Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-09-27, 00:51
  #1
Avstängd
Ganja777s avatar
Jag har alltid haft för mig att Svenskar är rädda invandrare. Vad är det som gör att invandrare är mäktigare än svenskarna. Varför är svenskarna så svaga och hederlösa. Varför vill SD prata om "Svensk" Kultur ? Har Sverige ens någon kultur. Och vad är det isåfall.

Inte konstigt att Mona Sahlin säger:

"Jag tror att det är lite det som gör många svenskar så avundsjuka på invandrargrupper. Ni har en kultur, en identitet, en historia, någonting som binder ihop er. Och vad har vi? Vi har midsommarafton och sådana töntiga saker."

Hon har faktiskt rätt på många punkter . Varför blir svensken ursinnig för sanningen , citatet upplyser bara det riktiga
Citera
2010-09-27, 00:59
  #2
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganja777
Jag har alltid haft för mig att Svenskar är rädda invandrare. Vad är det som gör att invandrare är mäktigare än svenskarna. Varför är svenskarna så svaga och hederlösa. Varför vill SD prata om "Svensk" Kultur ? Har Sverige ens någon kultur. Och vad är det isåfall.

Inte konstigt att Mona Sahlin säger:

"Jag tror att det är lite det som gör många svenskar så avundsjuka på invandrargrupper. Ni har en kultur, en identitet, en historia, någonting som binder ihop er. Och vad har vi? Vi har midsommarafton och sådana töntiga saker."

Hon har faktiskt rätt på många punkter . Varför blir svensken ursinnig för sanningen , citatet upplyser bara det riktiga
Vilken kultur ska vi ta efter som är överlägsen den svenska tycker du?
Citera
2010-09-27, 01:07
  #3
Medlem
pkgubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melechesh
Varför våldtar alla som är invandrare?
Inte alla invandrare men de med utomeuropeiskt ursprung är överrepresenterade.
Araber, Negrer mm.
Citera
2010-09-27, 01:09
  #4
Avstängd
Ganja777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melechesh
Varför våldtar alla som är invandrare?

Vet du vem invandrarna våldtar ?

Jo , Svenskarna !
Citera
2010-09-27, 01:22
  #5
Medlem
rädd är väl och ta i.. men om ja går hem ensam på kvällen och de kommer ett invandrargäng vet jag av erfarenhet att de kommer säga ngt äckligt, bita sig i läppen och "lägga snoppen på sidan av magen" .

då vet ja att ja bara ska gå vidare utan att säga ngt. säger ja ngt "drygt" e ja lite rädd att de ska spotta på mig och ja vet inte hur ja ska reagera i såna situationer.. snackar ja med dom vill de bara snacka mer.

ser ja ett svenskt gäng och går förbi dom är de tysta och respekterar att ja inte vill hälsa eftersom ja e ensam tjej som troligtvis misstänker att de ska våldta mig.

det är min erfarenhet.
sen vet ja att utländska har en tendens att spotta när de bråkar vilket ja inte gillar. de e våldsamma, har en konstig kvinnosyn och fuskar välditg mkt.


så hemska tankar har jag.
Citera
2010-09-27, 01:26
  #6
Avstängd
Ganja777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleipnir
Och det är något du som blatte skryter om? Där ser vi genast hur pass stor er heder är. Jävla avskum.

Jag vill bara bevisa det faktum att ni svenskar är rädda för invandrare. Varför så stor avundsjuka bland er ?
Citera
2010-09-27, 01:29
  #7
Avstängd
Ganja777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty123456789
rädd är väl och ta i.. men om ja går hem ensam på kvällen och de kommer ett invandrargäng vet jag av erfarenhet att de kommer säga ngt äckligt, bita sig i läppen och "lägga snoppen på sidan av magen" .

då vet ja att ja bara ska gå vidare utan att säga ngt. säger ja ngt "drygt" e ja lite rädd att de ska spotta på mig och ja vet inte hur ja ska reagera i såna situationer.. snackar ja med dom vill de bara snacka mer.

ser ja ett svenskt gäng och går förbi dom är de tysta och respekterar att ja inte vill hälsa eftersom ja e ensam tjej som troligtvis misstänker att de ska våldta mig.

det är min erfarenhet.
sen vet ja att utländska har en tendens att spotta när de bråkar vilket ja inte gillar. de e våldsamma, har en konstig kvinnosyn och fuskar välditg mkt.


så hemska tankar har jag.

Redan där kan man se rädslan som sitter i er Svenskar. Ni bär på en riktig stor rädsla för invandrare. Varför kan man fråga sig ? Varför horar ni ut er Dvs om man ska prata klarspråk
__________________
Senast redigerad av Ganja777 2010-09-27 kl. 01:31.
Citera
2010-09-27, 01:51
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganja777
Eller en svenne som försöker råna en blatte , Tror du inte blatten använder den hederliga hedern . Förortsblatten försvarar sig iallafall. Dem har stake , något som fattas hos dem flesta svenskar. Ni har ingen kultur , ni har inget land . Ni har ingenting helt enkelt. Ni horar ut er själv åt resten av världen.

Det är beklagligt !

ja men ja anser att ett liv är mer värt än en pryl.
Citera
2010-09-27, 01:56
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganja777
Jag har alltid haft för mig att Svenskar är rädda invandrare. Vad är det som gör att invandrare är mäktigare än svenskarna. Varför är svenskarna så svaga och hederlösa. Varför vill SD prata om "Svensk" Kultur ? Har Sverige ens någon kultur. Och vad är det isåfall.

Inte konstigt att Mona Sahlin säger:

"Jag tror att det är lite det som gör många svenskar så avundsjuka på invandrargrupper. Ni har en kultur, en identitet, en historia, någonting som binder ihop er. Och vad har vi? Vi har midsommarafton och sådana töntiga saker."

Hon har faktiskt rätt på många punkter . Varför blir svensken ursinnig för sanningen , citatet upplyser bara det riktiga

Motfråga:

Varför pissar "blattar" på sig när de ser en skinnskalle?
Citera
2010-09-27, 01:57
  #10
Medlem
KillForSatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganja777
Eller en svenne som försöker råna en blatte , Tror du inte blatten använder den hederliga hedern . Förortsblatten försvarar sig iallafall. Dem har stake , något som fattas hos dem flesta svenskar. Ni har ingen kultur , ni har inget land . Ni har ingenting helt enkelt. Ni horar ut er själv åt resten av världen.

Det är beklagligt !
staten försvarar oss svenskar
Citera
2010-09-27, 02:00
  #11
Medlem
sven.hedins avatar
Jag är inte specielt rädd för er. Men jag tycker ni är oerhört motbjudande. Då menar jag gvetvis MENA:iter och niggers.

Vad har avundsjuka med saken att göra förresten? vad fan ska jag vara avundsjuk på er för att ni är primitiva och våldsbenägna. Psykfall.
__________________
Senast redigerad av sven.hedin 2010-09-27 kl. 02:03.
Citera
2010-09-27, 02:00
  #12
Medlem
svampdamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganja777
Eller en svenne som försöker råna en blatte , Tror du inte blatten använder den hederliga hedern . Förortsblatten försvarar sig iallafall. Dem har stake , något som fattas hos dem flesta svenskar. Ni har ingen kultur , ni har inget land . Ni har ingenting helt enkelt. Ni horar ut er själv åt resten av världen.

Det är beklagligt !

Vi är inte uppväxta enligt djungelns lag, vi är ett diplomatiskt folk dvs civiliserade.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback