2011-08-16, 14:00
Medlem
un_Hanness avatar
GosuGamers har gjort en liten intervjuserie infr Gamescon.

Scythe.hyhy: "Russians. They are fierce people and I am scared of them. Mostly Dendi."

MI.Julz.Asus: "Fight with your heart! Play the game not for fame, but play the game because you want to be the best."

nevo\Ryze: "It's a mixed feeling; I'm scared since no team is a walk-over, (...) and also excited to be part of what will probably be the most epic tournament of all eSports."

MitH.Trust (Hela laget): "(...)there is currently still a small pool of heroes."

OK.Lacoste: "I have been sleeping 3-4 hours only so we can practice."

MUFC.Sharky: "I most afraid Puppeh because hes just so tall."

nevo\eatenfish: "I think mym will be the top contender to the million. They have been showing an amazing form lately."

VT och Phoenix (Virus) : Video.

Puppey och Dendi (NaVi) : Video.

Citat:
Ursprungligen postat av Kvackie-san
Har det slppts ngot spelschema infr GamesCon?

Nej, slpps imorgon vid 10, dom kanske brjar spela snart efter det ocks.
Senast redigerad av un_Hannes 2011-08-16 kl. 14:06.
Citera
2011-08-16, 14:18
Medlem
Kvackie-sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av un_Hannes

Vilket fruktansvrt hemlighetsmakeri det ska vara d! Hoppas verkligen spelet lever upp till alla frvntningar.
Citera
2011-08-16, 14:27
Medlem
ReiseReises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unilar
Bara jag som inte blir hypad av trailern? Visar ju inte ett skit, vilket skitspel som helst kan ju gra en animerad trailer som ser snorcool ut, ge oss gameplay, ge oss dota 2 p riktigt

Trailern fungerar mer som en sorts "announcer" tror jag. Ungefr som The Dark Knight Rises Dom r ju inte riktigt klara med spelet n. De kanske inte heller vill visa ngot av spelet utan vill att s mnga som mjligt ska bli nyfikna och kolla p turneringen som kommer hllas om ngon dag.
Citera
2011-08-16, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvackie-san
Vilket fruktansvrt hemlighetsmakeri det ska vara d! Hoppas verkligen spelet lever upp till alla frvntningar.

Skulle bli frvnad om dom nr upp till 10% av mina... jag r fr vertaggad
Citera
2011-08-16, 14:28
Medlem
Sumsarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av un_Hannes
GosuGamers har gjort en liten intervjuserie infr Gamescon.

Scythe.hyhy: "Russians. They are fierce people and I am scared of them. Mostly Dendi."

MI.Julz.Asus: "Fight with your heart! Play the game not for fame, but play the game because you want to be the best."

nevo\Ryze: "It's a mixed feeling; I'm scared since no team is a walk-over, (...) and also excited to be part of what will probably be the most epic tournament of all eSports."

MitH.Trust (Hela laget): "(...)there is currently still a small pool of heroes."

OK.Lacoste: "I have been sleeping 3-4 hours only so we can practice."

MUFC.Sharky: "I most afraid Puppeh because hes just so tall."

nevo\eatenfish: "I think mym will be the top contender to the million. They have been showing an amazing form lately."

VT och Phoenix (Virus) : Video.

Puppey och Dendi (NaVi) : Video.

Hrlig post!

Jag antar att du syftar p 10 p morgonen? Klla?
Citera
2011-08-16, 14:36
Medlem
un_Hanness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumsarr
Hrlig post!

Jag antar att du syftar p 10 p morgonen? Klla?

Synderen berttade det fr mig nr jag pratade med honom i morse, ska se om jag hittar ngon annan klla.

Edit: I stand corrected, "We will provide the schedule and detailed information about the tournament tomorrow." postad p http://blog.dota2.com/ klockan 9:46pm den 15:e vilket motsvarar 12:46pm dvs. mitt p dagen i Bellevue dr Valve hller till. S det borde nog komma p kvllskrken idag.

Edit2: Fr najs uppdateringar rekommenderar jag @Zeyall p Twitter.
Senast redigerad av un_Hannes 2011-08-16 kl. 15:32.
Citera
2011-08-16, 15:35
Medlem
Kamnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrittMuske
Nn som vet om det finns ett schema p onsdag nr alla lag lirar osv?

vore ytterst tacksam fr svar!

Har inte kommit upp n. Kommer p www.dota2.com nr dom har ett schema.
Citera
2011-08-16, 15:38
Medlem
Draxans avatar
Bara kra Axe direkt frn brjan. Flesta lr ju inte veta hur han funka.
Citera
2011-08-16, 15:49
Medlem
rehyptols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Draxan
Bara kra Axe direkt frn brjan. Flesta lr ju inte veta hur han funka.

Dom kanske har ndrats hans spin? Man vet inte det n.
Citera
2011-08-16, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Te
Bara fr att man tycker om HoN s betyder det inte att man hatar de andra spelen? Visa mer krlek istllet, jag tycker om alla spelen fast n jag bara vljer att spela ett. Det r underbart att se hur en s bra spelid har ftt en plats i s mnga personers hjrtan. Bara fr du gillar ett spel behver du vl inte hata det andra?

Absolut, men blir ju bara fr mycket nr speciellt LoL-spelare tycker si och s om saker och s har de knappt ens spelat DotA till och brja med. Det r vldigt olika spel men inom samma genre och om 20 timmar fr man se Dota 2 och om frhoppningsvis en vecka s r betan ute. Alla svar kommer snart.

Citat:
Ursprungligen postat av haiguise
Okej, lust att frklara hur de fungerar d?

Hur r det irrelevant? Snarare ditt elitistiska skitsnack som r irrelevant, HoN och LoL r DotA 2s strsta konkurrenter i en fortfarande relativt smal genre, tror det r rtt oundvikligt att jmfrelser dyker upp och jag frstr fortfarande inte hur det r off topic.

Jvla fjant.

Nej. Blir fr mycket att skriva, men DotA r inte samma spel som LoL s vnta 20 timmar eller testa och spela DotA.

Tack detsamma.
Citera
2011-08-16, 16:35
Medlem
hgfdsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haiguise
Okej, lust att frklara hur de fungerar d?

Hur r det irrelevant? Snarare ditt elitistiska skitsnack som r irrelevant, HoN och LoL r DotA 2s strsta konkurrenter i en fortfarande relativt smal genre, tror det r rtt oundvikligt att jmfrelser dyker upp och jag frstr fortfarande inte hur det r off topic.

Jvla fjant.
var det inte 20 miljoner som tankade hem DotA mapen fr ngot r sedan nr dom rkna p det?

Nu kommer troligtvis den siffran att ka ocks s jag skulle vl inte precis kalla den fr "relativt smal".
Citera
2011-08-16, 16:55
Medlem
Har en viktig frga!

r arbetsls s JAG behver en Dota2 beta key!!!!
Finns det ngon sida dr man kan signa upp sig!? Snabba svar tack!!!!!!!

Edit: madbadsad says:
May 3, 2011 at 4:04 PM

DOTA2 beta keys out in roughly a month, directly from the mouth of a Valve employee.

fapfapfap says:
May 3, 2011 at 4:40 PM

1 month in valve time is more like 1 year for us.
Reply

123uninformedfaggot says:
May 3, 2011 at 5:44 PM

big_player95 what kind of power do you get? bragging rights for hats? Stop talking out of your ass (rofl??)

S r det bara jag som inte blir klok p den hr skiten????
Senast redigerad av maxsuger 2011-08-16 kl. 17:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in