Citat:
Ursprungligen postat av
Vissen
Är du politiker eller, svara på frågan. Tycker du spelet är 100 % balanserat nu? Ingen hero är lite för stark? Och för att förtydliga så du förstår: med stark syftar jag inte på hur hårt gubben pucklar på andra. Självklart syftar det på hur mycket den bidrar till lagets vinst.
Jag argumenterar för att t.ex. sniper pickas i nästan varenda jävla game. Du säger emot. Jag ger dig statistik på att så är fallet. Du påstår att du skiter i statistik. Är du efterbliven?
Att jag spelar Storm gör inte att jag tycker om sniper mer. Fattar du trögt eller?
Ha kul när man lirar är mycket viktigare än att vinna. Sen har jag trots den inställningen och snitt på typ 1 game/veckan långt bättre mmr än dig så du kan lugna dig med idiotförklaringarna.
Har du problem med tankeverksamheten? Nej jag har inte upplevt att sniper pickas i varenda jävla game, då och då kanske. Jag svarade tillräckligt på din fråga, du måste vara korkad om du inte förstår mitt svar. Jag kan förvissa känna att Slark kanske är lite för stark, men nej, resten håller jag fan inte med om. Lilla pojken där, ska du säga att någon är efterbliven när du inte ens kan tyda statistik ur en objektiv synvinkel? Jag gav dig insikt i att tyda den, läs om läs rätt. Hah, kan ju knappast tro att du spelar över 2k med den inställningen som du har. Det går ju inte att argumentera med dig då du saknar läsförmåga. Klagar man på att man tycker att sniper är för stark, så kan man träna mot botar några månader.
Sen givetvis så kan det behövas tweaks här och där, självklart är svårt att få det 100% balanserat, men dina "argument" finns inte.
Godnatt och puss lilla pojken. Sniper är enkel att kontra med en hel drös hjältar och kombinationer, klarar man inte det ska man inte uttala sig. Och nej, jag tycker inte att det är tråkigt att varken möta Sniper, ha Sniper på laget eller köra Sniper själv (även om jag bara kör honom om jag får honom på random typ). Så du kan ta dina vanföreställningar och köra upp dem.