Flashback bygger pepparkakshus!
2010-09-27, 12:46
Medlem
Öhm.. testa att sätt dig i e-sporthallen. Ska vara lugnare där.
Citera
2010-09-27, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BobbyChenger
För att skydda den så kan du ju skita i att åka dit.
Word!
Om man är snobb har man ändå inget där å göra
Citera
2010-09-27, 20:59
Medlem
Kariminells avatar
Vafan, varför ska folk vara så coola och svara med att TS ska skaffa ett jävla baseball trä?
Det var kul första gången, men inte efter sjätte jävla gången.
Citera
2010-09-28, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nudelkopp
Steam har ju portat sourcemotorn, så du kan ju spela TF2 och CS:S. Dessutom finns ju dota-klonen HoN och World of Warcraft sen länge.

även warcraft 3, starcraft 2. Diablo 1, diablo 2. I princip alla battle.net spel, även spelet Spore finns. Finns gott om lir om det är så.

Ett skydd vore nice, få lite färg på den silvriga datorn!
Citera
2010-10-14, 15:02
Medlem
wikarNs avatar
Sätt dig i C-hallen/E-sporthallen som någon tidigare sa. Det lägger jag min röst på!
Citera
2010-10-14, 16:23
Medlem
Chowies avatar
som om en imac vore något speciellt, sist jag var där såg jag några imac (då 24") som stod helt obemannade helt utan problem, det finns folk där som har datorer som kostar 20 gånger mer än en imac, men visst är inställningen till os x fruktansvärt 90tal på dreamhack, som förövrigt känns jävligt 90tal rakt igenom
Citera
2010-10-21, 10:10
Medlem
fattsos avatar
hehe du får se till att apple inför ibat, apples helt egna basebollsträ för sina produkter, naturligtvis i vitt med appleloggan på + ska vara ett digitalt räkneverk på sidan som håller koll på hur många slag du utdelat , nä men det finns ju skydd för mac's men dom skyddar ju inte när datorn är uppfälld
Citera
2010-10-21, 12:57
Medlem
Lethass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fattso
hehe du får se till att apple inför ibat, apples helt egna basebollsträ för sina produkter, naturligtvis i vitt med appleloggan på + ska vara ett digitalt räkneverk på sidan som håller koll på hur många slag du utdelat , nä men det finns ju skydd för mac's men dom skyddar ju inte när datorn är uppfälld

Finns det uppfällbara iMacs nu? Pls do share!
Citera
2010-10-21, 13:35
Medlem
Callmebabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fattso

iMacs
Har du någon bild?
Citera
2010-10-25, 04:01
Medlem
Mordarostens avatar
C-hallen är bara att rekommendera. Enbart E-sport personer där och faktiskt inga störiga p12'or osv. Riktig chill där.
Citera
2010-10-25, 08:58
Medlem
Draedons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chowie
som om en imac vore något speciellt, sist jag var där såg jag några imac (då 24") som stod helt obemannade helt utan problem, det finns folk där som har datorer som kostar 20 gånger mer än en imac, men visst är inställningen till os x fruktansvärt 90tal på dreamhack, som förövrigt känns jävligt 90tal rakt igenom

Den billigaste iMacen kostar 11 995,- så du menar alltså att det finns folk på DH med datorer som kostar 240 000? Du får gärna visa mig en sån dator, det verkar ju riktigt häftigt.
Citera
2010-10-25, 09:41
Medlem
cmdQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
Den billigaste iMacen kostar 11 995,- så du menar alltså att det finns folk på DH med datorer som kostar 240 000? Du får gärna visa mig en sån dator, det verkar ju riktigt häftigt.

Han överdrev nog lite där :S
Men det jag tror han menar är att en Vanlig dator man ser på DH brukar kostar ungefär 20k +-2-6k
Så en iMac ägare behöver inte oroa sig för att iMacen skulle vara dyr och att han skulle se snobbig ut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in