2010-09-20, 21:54
Citat:
Ursprungligen postat av Heavyassloaded
Japp på sidan är vanligt.. även på fläsket ovanför skinkorna precis innan ryggen.
Ja hörde Arne (dopingförbundets ordförande eller va han nu e) sa att gen-doping är på agendan i kina nu i labben. Så de kommer nog kanske snart.
Att sätta i axlarna alltså.. hmm.. ja har näml hört att Ruhl kör nästan allt i sina axlar.. o de e ju en del. Men vet ej om det är sant men då kanske de ligger nåt i det. Undrar va anl kan va.. ? De måste ja forska i.
Minns du några kurer dom körde...
Fan ja minns marion jones kalender när hon torska.. shiiiiit va prepp de va.. gh o hela skiten. Förstår ju va hon såg hos cj hunter
mvh

Ja hörde Arne (dopingförbundets ordförande eller va han nu e) sa att gen-doping är på agendan i kina nu i labben. Så de kommer nog kanske snart.
Att sätta i axlarna alltså.. hmm.. ja har näml hört att Ruhl kör nästan allt i sina axlar.. o de e ju en del. Men vet ej om det är sant men då kanske de ligger nåt i det. Undrar va anl kan va.. ? De måste ja forska i.
Minns du några kurer dom körde...

mvh
haha, jaa, det är väl lite av ett kapp-race mellan USA och Kina ?

mjo, jag kör alltid bara i axlarna, men bara för att det är lättare för mig att se vad jag gör.
jaa, han pratade om Dwain Chambers (se bild på google) och en av hans många kurer.
Testo E, frontning på Testo P, EQ, Mast, Stanozolol (win), 1g test varje vecka var liksom ingenting.
Tim Montgomery, nästan samma steroider
Justin Gatlin, påstod att han hade fått masserat in Testo-gel av misstag, men egentligen var det testo P :P
Han berättade hur konstigt det var att dom aldrig tog Maurice Greene också, vilket jag förstår

Hans "klienter" fick inte använda D-bol och sånt berättade han, skulle det frontas så skulle det
frontas med snabb testo eller winny.
Jaa, Marion Jones och CJ hade väl ett litet apotek hemma dom delade av.
fan, undrar om CJ gjorde nåt annat än äta och trycka :P