Citat:
Ursprungligen postat av Psycholog1st
Du argumenterar inte eftersom du vet att jag i grund och botten har rätt, men eftersom du är en av de som jag bashar så kan du inte säga så mycket, eftersom att det vore dumt att idiotförklara sig själv. Gratulerar!
Citat:
Ursprungligen postat av tossefar
Han har ju helt rätt. Man förstör gamet för 9 andra om man disconnectar, oavsett vad det är för anledning. Kan man inte hålla sig online ett helt game så kanske man ska se över sin situation...
Vet inte vad ni har för gudomliga leverantörer till ert nätverk, men om ni har 100% uptime så skicka gärna ett PM så byter jag på sekunden. Har just nu dubbelt nätverk hemma med Telia och Telenor för att undvika downtime, men det går ner ibland ändå.
Sen steamkraschen går inte mycket att göra åt. Spelade med fem polare, två av oss fick samma problem samtidigt och kunde inte ens starta steam förens det var ominstallerat.
Om om ni anser att man förtjänar en permaban för att det händer, tja, då tycker jag synd om er.
Nej, du har inte rätt i grund och botten. Jag har aldrig lämnat en match frivilligt och gör alltid mitt bästa för att få igång skiten när jag blir utkastad.
Som sagt, 7 games på 400, sen 0 DC's på 3 år av HoN anser jag vara ganska bra, men jag förmodar att ni aldrig upplevt tekniska problem i hela era liv.