Citat:
Ursprungligen postat av freequest
Hejsan, jag har gått över från PC till Mac vilket gjort att jag blev totalt frälst och slängt ut allt som har med PC att göra från mitt hus.
Dock har jag ett litet problem då jag är stamkund och årligen besöker den lilla tillställningen dreamhack i jönköping. Sist jag var där så lekte några energiskt vrålkåta och uttråkade snorungar med en spritpenna, den på något sätt exploderade vilket resulterade en silver/svartprickig baksida på min skärm. Min iMac kostade mig nästa 20k och jag har inte direkt lust att sänka värdet på den med 10k för att någon liten idiot skvätter färg eller buttar på den.
Min fråga till er är: Finns det något skydd utvecklat just för iMac? Som typ ett skal till iphone borde det finns något liknande till iMac. Annars har ni några andra förslag posta dom gärna för jag kommer absolut inte på något och tydligen gör inte
www.google.com det heller
PS: Hoppas detta inte är fel tråd att posta ämnet i då det faktiskt handlar om just mac användning.
Vilken hall sitter du i?
Vart är du placerad? ( inte exakt plats ) men hur långt från gången sitter du?
Sitter du vänd mot en stor entre eller populär gångväg, nära restruanger, events?
Sitter du med många kompisar ?