• 1
  • 2
2010-09-21, 19:33
Medlem
Minerads avatar
I vilken utsträckning är detta faktiskt en erogen zon hos folk? Själv begriper jag inte vad som händer när killar börja nafsa mig i örsnibben. Jag får deras frustande utandningar rakt in i örat så det brusar obehagligt, det blir kallt och slabbigt av saliven och i värsta fall lyckas de bita så det gör ont. Vad är grejen, jag fattar inte? Jag kan gå med på ett snabbt nafs utan tänder and that's it!
Citera
2010-09-21, 19:36
Medlem
Ulrik.Agrens avatar
Jag begriper inte heller. Bara jobbigt att höra flåsandet rätt in i örat.
Citera
2010-09-21, 19:50
Medlem
Minerads avatar
Men eftersom detta är något som inträffar hela tiden, så måste det ju fungera för de allra flesta? Jag tar tacksamt emot redogörelser från folk som gillar att mumsa öra, eller få sitt öra mumsat. Det uppmuntras ju till och med i kåta-upp-metodtrådar här på fb.
Citera
2010-09-21, 19:53
Medlem
Chillishs avatar
As-skönt när bruden andar en i örat ja
Citera
2010-09-21, 19:56
Medlem
Minerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chillish
As-skönt när bruden andar en i örat ja

Du gillar alltså det? Kan du utveckla? Själv gillar jag att höra mannens andetag bredvid nära örat, men inte inuti där det bara blir ett plågsamt brus.
Citera
2010-09-21, 20:04
Medlem
själv tycker jag det är rätt mysigt när någon nafsar på mina öron snibbar:P varför vet jag inte men blir lite sexigare i sängen om tjejen gör det:P så jag har inget imot sådant men glåsningarna får man ju oftast ignorera så fattar inte vad det finns o klagaöver sådant men visst alla tänder på olika saker o grejer...smaken e som baken delad!!
Citera
2010-09-21, 20:31
Medlem
kan kåta upp mig rätt rejält, men gäller ju att killen gör det rätt. lix inge slabb eller gross frustande men om det är lite teasing, och mjukt, kanske att man hör andetagen.. shiet blir ju nästan kåt nu <3

jag vet att flera killar jag varit med gillar när jag stönar dem lite försiktigt i örat o kanske biter liter i öronsnibben men det är olika, nån tycker det är obehagligt att jag venne få luft i örat?
Citera
2010-09-21, 20:33
Medlem
VenomXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minerad
Själv gillar jag att höra mannens andetag bredvid nära örat

Det här är väl hela poängen som eftersträvas? Så funkar det iaf enligt mina erfarenheter, och speciellt om man redan är hyfsat upphetsad så kan det ju upplevas stimulerande att höra partnerns andning (dvs munnen placeras relativt nära/omkring örat, vid kyss på nacke osv och eventuellt nafs i örsnibb) men det lär ju inte vara så sexigt om nån tar tag i örat och blåser rakt in som om det vore en trombon direkt? Nu är jag ju kille men jag tycker sånt är jäkligt obehagligt och tjejers öron lär väl inte fungera så oerhört annorlunda rent anatomiskt.

Hela grejen med att tokflåsa rätt in i örongången låter lite som att Berra 56 år nere på maskinverkstaden råkat få tag på ett ex av Kama Sutra och tolkat det enligt befintlig förmåga, lite "aha det är SÅ man ska göra, nu jävlar ska det ut och raggas"
Citera
2010-09-21, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VenomX
men det lär ju inte vara så sexigt om nån tar tag i örat och blåser rakt in som om det vore en trombon direkt?

HAHA, fick världens bild i örat på ett par som håller på precis som i alla tarvliga romantiska filmer med tända ljus och allt och helt plötsligt så vänder sig killen och blåser rakt i tjejens öra. Sexigt!
Citera
2010-09-21, 20:55
Medlem
Minerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanintuss
HAHA, fick världens bild i örat på ett par som håller på precis som i alla tarvliga romantiska filmer med tända ljus och allt och helt plötsligt så vänder sig killen och blåser rakt i tjejens öra. Sexigt!

Men det känns ju nästan som de gör det! Det krävs liksom ingen hög vindstyrka för att det ska bli obehagligt. Halsen, nacken -absolut, kör på och kyss, blås, bit och slit! Men låt bli att sutta på snibben!

Följdfråga! Är det riskfritt att be personen att låta bli örsnibben, eller kommer de att känna att de går miste om något stort och viktigt då? Jag menar, eftersom precis alla är på den, så måste det ju vara så att den är intressant på något vis. Jag kanske har särskilt heta örsnibbar, vad vet jag? Jag vill ju inte snuva någon på konfekten så att säga. Är man tråkig i sängen om man säger örsnibb -nej tack?
Citera
2010-09-21, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minerad
Följdfråga! Är det riskfritt att be personen att låta bli örsnibben, eller kommer de att känna att de går miste om något stort och viktigt då? Jag menar, eftersom precis alla är på den, så måste det ju vara så att den är intressant på något vis. Jag kanske har särskilt heta örsnibbar, vad vet jag? Jag vill ju inte snuva någon på konfekten så att säga. Är man tråkig i sängen om man säger örsnibb -nej tack?

Om du anser att det är obehagligt så är det bättre att berätta för personen att hålla sig undan från snibben än att försöka stå ut. Om du är jordnötsallergiker så låter du väll ingen mata dig med snickers för att vara snäll?
Citera
2010-09-21, 21:12
Medlem
Minerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanintuss
Om du anser att det är obehagligt så är det bättre att berätta för personen att hålla sig undan från snibben än att försöka stå ut. Om du är jordnötsallergiker så låter du väll ingen mata dig med snickers för att vara snäll?

Alltså nu är jag en sådan där tjänstvillig tjej som har rätt lätt för att stå ut med diverse obehagligheter i sängen, i synnerhet om det ger min partner något. Om personen tycker det är rasans mysigt att örsnibba mig, så vill jag ju inte ta bort deras nöje. Men om de uteslutande gör det för min skull, så är det ju ett helt överflödigt moment.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in