Citat:
Ursprungligen postat av polopojken
Killen kommer för att göra rätt för sig och då händer detta!
jag hoppas verkligen att dom som har gjort detta mot CL får ett rent hellvete på kåken och resten av sina liv!!!!
Vad jag hörde så var det CL som hade rånat JF på alla hans droger och pengar, och sedan hade JF ring AC och bett honom ta med alla han kände och komma upp. När AC och några till polar kom upp hade AC enligt uppgifter (från en av killarna som var med) sagt något i stilen "jag ska döda den jäveln" och sedan gått iväg och sparkat sönder påstlådan för CL... Och efter de vet jag inte vad som hände, men något i samma stil dom du beskrev själva dödandet har jag hört med..[/quote]
om det är som du säger , men de tvivlar ja på starkt , troligt är de att de var en skullt men inte att han hade rånat JF,däremot att han va skylldig på krita, nån polare till han som skrev här tidigare oxå att han skulle börja deala men de gick åt hell, för de han tog på krita och skulle sälja brukade han ist.
nä vill görna detta får ett slut för alla kickens anhöriga och vänner så vi har en chans och ta farväl av honom och att dom skyldiga får sitt straff, tror dock att de kommer vara ännu en till person inblandad i detta, men yttrar mej inte om detta ännu om det skulle vara felaktiga