Citat:
Ursprungligen postat av Xample
Vilken del av "Men det är ju också ganska svårt att katetorisera när dessa två genrer går hand i hand. " förstår inte du?
Det var år sedan jag kollade på nån sån film.
Men för att vara på rätt spår så innan dubstephysterin gick lös så var den enbart dnb som irk spelade under namnet TRAFFIC, där dom senare började spela mer dubstep också. För enligt mig är inte Chase&status och Benga drum and bass. Men ändå så stod det TRAFFIC DRUM AND BASS på all affischer. Du kan inte förvänta dig att alla klassar en genre på samma sätt som dig. Det var dubstep med, punkt slut.
Du borde lugna ner dig lite, det är ohälsosamt att bli en surpuppa över småsaker.
Du sade att det definitivt var dubstep i bonusmaterialet, och då frågade jag bara vilken låt du syftade på. Struntar i om du tycker att det är svårt att skilja på genrerna bara för att dom har liknande element, det var trots allt du som sade att det definitivt var dubstep.
Chase & Status håller sig inte till en genre, dom producerar både dubstep & drum and bass. Vissa låtar är varken eller, Benga producerar däremot bara dubstep. Sedan så är ju hela historien om vad som stod på IRK's affischer både irrelevant och ointressant ändå. Du kan inte förvänta dig att alla klassar en genre på samma sätt som dig. Det var ingen dubstep med, punkt slut.