2010-09-29, 21:20
Citat:
Ursprungligen postat av ikosaedri
jag gillar inte riktigt dom där sol energi, vind energi och geothermal-energi eftersom de är alla delar av dom 4 elementen. det är en del av en ond plan av ockultisterna, du vet. jag tror på gud, jag tror inte på dom 4 elementen och sånt, så jag vet inte riktigt om jag gillar dom där sol-energierna och allt dom där (de 4 elementerna är: eld, luft, vatten och jord, geothermal är alltså jord, solen är eld, vind är luft och tidal power är vatten). varför måste vi nödvändigtvis använda just dom 4 elementen för att få vår "energi"? kan vi inte använda nåt annat.
Du verkar ju totalt bränd. Vem bryr sig om vad fan du gillar? Det är sådana människor som du som är dom dumma på denna planet och även dom som gör att vi inte har tagit oss längre fram i utveckligen. Du är ju rädd för allt nytt och tycker ingeting är bra, du är en negativ människa. Och om jag minns rätt så var det även människor med sådan attityd som brände "häxor" eftersom kvinnorna vågade stå upp för sig själva på den tiden eller hade olika tänkande.
Ond plan av ockultisterna och NWO som du pratar om. NWO existerar inte men det finns hopp om att det ska bildas en världs regering inom vissa utav världens ledare därför mänslighetens bästa. Självklart har människor som du utan eget tänkande svårt att tro på detta.
Om du vill använda dig utav något annat se till att forska kring det och ta fram något din efterblivna åsna.