Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-09-25, 01:26
  #1
Medlem
För snart 4 timmarsedan tankade jag på mitt kontantkort via nätet och fortfarande är inte kortet påfyllt jag som verkligen behöver ringa. Har dubbelkollat numret flera gånger och det stämmer. Vad ska jag göra? deras jäkla kundtjänst har inte öppet. men kan man kolla efter störningar någonstans?
Citera
2010-09-25, 01:52
  #2
Medlem
legionize182s avatar
Rumphålet perhaps?
Citera
2010-09-25, 01:53
  #3
Medlem
Krampattacks avatar
du skrev antagligen in fel telefonnumer, då det vanligtvis går på någon minut
Citera
2010-09-25, 01:55
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av legionize182
Rumphålet perhaps?

Vad menar du med det?
Citera
2010-09-25, 01:55
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slumparten
För snart 4 timmarsedan tankade jag på mitt kontantkort via nätet och fortfarande är inte kortet påfyllt jag som verkligen behöver ringa. Har dubbelkollat numret flera gånger och det stämmer. Vad ska jag göra? deras jäkla kundtjänst har inte öppet. men kan man kolla efter störningar någonstans?

Här kan du kolla:
http://www.comviq.se/kundservice-driftinformation.html

Du får väl annars vänta tills imorron och ringa Comviqs kundtjänst och höra efter vad felet kan vara.
Citera
2010-09-25, 01:55
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krampattack
du skrev antagligen in fel telefonnumer, då det vanligtvis går på någon minut

Nja, har som sagt va kontrollerat det säkert ett 10tal gånger, numret stämmer.
Citera
2010-09-25, 01:57
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livohelvete
Här kan du kolla:
http://www.comviq.se/kundservice-driftinformation.html

Du får väl annars vänta tills imorron och ringa Comviqs kundtjänst och höra efter vad felet kan vara.

Kan driftfel som visas där störa påtankningar?. För det går att ringa till min telefon felfritt och även skicka sms.
Citera
2010-09-25, 01:58
  #8
Medlem
legionize182s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slumparten
Vad menar du med det?

Comviq har nog störningar.
Citera
2010-09-25, 02:07
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slumparten
Kan driftfel som visas där störa påtankningar?. För det går att ringa till min telefon felfritt och även skicka sms.
Har inte den blekaste anning om det om jag ska vara ärlig.
Men som sagt, har du fortfarande problem imorron bitti så får du ta kontakt med Comviqs kundtjänst och höra efter. Det är nog inger märkvärdigt ska du se.
Citera
2010-09-25, 02:12
  #10
Medlem
Och nu som precis när jag startat den här tråden så kommer pengarna in, Men hallå 4 timmar för sent. Blev ingen fest idag
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback