Citat:
Ursprungligen postat av ferocius
jag läste igenom mitt senaste inlägg, jag skrev det liiite för fort. Det heter ju GB-Gubbe. Inte GB-Bugge... Jag är svensk, så fråga inte... ;-)
En eventuell anställd skulle äta upp hela kassan, han ska säkert ha ut 10.000 i månaden, eftersom det är sommar o högsäsong, det skulle kosta mig ca 20.000 i månaden med en anställd, vitt, går inte att ha en bara svart anställd på sommaren, då kan jag lika gärna börja sälja förfalskade sedlar i kiosken. 20.000 på tre månader blir ca 60.000 plus semesterersättning på 13%.
Nej, jag gör det själv, kanske säger åt morsan att ta nån dag där för några hundra kronor istället. Mycket billigare.
Praktikanter. . . Billiga? Ja. Pålitliga? Absolut inte. Småungar brukar sno pengar ur kassan, har varit med om det förut, så nej tack.
En sak: Jag vill gärna ha ideer FRÅN ER SOM LÄSER DET HÄR.
Det skulle jag uppskatta mycket.
=)
visst va fan små praktikanter och småkidds som du inte känner eller litar på kanske du inte ska ha i kiosken! och inte fan ska du stå där själv när alla andra polare ligger på playan och dricker bira. är fortfarande inne på mitt förslag som jag skrev innan... i med att du itne litar på praktikanter ect. så måste du väl ändå lita på hmm... din kusins barn? eller kanske brossans barn? och inte behöver dem deklarera det?
yeah yeah... skit samma. men håll oss uppdaterade.