• 1
  • 2
2010-09-20, 20:13
Medlem
Fick höra en massa "konstiga" saker av en man jag träffade i veckan, och tänkte att ni
skulle få höra det och ge era åsikter
Mannen var en högt profilerad idrottsläkare i USA, som också jobbade som fast läkare åt en
massa pro-wrestlers och andra idrottsmän.
Han hade publicerats en massa studier och skit och var i oslo för att hålla en konferens eller nåt
på idrotthögskolan i Oslo.
Detta var lite av det han menade:

Testo Prop är som koffeinpiller, boostar dig, men blir svårt att behålla.
Hans "klienter" (kända idrottsmän) kör BARA 8-10 veckors kurer, t ex 10 v on, 10 v off, 10 v on osv.
Många "punktförbränner" gyno med HGH, genom att skjuta runt bröstet
Clenbuterol som du sprutar i munnen fungerar bättre än tabs

Innan ni skriver, kom ihåg att detta är från en idrottläkare ! :P
Citera
2010-09-20, 20:14
Bannlyst
Ja han kan ju ta satsen tillbaka i flabben istället för att gala ut den över skandinaviska länder. Sköter man sig behåller man helt ok mycket av en testo p kur.
Citera
2010-09-20, 20:21
Medlem
ja, det var det jag tyckte var så konstigt,
min senaste kur var test p och tren a och jag fick behålla i princip allt utom vätskan .

vad tror du om punktförbränna med HGH ?
eller pro-wrestlers kur upplägg ? :P
Citera
2010-09-20, 20:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rafinha
ja, det var det jag tyckte var så konstigt,
min senaste kur var test p och tren a och jag fick behålla i princip allt utom vätskan .

vad tror du om punktförbränna med HGH ?
eller pro-wrestlers kur upplägg ? :P

pro wrestlers är fan mer into orala steroider än testo p, jävla massa tren också. de är all about styrka. inte konstigt de dör så tidigt med orala doseringar uppåt 200mg ed.
Citera
2010-09-20, 20:26
Medlem
Heavyassloadeds avatar
Jag vill gärna få kontakt med denne läkare. Kan du länka så ska ja se om ja kan knyta några band med han då jag gärna vill få råd från nån som är i hans position. Om nån känner till nån annan sån läkare, så hör gärna av er.

mvh
Citera
2010-09-20, 20:27
Medlem
mm, han berättade att det handlade nästan bara om "perfekta kroppar" på dom flesta,
så det var inget d-bol eller nåt sånt, nästan bara tren, mast, test e och winny

Han skulle skicka mig en testosteron "gel" om den inte fastna i tullen.
man skulle smörja in den över kroppen, och den skulle inte stänga ner personen osv.
Safe tror du ?
Citera
2010-09-20, 20:28
Bannlyst
Citat:
mm, han berättade att det handlade nästan bara om "perfekta kroppar" på dom flesta,
så det var inget d-bol eller nåt sånt, nästan bara tren, mast, test e och winny

Han skulle skicka mig en testosteron "gel" om den inte fastna i tullen.
man skulle smörja in den över kroppen, och den skulle inte stänga ner personen osv.
Safe tror du ?

Testo gel lär ju inte öka dina resultat på gymmet. Har du brist på testosteron är det bra för sexlust,välmående m.m.
Citera
2010-09-20, 20:34
Medlem
Citat:
Jag vill gärna få kontakt med denne läkare. Kan du länka så ska ja se om ja kan knyta några band med han då jag gärna vill få råd från nån som är i hans position. Om nån känner till nån annan sån läkare, så hör gärna av er

Jag kan inte kontakta han förrän han kontaktar mig, jag är PT och han skulle
ge mig "recommendation" om jag var sugen på att jobba i USA
Men inte förrän jag får mail av han så kan jag kontakta han fan :/

Men vad tror du om det han säger ?
Citera
2010-09-20, 20:35
Medlem
Citat:
Testo gel lär ju inte öka dina resultat på gymmet. Har du brist på testosteron är det bra för sexlust,välmående m.m.

Så smörja in dicken och ge en stackars jävel på stan en riktigt åktur ? :P
Citera
2010-09-20, 21:22
Medlem
Heavyassloadeds avatar
Citat:
Jag kan inte kontakta han förrän han kontaktar mig, jag är PT och han skulle
ge mig "recommendation" om jag var sugen på att jobba i USA
Men inte förrän jag får mail av han så kan jag kontakta han fan :/

Men vad tror du om det han säger ?

Hmm kan ju spekulera lite bara.

