Jag vill minnas att det i någon påhittad "anarkisthandbok" (eller snarare en handbok i jävelskap och fusk) för en herrans massa år sedan cirkulerade på internet i ASCII-form. I den stod det bl.a. om det heta tipset att ta backar direkt ur butiken och panta dem, så det hade ju varit ett mycket smidigare alternativ om man ändå ska fuska.
En polare till mig gick helt sonika in på lagret i butiken o tog två backar o pantade dem. Sen gick han upp o beställde pizza för pengarna, o in på pizzerian kommer sen en rosenrasande butikschef inspringande...
skär bort streckkoden och limma fast 2 st på en pinne i utkanten, gå till en pantmaskin och peta in pinnen och dra hastigt bort den när maskinen ska mosa den
Nu har du 2 kr
skär bort streckkoden och limma fast 2 st på en pinne i utkanten, gå till en pantmaskin och peta in pinnen och dra hastigt bort den när maskinen ska mosa den
Nu har du 2 kr
Är det de gamla flaskorna som hade tjocka väggar så kan du bygga ett grymt starkt airgun av dom!
Lite PVC rör, en kulventil, en cykelventil där du pumpar upp trycket i flaskan.
Finns massor av ritningar på nätet.
Tänk bara på att i Sverige är max 10 J licensfritt, meddessa byggen kan du hamna långt över detta...
Är det de gamla flaskorna som hade tjocka väggar så kan du bygga ett grymt starkt airgun av dom!
Lite PVC rör, en kulventil, en cykelventil där du pumpar upp trycket i flaskan.
Finns massor av ritningar på nätet.
Tänk bara på att i Sverige är max 10 J licensfritt, meddessa byggen kan du hamna långt över detta...
Nu har du 2 kr
Exakt sådär gjorde jag när jag var yngre. Tjänade ca 120 kr på en flaska.