2024-05-02, 11:10
Medlem
WhatsGuccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Hellraiser.
Haha, hgre n mig iaf.
Bara subhumans i dessa ranker, folk queuar support men pickar istllet carry build heroes.
Man blir less.
Och speciellt folk som prompt ska queua POS 1, men kan inte leverera fr 5 re.
Folk gankar ej mid nr man behver hjlp, fr enligt de ska man minsann vinna mid annars r man bottenskrap.
Snark niv p dessa bottar.
Citera
2024-05-02, 20:40
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhatsGucci
Bara subhumans i dessa ranker, folk queuar support men pickar istllet carry build heroes.
Man blir less.
Folk gankar ej mid nr man behver hjlp, fr enligt de ska man minsann vinna mid annars r man bottenskrap.

Kr classic istllet. S slipper man spela support ht. Och du fr typ alltid din roll.

Har krt classic sen jag brjade och bara spelat typ en handfull matcher support under ver 1.000+ timmar spelat.
Citera
2024-05-02, 20:44
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Man blir less.

Du har iaf den dr vinnarattityden. Jag brukar bara spela fr att dda tid typ. Sitter nstan med ett fnster vid sidan av och spotify. Enkelt att liksom bara sl ihjl tid. Jag var beroende. Brukade spela typ 7 timmar om dan, minst.
Citera
2024-07-14, 09:38
Medlem
Skte lite men hittade ingen konkret trd.
Har en massa tradeable item bundles frn tidigare TI 15-16 mm och undrande var det bsta sttet att slja dessa kan vara? Vill inte g in p ngon random sida och bli scammad direkt.
Citera
2024-08-09, 03:30
Medlem
.Hellraiser.s avatar
edit.
Citera
2024-08-09, 03:31
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Man blir less.

Jag r en riktig luffare nr det gller Dota. Spelade mellan 1K och 2K timmar och farmade, men hur kan jag d vara kvar p lgsta ranken i hela spelet? Och att jag kollade p replays men jag fattade inte vad jag gjorde fel? Kan det ha varitt att jag spelade fr svra heroes kanske? Mest svrighetsgrad 2 men ven lite mer exklusiva som invoker och level3! 👈
Citera
2024-08-09, 04:44
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av .Hellraiser.
Jag r en riktig luffare nr det gller Dota. Spelade mellan 1K och 2K timmar och farmade, men hur kan jag d vara kvar p lgsta ranken i hela spelet? Och att jag kollade p replays men jag fattade inte vad jag gjorde fel? Kan det ha varitt att jag spelade fr svra heroes kanske? Mest svrighetsgrad 2 men ven lite mer exklusiva som invoker och level3! 👈

Nu har jag inte spelat p typ 7 r, men var vl 4k som mest.

Det viktigaste du mste fatta r att det r att vinna som gller, jag menar inte att du skall vinna. Laget skall vinna. Enklaste sttet om du inte r grym sjlv, r att hjlpa andra att gra bttre ifrn sig och stra det andra laget.

Dvs placera wards
Lgg ner Observers speciellt om andra laget har invis
Spela klasser som inte krver skillshot och har CC, brka aldrig vad som n sker
Spela inte nr du r sur

osv osv
Citera
2024-08-09, 05:39
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etanthegreat
Nu har jag inte spelat p typ 7 r, men var vl 4k som mest.

Det viktigaste du mste fatta r att det r att vinna som gller, jag menar inte att du skall vinna. Laget skall vinna. Enklaste sttet om du inte r grym sjlv, r att hjlpa andra att gra bttre ifrn sig och stra det andra laget.

Dvs placera wards
Lgg ner Observers speciellt om andra laget har invis
Spela klasser som inte krver skillshot och har CC, brka aldrig vad som n sker
Spela inte nr du r sur

osv osv

Hller med om nstan allt.
Om jag mste spela support s tycker jag inte det r tillrckligt kul. D slutar jag.

Men dremot funderat p att spela viper, lina, zeuz (kanske) och lich. Mest mid, spelar classic.

Tror du det skulle kunna funka?
Citera
2024-12-01, 01:18
Medlem
Adrenaline976s avatar
r detta rank systemet i DotA 2? Man brjar allts p Herald om jag frsttt det rtt?

The ranks are basically just semi-standard fantasy based titles of increasing prestige/awesomeness.

Herald: someone who announces the arrival of a future event/thing. The word could mean something like prophet, but in our ranking system it probably means something closer to messenger or errand boy, lul.

Guardian: someone who guards Now we're getting some actual responsibilities... I would have hoped that a defensive title such as Guardian would be higher up in a game about "defending" a base, but oh well.

Crusader: In real life, it means someone who went on one of the crusades.. In fantasy settings, it usually refers to an elite force of knights wielding holy power.

Archon: In real life, a government office title from ancient Greece, now used by various other organizations like college fraternities for their own leadership (because it sounds cool) . In fantasy, usually refers to persons of great magical power or the leader of some sort of secret organization or enlightened society.

Legend: self explanatory, I would think.

Ancient: In most fantasy settings, age equals power.. and Ancient means really old. So really powerful. (plus it's a nod to Dota's meaning)

Divine: self explanatory again, I think.

Immortal: GOD ! ! !

https://dota2freaks.com/ranks/

https://dota2freaks.com/ranking-guide/
Citera
2025-03-30, 12:49
Medlem
Embas avatar
Jag kan inte keybinda ultimate p vissa heroes. Fattar inte grejen. Ngon som varit med om liknande?
Citera
2025-03-31, 09:21
Medlem
Embas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emba
Jag kan inte keybinda ultimate p vissa heroes. Fattar inte grejen. Ngon som varit med om liknande?

Har lst det.
Citera
2025-05-09, 02:09
Medlem
girigfans avatar
verkar inte finnas ngon guide ver vad som r role abuse och inte. kan tycka att det r samma sak att spela carry p offlane som support som farmar och gr dmg build egentligen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in