2012-07-19, 16:19
Medlem
RaskaOblasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TotalyMoo
Jag tror man kastas runt i brackets ganska vilt. Jag brukar spela i high/very high men ibland hamnar man med folk som spelar sin första match.

Har inget internet hemma så kan bara spela någon match i veckan på jobbet, vilket resulterar i att jag ofta hamnar med ganska korkade teammates.

Öh.. spelade nyss ett game som var otroligt mycket sämre kvalité - High . SJukt haha.. Ligger nog o vajar där nu.. Vinner massa games nu, tror att jag vunnit drygt 15 förlorat 3 eller något de senaste dagarna.. Solo queue vilket gör det hela sjukare.
Citera
2012-07-19, 22:17
Medlem
Någon som vet kommandot för att ta bort videon när man startar dota och så kameran inte flyttas till fontänen när man ressas?
Citera
2012-07-19, 23:39
Medlem
rehyptols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 22acacia
Någon som vet kommandot för att ta bort videon när man startar dota och så kameran inte flyttas till fontänen när man ressas?

-novid i launch options och det där med kameran finns i options nu.
Citera
2012-07-20, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rehyptol
-novid i launch options och det där med kameran finns i options nu.
Mer specifikt vad är det man ska stänga av?

Och finns det något som säger vad det är man stänger av ifall man inte skulle vilja testa på varje sak eller ifall man inte märker någon skillnad? (Ungefär en liten box med information om just till exempel "additive light pass".)
Citera
2012-07-20, 09:57
Medlem
rehyptols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malkia
Mer specifikt vad är det man ska stänga av?

Och finns det något som säger vad det är man stänger av ifall man inte skulle vilja testa på varje sak eller ifall man inte märker någon skillnad? (Ungefär en liten box med information om just till exempel "additive light pass".)

Tror det står typ "move camera to center on respawn"
Citera
2012-07-20, 12:01
Medlem
rehyptols avatar
Oj missuppfattade vad du skrev, jag tror du ändå förstår även fast det inte står så utförligt.
Citera
2012-07-20, 16:54
Medlem
Bledsaters avatar
Undrar om det är fler än mig som spelet går väldigt segt för helt plötsligt? Ibland resettas grafikinställningarna har jag märkt men det verkar inte vara det den här gången. Kanske vanligt lagg bara.. 120fps kändes som typ 30.
Citera
2012-07-20, 16:58
Medlem
Sandman423s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bledsater
Undrar om det är fler än mig som spelet går väldigt segt för helt plötsligt? Ibland resettas grafikinställningarna har jag märkt men det verkar inte vara det den här gången. Kanske vanligt lagg bara.. 120fps kändes som typ 30.

Verkar konstigt. Inte hänt mig någongång, men jag känner igen vad du säger.

I wc3 hade jag det där konstant, men då hade jag en kass laptop. Fungerade att spela laggfritt i cirka 30min men sedan började jag lagga och allting började bli segt. Kanske kan vara samma fel?
Citera
2012-07-20, 17:23
Medlem
wastaahs avatar
Någon mer som har grova problem med att hitta matchmaking? sökt över 22min och köat om men hittar inga games...

Och hur ser man vilket tier/bracket man är i, är säkert blind men hittar inte det någonstans
Senast redigerad av wastaah 2012-07-20 kl. 17:28.
Citera
2012-07-20, 17:39
Medlem
Gaggaraggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wastaah
Någon mer som har grova problem med att hitta matchmaking? sökt över 22min och köat om men hittar inga games...

Och hur ser man vilket tier/bracket man är i, är säkert blind men hittar inte det någonstans

Finns inget "legit" sätt att se. Men du kan komma runt det genom att söka replays på dig själv och välja Normal, High eller Very High för att se var du spelar de flesta av dina matcher. Tänk på att det kan ändras beroende på vilka du köar med.
Citera
2012-07-20, 17:48
Medlem
Mr.Sifons avatar
Nej det tar en jävla tid att hitta game, och nu buggade det ut totalt. Dota2 har buggar riktigt ordentligt senaste dagarna för mig iallafall
Citera
2012-07-20, 17:52
Medlem
wastaahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gaggaragga
Finns inget "legit" sätt att se. Men du kan komma runt det genom att söka replays på dig själv och välja Normal, High eller Very High för att se var du spelar de flesta av dina matcher. Tänk på att det kan ändras beroende på vilka du köar med.

Fattar inte hur jag kan spela i high och något game i very high, måste vara nått skämt för ALLA är så JÄVLA dåliga.... standard är att alla pickar carry och sen är förvånade att det går dåligt eller feedar 13ggr och skyller på någon teammate.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in