Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-09-14, 12:51
  #1
Medlem
Whiskeydevils avatar
Finns det någon möjlighet att kunna logga allt som skrivs från en dator och få det sparat i en mapp eller textfil på min dator? jag och min sambo har varsin dator som är kopplade till våran NETGEAR router så jag undrar om det går att logga allt som skrivs på hennes dator till min? allt från mail, msn etc?

Går det??

TACK!
Citera
2010-09-14, 13:01
  #2
Medlem
Ladda ner Ardamax Keylogger och installera på frugans dator. Då kan du se allt hon skriver, men även skärmdump (kopia av vad som är på skärmen) var tionde sekund (ställbart till eget tycke). Har det själv på min dator. Jag vet inte om ni har något antivirus-program? Avaktivera det under tiden du installerar det, sedan aktiverar du det igen.
Citera
2010-09-14, 13:03
  #3
Medlem
Whiskeydevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaensterhaent
Ladda ner Ardamax Keylogger och installera på frugans dator. Då kan du se allt hon skriver, men även skärmdump (kopia av vad som är på skärmen) var tionde sekund (ställbart till eget tycke). Har det själv på min dator. Jag vet inte om ni har något antivirus-program? Avaktivera det under tiden du installerar det, sedan aktiverar du det igen.

Tjena, tack för ditt svar men kruxxet är att hon har inloggning med lösen så klart hur gör jag?
Citera
2010-09-14, 13:35
  #4
Medlem
Operativsystem?
Citera
2010-09-14, 13:44
  #5
Medlem
Whiskeydevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaensterhaent
Operativsystem?

Vad då?
Citera
2010-09-14, 15:56
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whiskeydevil
Vad då?

Han undrar vilket operativsystem du har att brottas med...
Citera
2010-09-14, 16:31
  #7
Medlem
Whiskeydevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaensterhaent
Operativsystem?


WINDOWS XP är mitt problem....
Citera
2010-09-14, 17:11
  #8
Medlem
Det går väl att typ trycka på F8 direkt innan Windows laddas - klicka "Felsäkert läge" sen logga in som administratör. Då kan du gå in i kontrollpanelen och ta bort lösenord för frugans användare.

MEN! Eftersom du inte vill komma åt hennes grejer, utan kolla vem hon skriver till på MSN MSG, så installerar du Ardamax Keylogger nu när du är inloggad som administratör, och går in på inställningarna för programmet, och fyller i så att det skickar att info från Keyloggern, till din mail.
Finns en tråd om Ardamax om du behöver hjälp: https://www.flashback.org/t466163

Lycka till och hoppas att du har en trogen fru!
Citera
2010-09-14, 17:56
  #9
Medlem
Whiskeydevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaensterhaent
Det går väl att typ trycka på F8 direkt innan Windows laddas - klicka "Felsäkert läge" sen logga in som administratör. Då kan du gå in i kontrollpanelen och ta bort lösenord för frugans användare.

MEN! Eftersom du inte vill komma åt hennes grejer, utan kolla vem hon skriver till på MSN MSG, så installerar du Ardamax Keylogger nu när du är inloggad som administratör, och går in på inställningarna för programmet, och fyller i så att det skickar att info från Keyloggern, till din mail.
Finns en tråd om Ardamax om du behöver hjälp: https://www.flashback.org/t466163

Lycka till och hoppas att du har en trogen fru!


Tusen tack kamrat
Citera
2010-09-14, 18:03
  #10
Medlem
Whiskeydevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaensterhaent
Det går väl att typ trycka på F8 direkt innan Windows laddas - klicka "Felsäkert läge" sen logga in som administratör. Då kan du gå in i kontrollpanelen och ta bort lösenord för frugans användare.

MEN! Eftersom du inte vill komma åt hennes grejer, utan kolla vem hon skriver till på MSN MSG, så installerar du Ardamax Keylogger nu när du är inloggad som administratör, och går in på inställningarna för programmet, och fyller i så att det skickar att info från Keyloggern, till din mail.
Finns en tråd om Ardamax om du behöver hjälp: https://www.flashback.org/t466163

Lycka till och hoppas att du har en trogen fru!


Hur ska jag då göra om det finns adminlösen??
Citera
2010-09-14, 18:48
  #11
Medlem
Tvillingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whiskeydevil
Hur ska jag då göra om det finns adminlösen??

Hitta på en ursäkt för att använda hennes dator och då frågar du om lösenordet. Är det din sambo borde hon inte ha några större problem med att du lånar datorn ett tag.
Citera
2010-09-14, 19:32
  #12
Moderator
Protons avatar
Skitrubriken ändrad /Mod
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback