2010-09-25, 12:14
Bannlyst
Ryssland är inte en del av Europa, mestadels ligger i Asia.

Poland, Ukraina, Serbien och andra länder är väl "befriade" och rike finns inte längre, neger.
Citera
2010-09-25, 13:09
Medlem
Nordin11s avatar
Danmark och island tror jag.
Citera
2010-09-25, 13:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SonOfZeus
Ryssland är inte en del av Europa, mestadels ligger i Asia.

Poland, Ukraina, Serbien och andra länder är väl "befriade" och rike finns inte längre, neger.

Ryssland precis som USA, Australien, Argentina mfl andra är från början vita europeiska kristna riken ditt somaliska snille. Att de råkar ligga geografiskt någon annanstans är väl helt jävla ointressant. Albanien ligge i Europa och inte fan hade jag flyttat dit där utan istället till ett samhälle där folk är som mig själv i mångt och mycket som t ex Argentina eller Australien, istället för muslimska Albanien.
Citera
2010-09-25, 13:21
Medlem
Juvelidiots avatar
Ryssland? Där har ju judarna t o m en autonom region sedan sovjettiden - Birobidzhan (http://en.wikipedia.org/wiki/Birobidzhan)
Ligger i o f s i asiatiska delen av Ryssland men ändå.

Jag skulle slänga in Nya Zeeland som ett förslag. Upplevde det som väldigt gemytligt brittiskt. Dock finns en stor asiatisk invandring till Auckland etc som naturligtvis sätter sina spår där.
Citera
2010-09-25, 13:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av banankakan
Där är mycket judar i schweiz och en hel del albanska muslimer från Kosovo och Makedonien.

Ja, och? Ska albaner ens räknas till Islam? Eller kristna för den delen?
Sedan har albanerna där ett bra rykte och jobbar för fullt.
Citera
2010-09-25, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Albanian Soul
Ja, och? Ska albaner ens räknas till Islam? Eller kristna för den delen?
Sedan har albanerna där ett bra rykte och jobbar för fullt.

Bullshit. Albaner är kända för att knulla sina familjemedlemmar och stjäla från hårt arbetande människor. Albaners status ligger någonstans mellan getknullare och bushnegrer.
Citera
2010-09-25, 13:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mickes418
Bullshit. Albaner är kända för att knulla sina familjemedlemmar och stjäla från hårt arbetande människor. Albaners status ligger någonstans mellan getknullare och bushnegrer.

Behöver inte vara så. De få kristna albanerna har visat på mer civiliserat beteende så det rör sig om islam bl a. Albaner borde avsäga sig islam och joina resten av Europa.
Citera
2010-09-25, 14:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mickes418

Javisst, håll din dotter inne efter tolv också, annars säljer vi henne till högstbjudande!
Albaner är kända för att inte vara religiösa, men jag förstår din okunnighet. Du gillar lika och har ingen aning om de olika!
Citera
2010-09-25, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Albanian Soul
Javisst, håll din dotter inne efter tolv också, annars säljer vi henne till högstbjudande!
Albaner är kända för att inte vara religiösa, men jag förstår din okunnighet. Du gillar lika och har ingen aning om de olika!

Är du korkad? Ahh, ser nu att du är alban. Albaner av idag är invandrande muslimska turkar som tagit över landet från olika etniciteter från balkan. Riktiga tjuvar alltså. Albanien var också en av dessa länder som införde bidrag till getknullare. Var du en av dem som fick en slant av staten?
Citera
2010-09-25, 14:53
Medlem
anders_judges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sven.hedin
Tveklöst Island där man faktiskt stäler krav på invälarna. Vilket givetvis avskräcker både judar och muslimer.

Det lär knappast avskräcka judar som är mer högpresterande än genomsnittet och borde tas emot med öppna armar då antisemitismen mig veterligen inte är särskilt utvecklad där.
Citera
2010-09-25, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anders_judge
Det lär knappast avskräcka judar som är mer högpresterande än genomsnittet och borde tas emot med öppna armar då antisemitismen mig veterligen inte är särskilt utvecklad där.
Antisemitismen finns överallt där judarna behöver den:

http://www.jcpa.org/phas/phas-vilhjalmur-f04.htm
Citera
2010-09-25, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvanLendl
Antisemitismen finns överallt där judarna behöver den:

http://www.jcpa.org/phas/phas-vilhjalmur-f04.htm

Säger man att det är lite kallt i år i Israel är man antisemit enligt dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in