2010-10-04, 19:23
Medlem
http://helahalsingland.se/bollnas/1....lyttat-kroppen

Någon som vet vilka två ställen i Bollnäs man spärrat av??
Citera
2010-10-04, 19:34
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Enligt spaningsledare Sune Nordh, har gärningsmännen återvänt till ett av de tre områdena under första veckan då 26-åringen var försvunnen.

http://svt.se/2.33919/1.2174149/26-a...35&lpos=rubrik

Vilket av ställena - det en bit utanför Bollnäs?

Återvänt tillsammans alla tre? Osmart efter uppmärksamheten kring Mats Alm.

http://svtplay.se/v/2175929/26-aringens_kropp_flyttad
Senast redigerad av Tuesday 2010-10-04 kl. 20:32.
Citera
2010-10-04, 21:01
Medlem
Citat:

christian kom till JF för att göra upp om en skuld troligtviss hur han skulle betala den , handlade om mellan 1000-2000kr
AC möte kicken i rummet med ett slag med en hammare i huvudet, sen började alla att slå och sparka ,därefter släppar dom in C och lägger honom i badkaret, AC har hämtat en kniv och börjar sticka honom i bröstet sen kör han en så kallad passarounder till dj och jf.JF ska ha flippat ur och avskillt huvud från kropp. därefter har dom dragit ur tänderna och styckat kroppen.paketera och burit in C i bilen ,dragit på statoil och handlat, sen därefter åkt 10 minuter från centrum.

Killen kommer för att göra rätt för sig och då händer detta!
jag hoppas verkligen att dom som har gjort detta mot CL får ett rent hellvete på kåken och resten av sina liv!!!!
Senast redigerad av flash.night 2010-10-04 kl. 21:03.
Citera
2010-10-04, 21:17
Medlem
verkar inte vara så mycket rykten ändå av de ja fick höra. att dom hade varit tillbaka till platsen minst 2 gånger efter den 8:de
Citera
2010-10-04, 21:23
Medlem
Ingen som sett dom två platserna i bollnäs?
Citera
2010-10-04, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThirdM
Hoppas att detta går mot sitt slut nu...
håller klart med
Citera
2010-10-04, 21:39
Medlem
Limpars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flash.night

jag hoppas verkligen att dom som har gjort detta mot CL får ett rent hellvete på kåken och resten av sina liv!!!!

Den risken är övervägande stor så det kan med största sannorlighet bli så.
Oftast när man kommer in på kåken & får kläder eller tofflorna så kommer det fram vad man sitter för.
Och är det som det spekulras om i tråden att det har turats om att huggit, tagit ut tänder (vilket jag inte tror) osv så står dom inte högt på rangskalan !
Det kallas feghet att inte kliva på själv, utan ge sig på något på detta sätt i grupp som är mer eller mindre försvarslös.

Som jag tidigare skrev såg vi ju vad som hände med John Horns plågoande, dessa grejer brukar inte gillas, även om mord eller liknande står ganska högt på kåken.
Döms dom för mord blir det en lång volta och även om dessa har haft attityd ute i samhället blir det inte roligt att komma in på en rixanstalt & förklara detta.

Det finns gränser även på kåken & Rättspsyk !

Mordet på John Horn: http://cmj.blogg.se/andrasidan/2007/...sa-hemskt.html
(Vidrig läsning)

Som sagt, att ge sig på någon i grupp som är försvarslös ?
Tror även Christian var det i detta läge !
Senast redigerad av Limpar 2010-10-04 kl. 22:29.
Citera
2010-10-04, 21:55
Medlem
el henkos avatar
Nu är det väl dags för en liten sammanställning av läget, någon?

ps Sune Nord är en lallare, hal som få.Känd som allt vara polres med dom misstänkta, men när det gäller skyr han inga medel.
Citera
2010-10-04, 22:15
Medlem
jag hoppas verkligen att dom som har gjort detta mot CL får ett rent hellvete på kåken och resten av sina liv!!!![/quote]

Vad jag hörde så var det CL som hade rånat JF på alla hans droger och pengar, och sedan hade JF ring AC och bett honom ta med alla han kände och komma upp. När AC och några till polar kom upp hade AC enligt uppgifter (från en av killarna som var med) sagt något i stilen "jag ska döda den jäveln" och sedan gått iväg och sparkat sönder påstlådan för CL... Och efter de vet jag inte vad som hände, men något i samma stil dom du beskrev själva dödandet har jag hört med..
Citera
2010-10-04, 22:15
Medlem
vinbras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av el henko
Nu är det väl dags för en liten sammanställning av läget, någon?

ps Sune Nord är en lallare, hal som få.Känd som allt vara polres med dom misstänkta, men när det gäller skyr han inga medel.

"få.Känd som allt vara polres". Är det någon form av kodspråk?
Citera
2010-10-04, 22:19
Medlem
En snabb bild på lokala nyheterna på TV 4 visade väl sjön inne i Regnsjö med berget med 2 master i bakgrunden. Om de är relevanta med de 2 avspärrade platserna i Bollnäs nu eller var arkivbilder vet jag inte.
Citera
2010-10-04, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oraneandblue
En snabb bild på lokala nyheterna på TV 4 visade väl sjön inne i Regnsjö med berget med 2 master i bakgrunden. Om de är relevanta med de 2 avspärrade platserna i Bollnäs nu eller var arkivbilder vet jag inte.
JF har väl anknytning till Regnsjö. Vem är den fjärde häktade?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in