2010-09-27, 02:37
Medlem
R.Stotzkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Killuminati-
Helt utan tvekan Polen! Jag har varit i väldigt många länder runt om och stormtrivs i Polen, älskar det. När jag berättat att jag kommer ifrån Sverige så får jag höra väldigt ofta "Oh ni har så mycket muslimer" osv.. Folk är väldigt trevliga och det finns små bagerier & kött affärer överallt som öppnar tidigt varje morgon, miljön känns väldigt annorlunda. Dom är riktiga patrioter och under mina 4 besök i Polen har jag endast sett 2 araber(dom pratade dock svenska) .. Skulle säga att dom är rå nassar och även deras politik är åt det hållet. Dom är också världens mest katolska land. Funderat på att flytta dit starkt.
Bra, gör det. Sverige behöver färre kristna svin.
Citera
2010-09-27, 11:26
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafir
Stockholms innerstad är Europas rasrenaste och homogenaste.

Skitsnack.
Går du runt i centrala Stockholm kommer du se negrer och blattar så det räcker och blir över.
Citera
2010-09-27, 11:29
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anders_judge
Då ligger väl skiljelinjen ifall motståndet är berättigat och för egen del kan jag väl köpa att det finns en judisk lobby med betydelse som främst agerar utifrån det judiska folkets intresse med ibland negativa konsekvenser för andra.
Själva omfattningen och de motiv som tillskrivs av rabiata antisemiter är dock såpass uppskruvade att jag faktiskt har svårt att ta dem på riktigt allvar. Tyvärr.

Vi har ju även Jugoslavienkrigen alldeles nyligen men folkmorden där kanske också var "berättigat".
Citera
2010-09-27, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Metroper
Europeiskt rike i världen känns lite motsägelsefullt? Jag antar att du inte utesluter republiker?

Vatikanstaten är väl det första jag tänker på. Sen finns det Island, Luxembourg och kanske Irland?

Har en italiensk kompis som säger att muslimerna är i gång i Vatikanstaten redan.
Citera
2010-09-27, 12:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av moderatswing
Skitsnack.
Går du runt i centrala Stockholm kommer du se negrer och blattar så det räcker och blir över.

De är inne på besök (männen) raggar på svenbska flickor. Kvinnorna lämnar de hemma för att passa barnen. Riktig integration har du i tex Köpenhamn och Malmö där det finns flera innerstadskolor med över 70% nyanlända barn och folk som bor i hela kvarter i innerstaden.

Så är det INTE i stockholm.
Citera
2010-09-27, 18:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kafir
De är inne på besök (männen) raggar på svenbska flickor. Kvinnorna lämnar de hemma för att passa barnen. Riktig integration har du i tex Köpenhamn och Malmö där det finns flera innerstadskolor med över 70% nyanlända barn och folk som bor i hela kvarter i innerstaden.

Så är det INTE i stockholm.

Haha det roliga är att du ser fullt med blattar i Sthlms innerstad trots att dem inte bor där utan i förorterna. Tänk dig om blattarna bodde i innerstaden , herregud. Det skulle vara kaosartat.
Citera
2010-09-27, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svittigneger
Vilket europeiskt rike i världen är mest befriat från islam och zionism?
Alla i tråden har naturligtvis fel

Vatikanstaten är det som gäller-deras faiblesse för katolicism garanterar att inga muslimer eller sionister slinker igenom.
Citat:
är en självständig stadsstat belägen som en enklav i den italienska huvudstaden Rom.
Du kan lätt hålla reda på om det dyker upp nya otäcka ansikten på stan
Citat:
Befolkningen i Vatikanstaten är runt 800 personer av vilka endast cirka 450 är medborgare.
Schweizarna garanterar din säkerhet
Citat:
Schweizergardet (italienska:Guardia Svizzera Pontificia) är sannolikt den mest kända säkerhetsstyrkan på Vatikanens område, men den tillhör inte Vatikanstaten utan Heliga stolen.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Vatikanstaten

.
Citera
2010-09-27, 18:30
Bannlyst
Vill minnas att Island är väldigt invandrarfritt, valfri person får gärna rätta mig om jag har fel.
Citera
2010-09-28, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Stotzky
Bra, gör det. Sverige behöver färre kristna svin.

Vem har sagt att jag är kristen? Är du muslim eller?
Citera
2010-09-30, 16:45
Medlem
scythss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke1
Polen har väl 96% vit arisk demografi som består av Polacker , övriga 4% i landet är också till stor del vita.

Stämmer. Enligt listan nedan över minoriteter i landet så hittar man inte många utomeuropéer.
De verkar vara MENA/neger befriade och de "största" invandrargrupperna verkar helt enkelt bestå av andra vita folk såsom tyskar, vitryssar men även en liten grupp fransoser(kanske finns dock risken att dessa "fransoser" är blattar och negrer? Frankrike är ju som sagt förlorat)

Bland dom största icke-vita grupperna är iaf vietnameser(nära 2000 om siffrorna stämmer). Kan tänka mig att detta lilla antal har kommit dit enbart för att sköta sig, starta en restaurang eller liknande.
Ca fyra ggr färre zigenare än Sverige har dem dessutom.

http://en.wikipedia.org/wiki/Ethnic_minorities_in_Poland

Att jämföra med vårt kära lands 500 000 blattar och negrer(?) Dessa siffror rekordstiger dessutom...

OnTop: Har Finland fortfarande lite stake eller börjar även de få de svenska politikernas mentalitet om att tycka synd om hela världen?

Europa och resten av den vita världen är dock i stort sett förlorat. Om man verkligen vill bli MENA/neger fri för en dag så får man väl antagligen åka till någon liten alpby eller liknande.
Citera
2010-09-30, 17:14
Medlem
Kroatien är ett framtidsland för alla som hatar judar,muslimer, negrer och zigenare

Du anses som en bra människa om du hatar dessa grupper och det talas helt öppet om det, även i media

Ser dom en neger eller jude kastar dom sten på dom mitt på dagen, jag har bevittnat själv när en busschaufför misshandla en hel zigenarfamilj för att dom tjuvåkte på bussen, alla andra passagerare applåderade chauffören efteråt.

Negrer och judar finns det bar ett fåtal av, de muslimer och zigenare som finns vet att hålla sig i skinnet. Bonus är väl vacker kust och ligger mitt i Europa

Ovanstående är under förutsättning att du pallar med deras balkan attityd som ibland kan vara värre än alla nämnda gruppers sammanlagt

Kampanj
Flytta till Kroatien - Rent, vackert och vitt
Citera
2010-09-30, 18:23
Medlem
Micke8914s avatar
Nya Zeeland.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera