2011-11-03, 21:59
Medlem
PRRRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanylballe
AOD är ju rätt klotter då det har rötterna där och så men "dubstep" i allmänhet har blivit P12-fjortis-hänga på existenz-skit, typ skrillex som verkligen suger pung.

Det är skillnad på dubstep och dubstep.
Citera
2011-11-03, 22:35
Medlem
-abloys avatar
Vad är grejen med BST-flärpen? Alltså toppen av S:et.
Citera
2011-11-03, 22:40
Medlem
Stressoraklets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -abloy
Vad är grejen med BST-flärpen? Alltså toppen av S:et.
Haha, gillar den! OLS m.fl. var sjukt snabba med att bajta. Riktigt pinsamt när det är så uppenbart.

Om kingsen gör flärp äre klart att man inte vill vara sämre.
Citera
2011-11-03, 22:45
Medlem
-abloys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stressoraklet
Haha, gillar den! OLS m.fl. var sjukt snabba med att bajta. Riktigt pinsamt när det är så uppenbart.

Om kingsen gör flärp äre klart att man inte vill vara sämre.
Kingen Gold är duktig på att ta flärpen till nya nivåer med att dra den 3 gånger så längre än självaste bokstäverna
Citera
2011-11-03, 23:39
Medlem
lzroners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PRRR
Det är skillnad på dubstep och dubstep.
Det finns ju bra dubstep och skrillex..
Citera
2011-11-05, 00:10
Medlem
ExplosionEagles avatar
Efter WUFCSDK skaffade tumblr så började det poppa upp massa nya tumblrs från alla håll och kanter.

Känns som det är på väg till att bli den nya fotologen, eller vad tror ni?
Citera
2011-11-05, 01:39
Medlem
test1fys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExplosionEagle
Efter WUFCSDK skaffade tumblr så började det poppa upp massa nya tumblrs från alla håll och kanter.

Känns som det är på väg till att bli den nya fotologen, eller vad tror ni?

Ja, så kan det mycket väl vara. Tumblr är en ganska trevlig plattform enligt mig, fler och fler ickemålare börjar även reblogga graffitigrejer. Det passar väl ganska bra in i "tumblr-mentaliteten": allt är skit, så vi festar, skär oss och förstör så mycket som möjligt. Så har jag uppfattat det i alla fall. Thug life.

Dessutom fokuserar många bilder inte bara på själva målningarna utan nu handlar det även om att knäppa snygga in action-bilder och andra saker ur graffitikulturen. Har sett det på väldigt många tumblrs och uppskattar det. Ett exempel är den här tumblrn: http://flowpen.tumblr.com/

Och nej, det inte min egen tumblr.

Så kanske blir det så att man lägger ut pieces på fotolog och bilder på män i reflexvästar på väg till en yard på tumblr.

Är lite full men hoppas att det gick att begripa.
Senast redigerad av test1fy 2011-11-05 kl. 01:57.
Citera
2011-11-05, 11:02
Medlem
Barringtons avatar
Solens tumblr har ju gått och blivit navet i hipstertumblr-meckat som kallas internet.
Citera
2011-11-05, 23:08
Medlem
Ropeburns avatar
Även Dayviews (fd bilddagboken) har börjat bli populär bland de yngre graffarna. Finns en del äldre som använder det också men tyvärr är det mest små toys som kör på det.

DW skulle kunna bli det nya floggen, bara man får dit de riktiga målarna... fast sen är frågan hur DW's skapare förhåller sig till det hela och snuten...
Citera
2011-11-25, 19:22
Medlem
Delegatezeros avatar
Satanistkors har jag sett mer och mer, bra grejer!
http://www.fotolog.com/ralfsthlm/45302236
Nu var förvisso det här jävligt fult, men ändå. Och som testify sa, Odd Future är det fler och fler graffare som gillar..
Citera
2011-11-26, 16:33
Medlem
Stressoraklets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delegatezero
Satanistkors har jag sett mer och mer, bra grejer!
http://www.fotolog.com/ralfsthlm/45302236
Nu var förvisso det här jävligt fult, men ändå. Och som testify sa, Odd Future är det fler och fler graffare som gillar..
Tror inte OFWGKTA är mer populära hos klottrare än hos vanliga fiskpinneätande svenssons. Verkar som de flesta medelklass-teens har dragningar åt deras håll these days; letar desperat efter en five-panel Supreme-keps på utlandsresan, klär sig i flanellskjorta och tighta jeans, diskreta Air-Max etc. Swäääg
Citera
2011-11-26, 16:55
Medlem
Delegatezeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stressoraklet
Tror inte OFWGKTA är mer populära hos klottrare än hos vanliga fiskpinneätande svenssons. Verkar som de flesta medelklass-teens har dragningar åt deras håll these days; letar desperat efter en five-panel Supreme-keps på utlandsresan, klär sig i flanellskjorta och tighta jeans, diskreta Air-Max etc. Swäääg

Jag håller med dig och hatar hipsters lika mycket som dig, men jag tänkte att det kan höra ihop med att satanistsymboler då OFWKGTA använder sig av sådana symboler ibland.. Dock tycker jag Tyler, Earl mfl gör bra musik, men det är annan femma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in