2012-02-21, 10:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rehyptol
Känns som att det är inte dina vänner om dom vägrar reservera en nyckel till en.

Kan vara så..
Citera
2012-02-21, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rehyptol
Känns som att det är inte dina vänner om dom vägrar reservera en nyckel till en.

Nja fast jag och 5 av mina kompisar har keys, men 3 av kompisarna har ej. Det är ju inte av snålhet precis, man får inte invites hur som helst, jag lånar ut accet istället när jag jobbar etc.
Citera
2012-02-21, 14:12
Medlem
Pussykatts avatar
Jag vet hur jävligt det är att bara vänta på att TUREN ska slå till med en key. Det var jävligt, och så länge som du hade jag inte väntat när fick tag i en.
Citera
2012-02-21, 14:19
Medlem
saftsoppaN123s avatar
Kommer ihåg när man fick sin key i mitten av november, kanske 2k spelare max som var inne då. Man kände sig allt speciell. Nu är det väl runt 20k. Fick förresten en till key i söndags, som jag gav till 3 polare, så nu är vi 6 pers... skitkefft om alla är inne och vi ska lira.
Citera
2012-02-21, 14:25
Bannlyst
Jag har gett upp. Får helt enkelt vänta tills release.. kolla streams och inte engagera sig under tiden.. aldrig varit så less.

Hoppas iallafall på panda nästa update, han skulle vara rolig att kolla på.
Citera
2012-02-21, 14:30
Medlem
Mattsson69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SeeMeNowhereX
Jag har gett upp. Får helt enkelt vänta tills release.. kolla streams och inte engagera sig under tiden.. aldrig varit så less.

Hoppas iallafall på panda nästa update, han skulle vara rolig att kolla på.

Personligen tror jag du snackar skit. Hade du verkligen försökt och eller haft vänner som lirat hade du haft åtminstonde en betagift vid detta lagret.

Om inte , playdota.com köp en för 20 dollar eller va med i stora tävlingen istället för att sitta och glo.

Lycka till.
Citera
2012-02-21, 14:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mattsson69
Personligen tror jag du snackar skit. Hade du verkligen försökt och eller haft vänner som lirat hade du haft åtminstonde en betagift vid detta lagret.

Om inte , playdota.com köp en för 20 dollar eller va med i stora tävlingen istället för att sitta och glo.

Lycka till.

Varför skulle jag snacka skit? Ingen av dom har ju gett mig någon nyckel.. är med i ALLA tävlingar som någonsin existerat på internet sedan dota 2-betan blev känd... no luck.

Har tyvärr inte pengar till att köpa, annars hade det varit gjort för läääääänge sedan.

Men ni som har nyckel vet väl inte längre hur det är är att vara utanför..
Citera
2012-02-21, 15:22
Medlem
Mattsson69s avatar
Citat:
Varför skulle jag snacka skit? Ingen av dom har ju gett mig någon nyckel.. är med i ALLA tävlingar som någonsin existerat på internet sedan dota 2-betan blev känd... no luck.

Har tyvärr inte pengar till att köpa, annars hade det varit gjort för läääääänge sedan.

Men ni som har nyckel vet väl inte längre hur det är är att vara utanför..

Vi vet exakt hur det är , men vi vet också hur jobbigt det är med folk som tigger. Antingen köper du en eller så är du med i dagliga utlottning på sidan jag gav dig , dom delar ut 180 om dagen OCH förra helgen gav dom bort 1200 nyklar med 2 invites.. Räkna själv.

Jag fick två den dagen, eller rättare sagt jag och min bror.

Ehm, vilken build kör ni till pudge? Att bara kötta upp HPRegen känns lite väl tråkigt?
Citera
2012-02-21, 15:24
Bannlyst
Citat:
Vi vet exakt hur det är , men vi vet också hur jobbigt det är med folk som tigger. Antingen köper du en eller så är du med i dagliga utlottning på sidan jag gav dig , dom delar ut 180 om dagen OCH förra helgen gav dom bort 1200 nyklar med 2 invites.. Räkna själv.

Jag fick två den dagen, eller rättare sagt jag och min bror.

Ehm, vilken build kör ni till pudge? Att bara kötta upp HPRegen känns lite väl tråkigt?

Jag håller med Mattsson, men nu är det inte så att jag tigger.. man skulle helt enkelt kunna säga att jag gör samma sak dom dig. Läs. https://www.flashback.org/sp35682708

Beklagar mig alltså..
Senast redigerad av SeeMeNowhereX 2012-02-21 kl. 15:26.
Citera
2012-02-21, 15:27
Medlem
Mattsson69s avatar
Citat:
Jag håller med Mattsson, men nu är det inte så att jag tigger.. man skulle helt enkelt kunna säga att jag gör samma sak dom dig. Läs. https://www.flashback.org/sp35682708

Söta lilla ängel, aw.

Det har hänt mycket på denna lilla tid vännen , DOM har blandannat UTÖKAT utdelningarna och ändrat reglerna så folk som reggar sig samma dag kan vinna , så vart fan vill du komma? Sista gången jag försökte hjälpa något att hitta keys iaf.

Känner du dig dum nu? Har faktiskt en gift kvar, men den kan du fan glömma nu
Citera
2012-02-21, 15:29
Bannlyst
Citat:
Det har hänt mycket på denna lilla tid vännen , DOM har blandannat UTÖKAT utdelningarna och ändrat reglerna så folk som reggar sig samma dag kan vinna , så vart fan vill du komma? Sista gången jag försökte hjälpa något att hitta keys iaf.

Känner du dig dum nu? Har faktiskt en gift kvar, men den kan du fan glömma nu

Öh, va? Jaha..? Varför skulle jag känna mig dum?

Jag har varit medlem och deltagit i SAMTLIGA grejer som gjorts på playdota och många andra ställen i snart 6 månader.. om något så är det väl jag som har rätt att beklaga mig lika mycket som DU gjorde i länken jag postade där?
Citera
2012-02-21, 16:18
Medlem
Mattsson69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hajamptre
Varför ska det finnas en separat tråd där folk sitter och tigger keys? Är det någon som vill dela med sig så skriver dem väl det?

Du missade min poäng, jag menade självklart en tråd där folk tipsar om hemsidor/tävlingar och dylikt.

Det negativa är att en sådan tråd inte kan existera utan tiggeri.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in