer också att producera enormt mycket elektricitet genom vågor och liknande helt naturligt. Dom kommer även att vara stora växthus.

Eftersom vi kommer att kunna kontrollera vädret så kommer vi att kunna rädda många platser på jorden osv.

Vad fan vet du vad "häxorna" dyrkade är du 12år? Lär dig lite fysik innan du gör dina efterblivna kommentarer här något mer ditt efterblivna as.
Citera
2010-10-01, 14:22
Bannlyst
Citat:
Du är den mest efterblivna och outbildade personen jag någonsin sett på detta forum eller så är du ett troll.
snyggt, du har inga motargument så det enda du kan göra är ad hominems: http://en.wikipedia.org/wiki/Ad_hominem

Citat:
Skulle det NÅGONSIN komma en typ 4 civilisation nära våran planet med onda planer så hade vi inte ens märkt av dom utan att dom utplånade oss.
ja, om deras syfte var att "utplåna oss". varför skulle de vilja göra det?

Citat:
Och självklart så var dom inte RIKTIGA häxor som det berättas i SAGOR och dom flög absolut inte på kvast. Du är riktigt efterbliven om du tror detta seriöst.
om häxorna inte "flög på kvastar" och använde alla möjliga "magiska krafter", varför berättas det alltid att de gjorde så? jag har historieböckerna på min sida, vad har du för argument för din flummiga idé att häxorna var "frigjorda kvinnor"?

självklart flög de inte på "kvastar" som vi människor har, men det är så primitiva människor på den tiden uppfattade deras överlägsna teknologi, för att de hade ingen aning om vad det var.

Citat:
Vad fan vet du vad "häxorna" dyrkade är du 12år? Lär dig lite fysik innan du gör dina efterblivna kommentarer här något mer ditt efterblivna as.
du verkar själv vara 12 år, om du inte vet vad "häxorna" dyrkade. tänk på att det finns en 18 års gräns på flashback. är du verkligen 18 år? vem som helst vuxen människa borde veta att häxornas symbol är pentagrammet som symboliserar de 5 elementen
Senast redigerad av ikosaedri 2010-10-01 kl. 14:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in