2015-02-23, 18:34
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Du skippar alltså lifesteal?
Får man fråga varför?

Jaha, nej nej.
Jag räknade såklart med Core items - lifesteal och power threads
Citera
2015-02-23, 20:29
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Jaha, nej nej.
Jag räknade såklart med Core items - lifesteal och power threads
MKB är ganska bra. Håller inte med om butterfly eftersom evasionen inte stackar(mig veterligen). Blir ett dyrt item som bara gör hälften så mycket nytta.
Bättre o uppgradera till satanic eller satsa på MKB
Citera
2015-02-23, 20:39
Medlem
peffe22s avatar
Citat:
MKB är ganska bra. Håller inte med om butterfly eftersom evasionen inte stackar(mig veterligen). Blir ett dyrt item som bara gör hälften så mycket nytta.
Själv så brukar jag själv köra på assualt eller skaddi ifall man kommer så långt. Me likes
Citera
2015-02-23, 21:20
Medlem
Maniks avatar
Citat:

Evasionen stackar, dock diminishing. Jag håller dock med om att exempelvis satanic är bättre.
Citera
2015-02-23, 22:20
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manik
Evasionen stackar, dock diminishing. Jag håller dock med om att exempelvis satanic är bättre.
Aha där ser man.

Men ja, butterfly är inget bra pick. Motståndarna kommer att fixa MKB oavsett.
Citat:
Ursprungligen postat av peffe22
Själv så brukar jag själv köra på assualt eller skaddi ifall man kommer så långt. Me likes
Assault var längesen man körde på henne. Aldrig provat skadi. Känns som att hon blir ganska tanky då.

Vad anser ni - Power Treads eller Phase Boots?
Senast redigerad av The Crash 2015-02-23 kl. 22:24.
Citera
2015-02-24, 09:23
Medlem
Sane?s avatar
Citat:
Vad anser ni - Power Treads eller Phase Boots?
PT självklart på henne, eftersom hon mår bra av attack speed samt både har gap-closer OCH slow.
Citera
2015-02-26, 19:31
Medlem
Iam-Varfors avatar
Alltså att folk över 5.5k inte har lärt sig hur man spelar Nyx är fan i mig helt jävla otroligt. Ska det vara så jävla svårt att lämna sin lane ibland..
Citera
2015-03-01, 20:48
Medlem
PA är bäst i mid-early late när motståndarna inte hunnit bygga MKB. Därför bör man väl satsa på mindre items för att slåss ganska tidigt, dvs typ Drums, SnY, Basher, Vlad's. Sedan är väl BKB nästan core på PA eftersom det tvingar motståndarna att döda en med fysisk skada, vilket är riktigt svårt tack vare Blur. Att köra hårt farmandes late-game PA med Battlefury är lite tveksamt, hon är väl inte superbra late.
Citera
2015-03-01, 20:58
Bannlyst
Tycker Lion blir pickad ofta nu, vad har hänt sedan jag tog ett break från spelet? :O
Citera
2015-03-02, 10:54
Medlem
Sane?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegiz
Tycker Lion blir pickad ofta nu, vad har hänt sedan jag tog ett break från spelet? :O
Proffsen börjar gilla Lion -> Lion med i ALLA vanliga games.

Har ångest för PL i captains mode...
Citera
2015-03-02, 11:29
Medlem
Lion är het pga att han kan få lvls i det nya metat, dvs efter 6-7 minuter kan din safelane carry gå in i skogen och farma samt att han kan solo rotera enkelt som gör så att en mer greedy support kan ta farm på er safelane.
Sen att han har instant disables gör honom också jävligt het med nya hexen på 2,5 sec i lvl 1.
IMO så är det här jävligt starkt, mana drain är även helt slut i huvudet
Citera
2015-03-02, 14:42
Medlem
solopoetry.s avatar
Någon mer än jag som har problem med att connecta till matcher idag?
Trycker på "Find match" utan att något händer och lyckas gröna "söker-match"-knappen
komma upp så står den bara och tuggar alternativt säger något om att den försöker
connecta till dotas nätverk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in