Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-09-20, 19:55
  #1
Medlem
PointOfNewTurns avatar
Jag har testat allt, mediciner och psykologer... Psykologer finns det inte så gott om än mindre av det duktiga slaget. Jag hade en gång i tiden en mkt duktig sådan, men hon har slutat nu... För att slippa ta hela min historia från början (eftersom de aldrig orkar läsa alla papper) så har jag jort en blogg som jag hoppas skulle kunna hjälpa mig... Nån som tror på det? Som att göra en psykoanalys med sig själv? :s

http://anonymtlivsverk.bloggo.nu/
Citera
2010-09-20, 22:37
  #2
Medlem
Funkar nog inte, eftersom du inte verkar få den uppmärksamheten som du är ute efter.
Citera
2010-09-21, 12:51
  #3
Medlem
K595s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Funkar nog inte, eftersom du inte verkar få den uppmärksamheten som du är ute efter.

Lite brutalt, men sant. Om man skulle bryta ihop i åratal för en hemsk dröm, hur tror du att stenåldersmänniskorna överhuvudtaget skulle överleva ett möte med ett rovdjur utan att det förstörde deras liv för alltid?

Många klarar stressen - som inte alls är värre än förr, tvärtom - uselt idag. Ta reda på varför, stärk ditt psyke genom att stärka din kropp. De porrfilmer du nu spelar in kommer annars väl till pass när det gäller att ha krav på psykoanalyssoffor de närmaste decennierna...
Citera
2010-09-21, 18:47
  #4
Medlem
FoXxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Funkar nog inte, eftersom du inte verkar få den uppmärksamheten som du är ute efter.
Du har kanske rätt... Men jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag har så mkt livslust men känns som att jag inte får ut mkt av livet eftersom jag går omkring i nästan ständig ångest.... Vill inte leva på benzo hela livet... ><
Citera
2010-09-21, 18:47
  #5
Medlem
FoXxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FoXx
Du har kanske rätt... Men jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag har så mkt livslust men känns som att jag inte får ut mkt av livet eftersom jag går omkring i nästan ständig ångest.... Vill inte leva på benzo hela livet... ><
Råkade skriva från min killes sida nu...

P.O.N.T
Citera
2010-09-21, 19:24
  #6
Avstängd
krigsmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PointOfNewTurn
Jag har testat allt, mediciner och psykologer... Psykologer finns det inte så gott om än mindre av det duktiga slaget. Jag hade en gång i tiden en mkt duktig sådan, men hon har slutat nu... För att slippa ta hela min historia från början (eftersom de aldrig orkar läsa alla papper) så har jag jort en blogg som jag hoppas skulle kunna hjälpa mig... Nån som tror på det? Som att göra en psykoanalys med sig själv? :s

http://anonymtlivsverk.bloggo.nu/

Du är något på spåret! Jag kommer ihåg när jag mådde väldigt dåligt. Då ville jag gå ut i skogen och slå på träd (hur löjligt det än låter).

Man måste kunna få ut sin vrede och frustration på något sätt, och då kan en blogg faktiskt vara ett alternativ. Det trista är ju att man oftast har så få läsare, och man blir sur att ingen kommenterar det man skriver... ;-)
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback