2013-03-22, 22:10
Medlem
Cracys avatar
Vet att det står inget tiggande, men eftersom invites flyger omkring och alla sitter på 10+ invites om ni inte gett till folk så tar jag gärna alla ni har.. Behöver så många som möjligt!

http://steamcommunity.com/id/b0ttled1

Tack
Citera
2013-03-22, 22:13
Medlem
ClubbingSealss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cracy
Vet att det står inget tiggande, men eftersom invites flyger omkring och alla sitter på 10+ invites om ni inte gett till folk så tar jag gärna alla ni har.. Behöver så många som möjligt!

http://steamcommunity.com/id/b0ttled1

Tack

Varsågod: http://steamcommunity.com/id/dota2bot

Gratis invites till alla!
Citera
2013-03-22, 22:23
Medlem
Cracys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClubbingSeals
Varsågod: http://steamcommunity.com/id/dota2bot

Gratis invites till alla!

Japp, men den ger inte invites till folk som redan har dota2 i library.
Citera
2013-03-22, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cracy
Japp, men den ger inte invites till folk som redan har dota2 i library.
Vad ska du ha invitsen till om du inte tänker ge bort dem till folk som inte har dota2 i sitt library?
Citera
2013-03-23, 00:52
Medlem
ApocalypseDudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verticaloo
Vad snackar du om?

Hur kan blink vara ett jävligt viktigt item på pudge då han aldrig har kunnat använda det?

Kommer från HoN har ganska nyligen börjat lira Dota på "heltid". Därför jag tycker Pudge är galet nerfat om man tittar på Devo i HoN.

Kör han sällan ändå så spelar väl ingen roll, något jag störde mig på bara, då det alltid kretsat kring att fixa blink för min del.
Citera
2013-03-23, 07:01
Medlem
rehyptols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ApocalypseDude
Kommer från HoN har ganska nyligen börjat lira Dota på "heltid". Därför jag tycker Pudge är galet nerfat om man tittar på Devo i HoN.

Kör han sällan ändå så spelar väl ingen roll, något jag störde mig på bara, då det alltid kretsat kring att fixa blink för min del.

En bra anledning varför HoN suger kuk.
Citera
2013-03-23, 11:28
Medlem
riikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Du drar din hook och träffar en hjälte, du drar nu blink snabbt som fan, grattis, din hook fick nu dubbel sin egentliga range.
Därför det är blockat på honom, INTE att man ska kunna kroka upp folk på klippor som vissa tror (I så fall skulle force staff också vara blockerat.).

Du har fel. Det där är inte alls anledningen varför man inte kan använda Blink Dagger på Pudge. Du är uppenbarligen ny till det här spelet...

Citat:
Ursprungligen postat av ApocalypseDude

Det har mer att göra med att S2 inte kan balansera hjältar för fem öre. Någon som kommer ihåg när hooken även tog på vägen tillbaka? Nu har den väl max range på första leveln vilket också är idiotiskt.
Senast redigerad av riika 2013-03-23 kl. 11:30.
Citera
2013-03-23, 12:26
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riika
Du har fel. Det där är inte alls anledningen varför man inte kan använda Blink Dagger på Pudge. Du är uppenbarligen ny till det här spelet...

Ok? Och vad är anledningen enligt dig då? För det är inte att man inte ska kunna hooka upp till klippor för då hade force staff också varit bannat.
Citera
2013-03-23, 12:42
Medlem
Blink var väl disableat på pudge när han kom enbart pga mechanicsen?
Citera
2013-03-23, 13:19
Medlem
riikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Ok? Och vad är anledningen enligt dig då? För det är inte att man inte ska kunna hooka upp till klippor för då hade force staff också varit bannat.

"Anledningen enligt mig?" Anledningen att blink dagger inte fungerar på Pudge och VS är för att det var väldigt lätt att sätta fast folk i skogen och på klippor. Saker som flying courier har inte alltid funnits och force staff kom långt efter blink dagger. Som många andra saker är spelet sedan balanserat utefter det. Det skulle antagligen inte vara några större problem om de tilläts använda blink (Pudge har t.o.m. voice acting för blink dagger) men det du säger är helt enkelt fel.

Sedan finns/fanns det även en bug med blink dagger på Pudge i Dota som förmodligen inte kunde lösas i wc3 engine.
Force Staff fungerar dessutom annorlunda i DotA.
Senast redigerad av riika 2013-03-23 kl. 13:31.
Citera
2013-03-23, 19:55
Bannlyst
inhouse/pubstomp?
Citera
2013-03-23, 20:23
Medlem
Gantss avatar
Någon som har koll på varför 2 heroes som Shadow Shaman och Lycan inte spelas så mycket bland alla turneringarna?

Jag kan förstå att Shadow Shaman är väldigt mana dependent och om han hamnar efter när det gäller items så kan det vara svårt att uföra alla skills. Kan det också bero på att hans skills inte gör dmg och stuns tillsammans? (tänker främst skill 2 och 3)? Är det därför lag ofta väljer Nyx, Tide, Lion, Lina m.fl?
Senast redigerad av Gants 2013-03-23 kl. 20:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in