2010-09-21, 21:25
Medlem
AlexOnTops avatar
Precis som med allt annat är det såklart helt individuellt vad man gillar och inte gillar. Även när det gäller erogena zoner. Vissa gillar att bli bitna i örsnibben, andra gillar att bli klämda på brösten. Dessutom skiftar ens erogena zoner också, du kanske gillar att bli nafsad i örsnibben januari 2011, men inte nu...?

Själv kan jag tycka det är upphetsande/passionerat med kyssande och nafsande i nacken och på halsen, men inte på örsnibben...
Citera
2010-09-21, 21:28
Medlem
Forbliranonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minerad
I vilken utsträckning är detta faktiskt en erogen zon hos folk? Själv begriper jag inte vad som händer när killar börja nafsa mig i örsnibben. Jag får deras frustande utandningar rakt in i örat så det brusar obehagligt, det blir kallt och slabbigt av saliven och i värsta fall lyckas de bita så det gör ont. Vad är grejen, jag fattar inte? Jag kan gå med på ett snabbt nafs utan tänder and that's it!
Håller helt klart med, så sjukt äckligt. Min tjej gjorde oxå så i början men nu har jag förklarat för henne att jag HATAR det.
Citera
2010-09-21, 21:37
Medlem
Det är väldigt upphetsande om det görs rätt, för mig.

Min partner behöver bita lite och slicka på hela örat... inte in med tungan i hörselgången, men på snibben och uppåt.

Det är en likadan känsla som när någon bits lite i halsen eller slickar precis så att det inte kittlas. Det är en reflex som kommer in som är på gränsen till kittel, om det håller sig under nivån innan det kittlas så blir det liksom en sorts laddning....

Mycket upphetsande för mig.
Citera
2010-09-21, 22:02
Medlem
Chookies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohaio
Det är väldigt upphetsande om det görs rätt, för mig.

Min partner behöver bita lite och slicka på hela örat... inte in med tungan i hörselgången, men på snibben och uppåt.

Det är en likadan känsla som när någon bits lite i halsen eller slickar precis så att det inte kittlas. Det är en reflex som kommer in som är på gränsen till kittel, om det håller sig under nivån innan det kittlas så blir det liksom en sorts laddning....

Mycket upphetsande för mig.

Jag håller med, det är den där nästan-kittlingen som är så skön. Görs det på rätt sätt kittlar det urskönt på en punkt precis ovanför skinkan på samma sida
Citera
2010-09-22, 01:56
Medlem
Amsterdaims avatar
Jag tycker det är skämt precis under örsnibben.. på hals-delen alltså. Oh..
Mitt ex var väldigt känslig där, och även andra killar jag varit med.
Var med en kille en gång som stoppa in sin tunga I mitt jävla öra. Fy helvete vad äckligt det var.
Citera
2010-09-22, 02:00
Medlem
dirnas avatar
För att det är en erogen zon för många, inklusive mig.

Ryser till i hela kroppen om killen gör det rätt... ganska sexigt att höra hans kåta andetag i örat också. Inte så att flåset ska komma rakt in i örat, men man ska höra det. Mmmhh..
Citera
2010-09-22, 03:09
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
det blir kallt och slabbigt av saliven och i värsta fall lyckas de bita så det gör ont.

Erm, låter som riktiga amatörer du har att göra med.

För det första så gör man ju så verkar det jävligt sliskigt att hålla på och dregla samtidigt. För det andra så tjänar man sällan på att göra regelrätta "bett" när man använder tänderna till att försöka stimulera någon, utan man får tänka lite på vad ens käkmuskler faktiskt håller på med och mer använda kanten på tänderna för att "riva" lite (eller hur man nu ska beskriva det).

Men viktigast av allt är ju att lyssna och känna efter reaktioner. Fast då är ju frågan hur du själv reagerar när du utsätts för dessa typers wet-willie metoder dvs...
Citera
2010-09-22, 08:58
Medlem
Ratads avatar
Vad är det för jävla amatörer du knullar med? Tand ska inte möta tand utan underläpp och sen rör man försiktigt på underläppen.

Personligen föredrar jag om tjejen fnyser och håller på i nacken eller halsen men det är ingen stor grej.
Citera
2010-09-22, 11:23
Medlem
Minerads avatar
Okej, så det är en verklig erogen zon för många, kan jag utröna ur den här tråden. Det är såklart svårt för mig att föreställa mig eftersom den inte är det för mig -därav den här tråden! Följdfråga igen! Är det någon skillnad på människor som har fria respektive fästa örsnibbar? Jag har nämligen en fri örsnibb, dvs den är tydligt separerad från halsen och trots att halsen är kraftigt erogen är inte snibben det.

Jag är inte heller piercad eftersom jag även upplevde obehag av det. Jag har inte förrän nu slagits av tanken att det kan finnas ett samband här, men det är ju faktiskt inte helt otroligt. Och jag slog kanske lite på den hårda trumman, det här är såklart inget enormt problem för mig, jag lider inte av horder av amatörer som med kannibalisk njutning tuggar på mitt öra, och jag brukar självklart visa att det inte ger mig något. Utan det var mest en tanke som slog mig, ett ämne jag inte kunde komma på att jag diskuterat förr och jag ville få en uppfattning om hur det upplevs för andra.
Citera
2010-09-22, 14:34
Medlem
VenomXs avatar
Citat:
Följdfråga! Är det riskfritt att be personen att låta bli örsnibben, eller kommer de att känna att de går miste om något stort och viktigt då?

Självklart finns det folk som går igång på lite vad som helst men jag tror nog att majoriteten gör det för din skull, eller med andra ord hoppas på att det hjälper till litegrann att stimulera dig i "rätt" riktning.

Det ska nog vara hyfsat OK att säga ifrån om det görs lite fint (kan ju alltid föreslå en annan punkt som funkar bättre för just dig) och särskilt om det är en regelbundet nyttjad partner så ska du ju inte behöva stå ut med en försämrad upplevelse gång på gång för den sakens skull.

Testa nåt i stil med "jag märker att du inte har en susning om vad du sysslar med så vill du vara så vänlig att lägga av med det där slafsandet"
Citera
2010-09-22, 21:07
Medlem
dirnas avatar
Citat:
Okej, så det är en verklig erogen zon för många, kan jag utröna ur den här tråden. Det är såklart svårt för mig att föreställa mig eftersom den inte är det för mig -därav den här tråden! Följdfråga igen! Är det någon skillnad på människor som har fria respektive fästa örsnibbar? Jag har nämligen en fri örsnibb, dvs den är tydligt separerad från halsen och trots att halsen är kraftigt erogen är inte snibben det.

Jag är inte heller piercad eftersom jag även upplevde obehag av det. Jag har inte förrän nu slagits av tanken att det kan finnas ett samband här, men det är ju faktiskt inte helt otroligt. Och jag slog kanske lite på den hårda trumman, det här är såklart inget enormt problem för mig, jag lider inte av horder av amatörer som med kannibalisk njutning tuggar på mitt öra, och jag brukar självklart visa att det inte ger mig något. Utan det var mest en tanke som slog mig, ett ämne jag inte kunde komma på att jag diskuterat förr och jag ville få en uppfattning om hur det upplevs för andra.
Om det är en erogen zon eller inte beror inte på sånt. Det är olika i största allmänhet på olika människor.
Jag har också fri örsnibb.
Citera
2010-09-22, 21:09
Medlem
stordrulens avatar
Stön och den där varma andedräkten ...asså, seriöst...det finns nog inget som får min penis att stå lika styvt och snabbt som det.

Anledning: Det känns så ofantligt nära, riktigt NÄRVARANDE.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in