2011-08-19, 10:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nedo801
1. Jag har aldrig sett det som en tvling..
2. Ge mig ett tydligt exempel som visar att du vet vad du pratar om vad det gller HoN heros s kommer du ett steg bort ifrn att bara vara ett internet troll.

1. Hepp.
2. Minns du nr Rhapsody kom? Disco inferno var s inthelvete OP, och det tog ungefr 9 uppdateringar att fixa.
Citera
2011-08-19, 10:34
Medlem
Hur mter de grafen dr det str Player excitement?
Citera
2011-08-19, 10:41
Medlem
mini-miyas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verticaloo
Knndes som den hll koll p apm? Eller det var s jag tolka det xD
Citera
2011-08-19, 10:46
Medlem
hajamptres avatar
Var de prat p en 6v6 map sen ocks?
Citera
2011-08-19, 10:49
Medlem
Nedo801s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tremendence
1. Hepp.
2. Minns du nr Rhapsody kom? Disco inferno var s inthelvete OP, och det tog ungefr 9 uppdateringar att fixa.

Du ger ett exempel p en hero som
1. Varit ute 1 vecka. (japp jag MINNS en vecka tillbaka tro mig)
2. Patchades efter ett par dagar
3. Mig veteligen aldrig funnits i hero poolen p en tvling verhuvudtaget.

Fantastisk comeback fr jag sga.
Citera
2011-08-19, 10:56
Medlem
rehyptols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verticaloo

Spelarna har p sig en bracer av ngot slag.
Citera
2011-08-19, 12:36
Medlem
Morphling ser fantastisk ut tycker jag, rent visuellt allts
Citera
2011-08-19, 12:37
Medlem
iNoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjosanitjompen
Morphling ser fantastisk ut tycker jag, rent visuellt allts

Hller med! lskar att se den rrliga bilden dr nere
Citera
2011-08-19, 13:29
Medlem
MsPa1nTs avatar
Citat:
Korrekt. DotA 2 kommer att frgra HoN och LoL fullkomligt, de dr skitspelen som alla spelade i vntan p DotA 2 kommer att blekna bort i evighetens ljuva rum, ingen kommer ngonsin att starta upp HoN eller LoL efter DotA 2 r slppt.

Gillar inte ditt tntiga framtidssiande.

Har 6 polare (inkl mig) som varit s sjukt frvntasfulla av att se vad dota 2 ska kunna erbjuda d HoN gjort bort sig flertal gnger. Efter att ha sett matcherna, grafiken, upplgget (storlek p creeps etc) s har detta bytts ut mot besvikelse fr dem flesta samt insikt i att HoN kanske r bttre n vad man gett det cred fr. Folk som dig har lyckats hypea det hr spelet s enormt att man inte kunnat bli annat n lite nedstmd av resultatet, trkigt nog.

Argumentet "det r (nstan) beta, ge det lite tid" funkar inte p huvudargumenten (grafik + div upplgg).

r enbart objektiv hr och menar p det att alla inte har samma synestt som dig. Sjlv hoppas jag p att dota2 kommer trots allt knnas riktigt fett eftersom jag r mer sugen pp att spela "orginalet" n kopian, samt hjltarna i HoN blir bara tntigare och tntigare. Altskin till drunken master? Haha.
Citera
2011-08-19, 14:13
Medlem
Citat:
Vad DotA ser som balanserat och HoN ser som balanserat r ju helt olika saker. Nr en hero i DotA anses vara balanserad s r den allt som oftast vldigt balanserad. Nr en hero i HoN r balanserad kan det vara hur jvla uppt vggarna som helst.. det r min pong.

Kul att du anser att jag r vinnaren i den hr tvlingen, ser fram emot att ha dig som min fanboy!

HoN r balanserat, den nda heroen som jag ngonsin mtt som varit "fr bra" var Tremble nr han var ny. DotA r ocks balanserat. LoL dremot r bland de mest obalanserade spelen jag spelat i hela mitt liv, heroes som fr abilitypower fr att lasthitta creeps osv osv

Frresten s r du en enorm tnt Trem.
Citera
2011-08-19, 14:42
Medlem
iNoods avatar
Man har inte ftt ngon info om nr dom brjar skicka ut beta nycklar?
Citera
2011-08-19, 14:51
Medlem
iNoods avatar
Ngon som vet fall det kommer finnas ngon "concede" funktion i dota2 eller kommer det bli som i 1an att alla bara leavar nr det gr dligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in