• 1
  • 2
2010-09-20, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heavyassloaded
Japp på sidan är vanligt.. även på fläsket ovanför skinkorna precis innan ryggen.

Ja hörde Arne (dopingförbundets ordförande eller va han nu e) sa att gen-doping är på agendan i kina nu i labben. Så de kommer nog kanske snart.

Att sätta i axlarna alltså.. hmm.. ja har näml hört att Ruhl kör nästan allt i sina axlar.. o de e ju en del. Men vet ej om det är sant men då kanske de ligger nåt i det. Undrar va anl kan va.. ? De måste ja forska i.

Minns du några kurer dom körde... Fan ja minns marion jones kalender när hon torska.. shiiiiit va prepp de va.. gh o hela skiten. Förstår ju va hon såg hos cj hunter

mvh

haha, jaa, det är väl lite av ett kapp-race mellan USA och Kina ?
mjo, jag kör alltid bara i axlarna, men bara för att det är lättare för mig att se vad jag gör.

jaa, han pratade om Dwain Chambers (se bild på google) och en av hans många kurer.
Testo E, frontning på Testo P, EQ, Mast, Stanozolol (win), 1g test varje vecka var liksom ingenting.

Tim Montgomery, nästan samma steroider
Justin Gatlin, påstod att han hade fått masserat in Testo-gel av misstag, men egentligen var det testo P :P
Han berättade hur konstigt det var att dom aldrig tog Maurice Greene också, vilket jag förstår

Hans "klienter" fick inte använda D-bol och sånt berättade han, skulle det frontas så skulle det
frontas med snabb testo eller winny.

Jaa, Marion Jones och CJ hade väl ett litet apotek hemma dom delade av.
fan, undrar om CJ gjorde nåt annat än äta och trycka :P
Citera
2010-09-20, 22:01
Medlem
Heavyassloadeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rafinha
haha, jaa, det är väl lite av ett kapp-race mellan USA och Kina ?
mjo, jag kör alltid bara i axlarna, men bara för att det är lättare för mig att se vad jag gör.

jaa, han pratade om Dwain Chambers (se bild på google) och en av hans många kurer.
Testo E, frontning på Testo P, EQ, Mast, Stanozolol (win), 1g test varje vecka var liksom ingenting.

Tim Montgomery, nästan samma steroider
Justin Gatlin, påstod att han hade fått masserat in Testo-gel av misstag, men egentligen var det testo P :P
Han berättade hur konstigt det var att dom aldrig tog Maurice Greene också, vilket jag förstår

Hans "klienter" fick inte använda D-bol och sånt berättade han, skulle det frontas så skulle det
frontas med snabb testo eller winny.

Jaa, Marion Jones och CJ hade väl ett litet apotek hemma dom delade av.
fan, undrar om CJ gjorde nåt annat än äta och trycka :P

hahah.. dom kör som fan... tänk va blåögda svennsons är när dom sitter hemma i soffan o beundrar dessa. Va e skillnaden på oss o dom... ? jo deras sportgren är poppis.. de e inte våran. Usa har ju åtskilliga ggr mörkat dopingresultaten med.. Ett av dom största fallen är carl lewis. För jävligt eg att några kostymrövhål ska bestämma vem som kommer genom testet o inte.

Jo ja minns chaimbers. Även greene o ja kan inte heller fatta att han klara sig.. men de fanns nog krafter som drog till hans födel.

Cj tog nog minst lika mycket som pudzianovski

mvh
Citera
2010-09-20, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heavyassloaded
hahah.. dom kör som fan... tänk va blåögda svennsons är när dom sitter hemma i soffan o beundrar dessa. Va e skillnaden på oss o dom... ? jo deras sportgren är poppis.. de e inte våran. Usa har ju åtskilliga ggr mörkat dopingresultaten med.. Ett av dom största fallen är carl lewis. För jävligt eg att några kostymrövhål ska bestämma vem som kommer genom testet o inte.

Jo ja minns chaimbers. Även greene o ja kan inte heller fatta att han klara sig.. men de fanns nog krafter som drog till hans födel.

Cj tog nog minst lika mycket som pudzianovski

mvh

jaa, det är sant asså.
Jag kan ju erkänna själv att för nåt år sen innan Usain Bolt var det jävla kul att se 100m för
dom där jävla bergen som sprang. Minns start linjen med Ato Boldon, Greene, Chambers, Crawford,
osv osv , fy fan vilket tryck dom ska ha på gymmet ?!?
men det är tragiskt som du säger att myndigheterna väljer vilka som kommer undan.

Jag undrar vilka viktiga personer Maurice Greene, Carl Lewis, Micheal Phelps, Lance Armstrong känner som gör att alla runt dom faller men inte dom.

haha, Pudzianowski tryckte väl en liter i veckan ! :P
Har du sett Norges starkaste man ? Arild "HULK" Haugen ! jämför han med Samuelsson
Citera
2010-09-20, 22:17
Medlem
mleytons avatar
Citat:
jaa, det är sant asså.
Jag kan ju erkänna själv att för nåt år sen innan Usain Bolt var det jävla kul att se 100m för
dom där jävla bergen som sprang. Minns start linjen med Ato Boldon, Greene, Chambers, Crawford,
osv osv , fy fan vilket tryck dom ska ha på gymmet ?!?
men det är tragiskt som du säger att myndigheterna väljer vilka som kommer undan.

Jag undrar vilka viktiga personer Maurice Greene, Carl Lewis, Micheal Phelps, Lance Armstrong känner som gör att alla runt dom faller men inte dom.

haha, Pudzianowski tryckte väl en liter i veckan ! :P
Har du sett Norges starkaste man ? Arild "HULK" Haugen ! jämför han med Samuelsson

Jag tror inte riktigt du förstår hur mycket en liter är
Citera
2010-09-20, 22:20
Medlem
Starscream666s avatar
En liter blir ju ca 250g testo i veckan.. så det stämmer nog inte riktigt

Tvivlar dock inte på att pudzian låg på cocktails kring 10g i veckan.
Citera
2010-09-20, 22:22
Medlem
mleytons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starscream666
En liter blir ju ca 250g testo i veckan.. så det stämmer nog inte riktigt

Tvivlar dock inte på att pudzian låg på cocktails kring 10g i veckan.
Sen existerar ju inte bara Testo på marknaden men jag ser din poäng
Citera
2010-09-20, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mleyton
Jag tror inte riktigt du förstår hur mycket en liter är

Ironi grabben, typ som: "han är sjuuuuukt jävla stooooor"

Vakna !
Citera
2010-09-20, 23:58
Medlem
rihnopowers avatar
Citat:

Vakna !

haha
Citera
2010-09-21, 00:01
Medlem
rihnopowers avatar
Citat:
Fick höra en massa "konstiga" saker av en man jag träffade i veckan, och tänkte att ni
skulle få höra det och ge era åsikter
Mannen var en högt profilerad idrottsläkare i USA ...

Hur vet du att han talade sanning?
Citera
2010-09-21, 00:51
Medlem
BeenArounds avatar
Citat:
Fick höra en massa "konstiga" saker av en man jag träffade i veckan, och tänkte att ni
skulle få höra det och ge era åsikter
Mannen var en högt profilerad idrottsläkare i USA, som också jobbade som fast läkare åt en
massa pro-wrestlers och andra idrottsmän.
Han hade publicerats en massa studier och skit och var i oslo för att hålla en konferens eller nåt
på idrotthögskolan i Oslo.
Detta var lite av det han menade:

Testo Prop är som koffeinpiller, boostar dig, men blir svårt att behålla.
Hans "klienter" (kända idrottsmän) kör BARA 8-10 veckors kurer, t ex 10 v on, 10 v off, 10 v on osv.
Många "punktförbränner" gyno med HGH, genom att skjuta runt bröstet
Clenbuterol som du sprutar i munnen fungerar bättre än tabs

Innan ni skriver, kom ihåg att detta är från en idrottläkare ! :P

Jag tror att någon utav er ljuger.

/B
Citera
2010-09-21, 09:47
Medlem
mleytons avatar
Citat: