2010-09-24, 22:31
Bannlyst
Nu säger väl de flesta Ryssland eller kanske Italien, men detta är bullshit. Framförallt Ryssland och ryssar är överskattade mesar som faktiskt är jävligt fega och svaga och där hela landet består av amerikaniserat skit där fyllon och lyxhoror florerar i massor. Landet är på dekis och lär aldrig resa sig utan blir ett jude/muslimland.

Italienare kanske inte har erkänt islam som religion men är ju riktiga tofflor dessa med och lär falla precis som många andra länder.

Så vilket land är det bästa att bo i för att slippa islam och zionistisk amerikanisering? Finns det sådant land egentligen?
Senast redigerad av svittigneger 2010-09-24 kl. 22:34.
Citera
2010-09-24, 22:37
Medlem
Awesomes avatar
Finland kanske? Dock så ökar invandring och även fast de har sagt att de inte ska göra samma misstag med invandring som Sverige har gjort så tror jag inte de kommer klara assimileringen helt smärtfritt.
Citera
2010-09-24, 22:44
Medlem
sven.hedins avatar
Tveklöst Island där man faktiskt stäler krav på invälarna. Vilket givetvis avskräcker både judar och muslimer.
Citera
2010-09-24, 22:45
Medlem
Metropers avatar
Europeiskt rike i världen känns lite motsägelsefullt? Jag antar att du inte utesluter republiker?

Vatikanstaten är väl det första jag tänker på. Sen finns det Island, Luxembourg och kanske Irland?
Citera
2010-09-24, 22:55
Medlem
Celenos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svittigneger
Så vilket land är det bästa att bo i för att slippa islam och zionistisk amerikanisering? Finns det sådant land egentligen?

Av de europeiska rikena i världen som är bäst att bo i för att slippa islam och zionistisk amerikanisering så skulle jag vilja säga att Hong Kong är bäst. Att det var 13 år sedan det var europeiskt får anses vara en teknikalitet.
Citera
2010-09-24, 23:03
Medlem
TheRestrainers avatar
Tyvärr.
Senast redigerad av TheRestrainer 2010-09-24 kl. 23:43.
Citera
2010-09-24, 23:22
Medlem
GrovBenstommes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sven.hedin
Tveklöst Island där man faktiskt stäler krav på invälarna. Vilket givetvis avskräcker både judar och muslimer.

Håller med här, har de kvar kravet med namnbyte förresten?
Citera
2010-09-24, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sven.hedin

ja för judar är ju en sådan bekostnad för t.ex. den svenska staten? Neger snälla.
vem fan vill bo på island?
Citera
2010-09-24, 23:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av svittigneger
Nu säger väl de flesta Ryssland eller kanske Italien, men detta är bullshit. Framförallt Ryssland och ryssar är överskattade mesar som faktiskt är jävligt fega och svaga och där hela landet består av amerikaniserat skit där fyllon och lyxhoror florerar i massor. Landet är på dekis och lär aldrig resa sig utan blir ett jude/muslimland.

Italienare kanske inte har erkänt islam som religion men är ju riktiga tofflor dessa med och lär falla precis som många andra länder.

Ändera så är du ute efter att provosera eller så är du inte den vassaste kniven i lådan, inte ett enda av dina påståenden stämmer in på Ryssland. Sen om du tar en titt på en världskarta så ser du (förhoppningsvis) ganska snabbt hur extremt stort Ryssland är. Det innebär självklart att det även har extremt många folkslag, landet är således ganska irrelevant i sammanhanget. Skulle lägga min röst på finland.
Citera
2010-09-24, 23:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av peter.gillberg
Ändera så är du ute efter att provosera eller så är du inte den vassaste kniven i lådan, inte ett enda av dina påståenden stämmer in på Ryssland. Sen om du tar en titt på en världskarta så ser du (förhoppningsvis) ganska snabbt hur extremt stort Ryssland är. Det innebär självklart att det även har extremt många folkslag, landet är således ganska irrelevant i sammanhanget. Skulle lägga min röst på finland.

Nej, jag har inte fel om det landet. Titta bara på rysk TV så ser du att alla program är som i USA och killarna vill bli hip hopare och tjejerna vill suga av negrer i MTV. Sen ökar islam där för fullt, ryskor gifter sig med muslimer jorden runt och konverterar, männen super ner sig. Så kom inte med ditt snack bara för att du varit i Ryssland under en tid. Det är inte provokation från in sida utan hemsk fakta.
Citera
2010-09-25, 00:21
Medlem
Schweiz, Österrike, Polen, Tjeckien, Danmark (http://www.friatider.se/fn-varnar-danmark-for-att-avskaffa-hets-mot-folkgrupp) och de svenska landsbygderna.
Citera
2010-09-25, 00:37
Medlem
SFC1977s avatar
Grönland.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto