Citat:
Ursprungligen postat av Tremendence
Korrekt. DotA 2 kommer att frgra HoN och LoL fullkomligt, de dr skitspelen som alla spelade i vntan p DotA 2 kommer att blekna bort i evighetens ljuva rum, ingen kommer ngonsin att starta upp HoN eller LoL efter DotA 2 r slppt.
Gillar inte ditt tntiga framtidssiande.
Har 6 polare (inkl mig) som varit s sjukt frvntasfulla av att se vad dota 2 ska kunna erbjuda d HoN gjort bort sig flertal gnger. Efter att ha sett matcherna, grafiken, upplgget (storlek p creeps etc) s har detta bytts ut mot besvikelse fr dem flesta samt insikt i att HoN kanske r bttre n vad man gett det cred fr. Folk som dig har lyckats hypea det hr spelet s enormt att man inte kunnat bli annat n lite nedstmd av resultatet, trkigt nog.
Argumentet "det r (nstan) beta, ge det lite tid" funkar inte p huvudargumenten (grafik + div upplgg).
r enbart objektiv hr och menar p det att alla inte har samma synestt som dig. Sjlv hoppas jag p att dota2 kommer trots allt knnas riktigt fett eftersom jag r mer sugen pp att spela "orginalet" n kopian, samt hjltarna i HoN blir bara tntigare och tntigare. Altskin till drunken master? Haha.