2010-09-25, 00:38
Medlem
banankakans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vortur
Schweiz, Österrike, Polen, Tjeckien, Danmark (http://www.friatider.se/fn-varnar-danmark-for-att-avskaffa-hets-mot-folkgrupp) och de svenska landsbygderna.

Där är mycket judar i schweiz och en hel del albanska muslimer från Kosovo och Makedonien.
Citera
2010-09-25, 00:39
Medlem
Ondves avatar
Vilket europeiskt rike i världen är mest befriat från islam och zionism?
Tycker rubriken var lite roligt övertydlig Var annars?

Håller i övrigt dock med om att finland är restriktivt med invandring... Men stanna här istället och gör något åt problemet istället Vem vet... Kan ju bli revolution här i framtiden och de icke önskvärda elementen kan ju försvinna
Citera
2010-09-25, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banankakan
Där är mycket judar i schweiz och en hel del albanska muslimer från Kosovo och Makedonien.
tack för upplysningen.
Citera
2010-09-25, 01:13
Medlem
Helt utan tvekan Polen! Jag har varit i väldigt många länder runt om och stormtrivs i Polen, älskar det. När jag berättat att jag kommer ifrån Sverige så får jag höra väldigt ofta "Oh ni har så mycket muslimer" osv.. Folk är väldigt trevliga och det finns små bagerier & kött affärer överallt som öppnar tidigt varje morgon, miljön känns väldigt annorlunda. Dom är riktiga patrioter och under mina 4 besök i Polen har jag endast sett 2 araber(dom pratade dock svenska) .. Skulle säga att dom är rå nassar och även deras politik är åt det hållet. Dom är också världens mest katolska land. Funderat på att flytta dit starkt.
Citera
2010-09-25, 01:16
Medlem
Yorricks avatar
Ohotad etta måste ju vara Vatikanstaten. Men hur kul är det att bo där? Estland, Lettland och Litauen är mkt befriat från mussar och folk från MENA-länderna.
Citera
2010-09-25, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svittigneger
Nej, jag har inte fel om det landet. Titta bara på rysk TV så ser du att alla program är som i USA och killarna vill bli hip hopare och tjejerna vill suga av negrer i MTV. Sen ökar islam där för fullt, ryskor gifter sig med muslimer jorden runt och konverterar, männen super ner sig. Så kom inte med ditt snack bara för att du varit i Ryssland under en tid. Det är inte provokation från in sida utan hemsk fakta.

Fast nassarna har ju ett hyfsat bra genomslag i Ryssland vad det verkar. Kul det. Annars är det en för jävlig bild du målar upp.

I övrigt måste jag säga att jag också är intresserad av detta. Även om Danmark säkert har en jävla massa blattar verkar landet, med DF i spetsen, gå åt rätt håll: Bort med HMF-skiten och stopp för MENA-invandring har de väl förslagit? Nästa steg är att skicka hem dem helt enkelt.

Skulle vara intressant att veta från judevetarna hur just judesituationen i landet är, har de kapat DF eller vad händer?
Citera
2010-09-25, 04:54
Medlem
Ungern.
Citera
2010-09-25, 04:57
Medlem
saftad_burks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Micke_hs
ja för judar är ju en sådan bekostnad för t.ex. den svenska staten? Neger snälla.
vem fan vill bo på island?
Ingen jude = Ingen neger.

Svårare än så är det inte.
Citera
2010-09-25, 07:54
Medlem
DRPOEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sven.hedin
Tveklöst Island där man faktiskt stäler krav på invälarna. Vilket givetvis avskräcker både judar och muslimer.

Citat:
Ursprungligen postat av GrovBenstomme
Håller med här, har de kvar kravet med namnbyte förresten?

Sist jag var där gällde det som tidigare.
Skall man bo på island, skall man också bli islänning och kunna språket. Sunt, tycker jag.

Vi brukar åka dit varje år med familjen och på sikt är det mycket möjligt att vi fasar ut sverige.
Citera
2010-09-25, 08:09
Medlem
DRPOEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondve
Vilket europeiskt rike i världen är mest befriat från islam och zionism?
Tycker rubriken var lite roligt övertydlig Var annars?

Fast det kan ju faktiskt vara så att TS vill inkludera cook öarna, falklands etc etc, som ju i viss mån ingår i europeiska riken, men ändå kan ha en endogen befokning, som inte har något inflytande från islam och zionism...
Citera
2010-09-25, 11:34
Medlem
Leif Ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Killuminati-
Helt utan tvekan Polen! Jag har varit i väldigt många länder runt om och stormtrivs i Polen, älskar det. När jag berättat att jag kommer ifrån Sverige så får jag höra väldigt ofta "Oh ni har så mycket muslimer" osv.. Folk är väldigt trevliga och det finns små bagerier & kött affärer överallt som öppnar tidigt varje morgon, miljön känns väldigt annorlunda. Dom är riktiga patrioter och under mina 4 besök i Polen har jag endast sett 2 araber(dom pratade dock svenska) .. Skulle säga att dom är rå nassar och även deras politik är åt det hållet. Dom är också världens mest katolska land. Funderat på att flytta dit starkt.

Jag funderar också på att dra till Polen när jag är klar här i Norge. Jag flyttar ju mycket hellre till Polen än sverige.
Snygga kvinnor har dom också där.

Ett ställe där det i alla fall inte finns så mycket blattar är monoca. Araber och judar, ja. Men bara sådana med gott om pengar och dom brukar sköta sig, inte störa någon.
Citera
2010-09-25, 12:11
Medlem
kess avatar
Vitryssland, Litauen, Lettland, Estland kanske även Ukraina. Hur ser de ut i Portugal?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in