2012-02-01, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dondar
Haha, var det du och din mate som just duo lanade silencer ursa?
bra lane...

hahaha ne tyvärr, för standard för min smak
Citera
2012-02-01, 22:08
Medlem
Durantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwer456
Säg inte highskill snälla, så många människor som bara slänger ut HS när de inte vet vad det innebär

Jag säger väll high/mid/low/dox/dot-skill och allt vad det innebär när och hur många gånger jag vill eller?

Vad fan vet du då? Vill du försöka få mig att ändra mitt sätt att uttrycka mig på gör det då via pm, håll dig till ämnet din jävla fjant.

Vi lirar ikväll också, släng iväg ett pm om ni vill joina.
Citera
2012-02-01, 23:56
Bannlyst
Efter att ha investerat tusentals kronor och lagt ner mycket blod, svett och tårar i mitt gigantiska projekt så är jag nu stolt över att få presentera ett litet smakprov.

Får jag be om största möjliga tystnad... https://www.youtube.com/watch?v=rBMYlmaFUIY
Citera
2012-02-02, 01:05
Medlem
Vunos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Politikern92
Efter att ha investerat tusentals kronor och lagt ner mycket blod, svett och tårar i mitt gigantiska projekt så är jag nu stolt över att få presentera ett litet smakprov.

Får jag be om största möjliga tystnad... https://www.youtube.com/watch?v=rBMYlmaFUIY

Bra låtval iallafall, eller nått.
Citera
2012-02-02, 10:06
Medlem
Pussykatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daaim
Jag tycker atmosfären är ganska hatisk när man spelar ...

... Det känns som att man lär spela perfekt i dota 2, annars får man en massa skit. Många verkar anse att just för att det är beta så är det HELT oförståeligt hur de har kunnat släppa in någon som spelar dåligt.
Jag har inte motivation eller tid för att spela scrims men vill ändå kunna uppleva ett roligt game pub men det är sällan det händer.

Fy fasen, hade hoppats att community't var bättre än så! Som vanligt iofs. med dessa spel, typ bara Bloodline champions som inte flamas en massa i - för ingen hinner!
Det som återstår att göra för att orka med att spela pub eller mm, är väl att gå ihop i en stor klan med bara "vettigt folk" som kan skriva på engelska (båda bra och dåliga spelare - alla måste ju lära sig någon gång och inte lär det gå framåt i puplic...)! Det blir det första jag göra när jag på key alternativ köper spelet - köra igång en Flashback-klan på momangen!
Citera
2012-02-02, 22:02
Medlem
DinKamrats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daaim
Jag tyckte det var grymt kul att sola mid mot två i dota. Spelade mest pub och oftast kunde man ändå hålla en lane ganska bra mot två. Tycker det handlar mycket om hjälte, exempelvis venom eller furion kan ganska enkelt sola mot två.

Om jag vill sola i dota 2 (pub) då får jag helt enkelt välja en hjälte som kan jungla eller tjata sönder att jag vill ha mitt.

Jag tycker atmosfären är ganska hatisk när man spelar, lite tråkigt. Ryssar som vägrar skriva på engelska så till den graden att någon vänlig ryss får börja översätta vad de säger. Eller någon tjurig fjant som prompt anser att det är hela laget som det är fel på när det går dåligt, men h*n har spelat perfekt. Eller när det går dåligt för en och när man frågar om support till lanen så skriver de bara en massa skit i chatten men ingen hjälp. Eller dom som mest skriver i chatten och klagar på varandra istället för att spela. ELLER dom som ställer sig afk efter 15 min för att två torn redan åkt.

Det känns som att man lär spela perfekt i dota 2, annars får man en massa skit. Många verkar anse att just för att det är beta så är det HELT oförståeligt hur de har kunnat släppa in någon som spelar dåligt.

Jag har inte motivation eller tid för att spela scrims men vill ändå kunna uppleva ett roligt game pub men det är sällan det händer.

Hahaha story of my Dota life. I Dota kunde man åtminstone slippa ryssarna med garena osv, men här har man inget val än att spela med dem. Jag kan se det framför mig hur de sitter med sitt trollface bakom datorn, skriver "solo mid" (ungefär så långt deras engelska sträcker sig), går 0-5 de första 15 minuterna och leavar gamet. :/

De självutnämnda proffsen som sågar hela sitt lag i fotknölarna är nog de mest underhållande whinarna. Klart man själv kan bli frustrerad när man känner att ens lag underpresterar, men jag är rätt medveten om att jag för det inte är the shit på Dota. Har aldrig kört competitive (svårt få ihop nåt lag med polare) så det har varit rätt casual publirande. Min uppskattning är att såna här självdistanslösa individer med 95% sannolikhet är public heroes .
Citera
2012-02-03, 00:37
Medlem
-flame4fame-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veeoon
Förmodligen kollar dom MaskinID, det är bundet till din hårdvara så byt ut dina datordelar mellan spelsessionerna så kommer du runt det, mvh.
Tack för svar, kollade upp det lite mer och det är datorns MAC-adress de går på. Så om du lyckas dölja den är det np.
Citera
2012-02-03, 01:11
Medlem
nilfirres avatar
jag blir så jävla lack på alla dessa ryssar och idioter som kör

köpte mitt betakonto på reddit och blir så jävla less

ingen kan engelska och alla springer runt och PvEar i skogen, gör aldrig något bra, har inget spelsinne och är helt jävla efterblivna

FUUUUUUUUU

banna alla jävla ryssar
Citera
2012-02-03, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durante
Jag säger väll high/mid/low/dox/dot-skill och allt vad det innebär när och hur många gånger jag vill eller?

Vad fan vet du då? Vill du försöka få mig att ändra mitt sätt att uttrycka mig på gör det då via pm, håll dig till ämnet din jävla fjant.

Vi lirar ikväll också, släng iväg ett pm om ni vill joina.

För att du är low/midskill och gör så att alla fittnoobs börjar agera och skriva att de är " hs ". Du är inte higskill.

Du börjar med personangrepp nu också, känner du dig träffad ? Torka tårarna förfan.
Citera
2012-02-03, 09:49
Medlem
negashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Politikern92

Invoke med Tornado > EMP måste nog vara den absolut mest gaycombon som finns i hela världen, mer gay än alexander bard.
Citera
2012-02-03, 09:59
Medlem
Blyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwer456
För att du är low/midskill och gör så att alla fittnoobs börjar agera och skriva att de är " hs ". Du är inte higskill.

Du börjar med personangrepp nu också, känner du dig träffad ? Torka tårarna förfan.

Håller med om att för många skriver att dom är HS, speciellt i dota2.cw kanalen, problemet blir dock att man inte har något val än att söka HS fast man inte är HS, eftersom de som verkligen söker MS / LS är så fruktansvärt dåliga att de borde söka RS istället.
Citera
2012-02-03, 10:39
Medlem
Veeoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilfirre
jag blir så jävla lack på alla dessa ryssar och idioter som kör

köpte mitt betakonto på reddit och blir så jävla less

ingen kan engelska och alla springer runt och PvEar i skogen, gör aldrig något bra, har inget spelsinne och är helt jävla efterblivna

FUUUUUUUUU

banna alla jävla ryssar
Köpte också min nyckel på Reddit, mitt tips till dig är att spela på USE. Känner inte av någon höjning i latencyn (går från 70 till 110) och nästan alltid så pratar folk alltid engelska/använder mickarna och folk är överlag mycket bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in