Jag tror absolut att idrottsmän som bolt m.m. bara kör tioveckors kurer. Låter helt logiskt och det är dessa han talar om ifall han pratar om idrottsmän.. Men BB.pro´s kör året om och aldrig mindre än ett par g i veckan. Skulle det va BB han pratar om i 10 veck.-kurer säger han så för att skydda/dölja nåt. Det är vanligt att man även i sve som stor kille säger att man "kliver av" och är ren, men man är egentligen bara på en cruise då på 500mg. Men man upplever sig som ren.

Testo prop är exakt lika massabyggande som alla andra teston.. finns bara ett enda testosteron och sen skapar man det efter hur lång tid det ska sitta i. Prop tappar sin kraft o vätska på en vecka, medans enan kan ta upp mot tre veckor. Men massautvecklingen i rena muskler är alltid densamma oavsett vilken ester eftersom det finns bara ett testosteron.

Ang clen tror ja def det är på det viset. All vätska tas upp bättre i magen än tabbs, så bör bli kraftfullare verkan, dock under kortare tid.

Gyno-grejen vet ja ej, men Det är vanligt att man prickskjuter i eftersläpande muskler och eftersom gh har en enormt bra fettförbrännande effekt så kanske det går.

Sa han nåt annat intressant som du minns?

mvh
Citera
2010-09-20, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heavyassloaded
Hmm kan ju spekulera lite bara.

Jag tror absolut att idrottsmän som bolt m.m. bara kör tioveckors kurer. Låter helt logiskt och det är dessa han talar om ifall han pratar om idrottsmän.. Men BB.pro´s kör året om och aldrig mindre än ett par g i veckan. Skulle det va BB han pratar om i 10 veck.-kurer säger han så för att skydda/dölja nåt. Det är vanligt att man även i sve som stor kille säger att man "kliver av" och är ren, men man är egentligen bara på en cruise då på 500mg. Men man upplever sig som ren.

Testo prop är exakt lika massabyggande som alla andra teston.. finns bara ett enda testosteron och sen skapar man det efter hur lång tid det ska sitta i. Prop tappar sin kraft o vätska på en vecka, medans enan kan ta upp mot tre veckor. Men massautvecklingen i rena muskler är alltid densamma oavsett vilken ester eftersom det finns bara ett testosteron.

Ang clen tror ja def det är på det viset. All vätska tas upp bättre i magen än tabbs, så bör bli kraftfullare verkan, dock under kortare tid.

Gyno-grejen vet ja ej, men Det är vanligt att man prickskjuter i eftersläpande muskler och eftersom gh har en enormt bra fettförbrännande effekt så kanske det går.

Sa han nåt annat intressant som du minns?

mvh

all right , jaa, han menade att många också inte skjuter i magen utan på sidofläsket osv.

njae, han pratade mycket om Gen-doping och hur dom i USA börjar närma sig på riktigt nu
och att bara inom 10 år kan det vara fullt möjligt ! så bara att ställa sig i kö redan kanske ?

Han sa bland annat att han alltid rekommenderade att sätta i axeln om möjligt, varför sa han aldrig :/

en rolig sak som han berättade var att han berättade vilka kurer vissa kända idrottsmän hade kört
när dom åkte fast, men han la till 3 ggr att han hade inget med dom att göra, men att alla i
USA visste .
Citera
2010-09-20, 21:45
Medlem
Heavyassloadeds avatar
Citat:
all right , jaa, han menade att många också inte skjuter i magen utan på sidofläsket osv.

njae, han pratade mycket om Gen-doping och hur dom i USA börjar närma sig på riktigt nu
och att bara inom 10 år kan det vara fullt möjligt ! så bara att ställa sig i kö redan kanske ?

Han sa bland annat att han alltid rekommenderade att sätta i axeln om möjligt, varför sa han aldrig :/

en rolig sak som han berättade var att han berättade vilka kurer vissa kända idrottsmän hade kört
när dom åkte fast, men han la till 3 ggr att han hade inget med dom att göra, men att alla i
USA visste .

Japp på sidan är vanligt.. även på fläsket ovanför skinkorna precis innan ryggen.

Ja hörde Arne (dopingförbundets ordförande eller va han nu e) sa att gen-doping är på agendan i kina nu i labben. Så de kommer nog kanske snart.

Att sätta i axlarna alltså.. hmm.. ja har näml hört att Ruhl kör nästan allt i sina axlar.. o de e ju en del. Men vet ej om det är sant men då kanske de ligger nåt i det. Undrar va anl kan va.. ? De måste ja forska i.

Minns du några kurer dom körde... Fan ja minns marion jones kalender när hon torska.. shiiiiit va prepp de va.. gh o hela skiten. Förstår ju va hon såg hos cj hunter

mvh
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in