2013-05-13, 17:57
Medlem
ronken82s avatar
Såg obduktionsbilderna nyss, jeezuz! vafan har dom gjort med hans ansikte? ser ut som dom hade krossat käften på han med en hammare? sjuka jävla svin..
Citera
2013-05-13, 18:46
Moderator
KomissarieBecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ronken82
Såg obduktionsbilderna nyss, jeezuz! vafan har dom gjort med hans ansikte? ser ut som dom hade krossat käften på han med en hammare? sjuka jävla svin..

Om jag minns rätt från FUP så försökte de slå ut/dra ut tänderna för att försöka försvåra identifieringen
Citera
2013-05-13, 20:22
Medlem
xtrftw1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KomissarieBeck
Om jag minns rätt från FUP så försökte de slå ut/dra ut tänderna för att försöka försvåra identifieringen

Rätt och riktigt, rätt så barbariskt om du frågar mig.
Citera
2013-05-14, 16:43
Medlem
xtrftw1337s avatar
Något jag har funderat över.. när dessa 3 grabbar släppts om en 8-10 år eller vad det är. Kommer allt vara glömt då och dom kan fortsätta att härja runt i Bollnäs som vanligt?
Kommer folk ta emot dom med öppna armar eller blir dom tvungen att byta identitet och stad/land tro?

Just eftersom att Bollnäs inte är så stort, där alla känner alla.. det är inte te.x. som Stockholm och Göteborg där det sker dråp/mord titt som tätt.

Dessa grabbar är ju "rikskändisar" nu
Citera
2013-05-14, 16:47
Medlem
Skreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtrftw1337
Något jag har funderat över.. när dessa 3 grabbar släppts om en 8-10 år eller vad det är.

Två av dom släpps om 7 år och en om 6 år och 8mån..
Citera
2013-05-23, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skream
Två av dom släpps om 7 år och en om 6 år och 8mån..

Dom släpps väl tidigare än så? Läste i tidningen att någon skulle komma ut 2017 och dom andra 2 i början av 2018..
Citera
2013-06-17, 21:51
Medlem
Efterlyst special: Unga brottslingar
21:00 - 22:00 Imorgon, 18 juni 2013

Svensk dokumentärserie från 2013. Morden och sexvåldet verkar krypa allt längre ner i åldrarna. Sommaren 2009 blev en 16-årig pojke Sveriges yngsta sexmördare. Ett år senare blev en ung man styckmördad av tonåringar i Bollnäs.
Citera
2013-06-20, 18:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rabattfyllan
EXE-tillägget tillkommer om du inte avbockar nedladdningsverktyget, din jävla idiot. Ta bort det så ska du se att filen inte är körbar.
Vad menar du? Jag försöker få ner filen men kan inte få annat än en EXE-fil.
Citera
2013-06-23, 08:09
Medlem
Rabattfyllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iamqueensblvd
Vad menar du? Jag försöker få ner filen men kan inte få annat än en EXE-fil.

Det finns en ruta att kryssa bort som gör att filen hämtas som RAR istället för EXE.
Citera
2013-06-23, 10:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rabattfyllan
Det finns en ruta att kryssa bort som gör att filen hämtas som RAR istället för EXE.
Jag ger upp. Det ser ju uppenbarligen annorlunda ut för dig, av någon jävla anledning. Kan du lägga upp den någon annanstans - helst på en site som inte är mongolid. Om du nu har FUP.
Citera
2013-06-23, 15:57
Medlem
vindsus86s avatar
Jag fick ner filen, men mapp 7-9 saknas. Har de tagits bort på grund av sekretess eller?
Citera
2013-06-23, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brazilia
Vad dillar du om? Den ena idioten hade ju inga droger i kroppen när han togs. Inte ens spår av cannabis!!! Lätt att skylla på. Såna jävla missbrukare var dom inte. Tre stora jävla psykopater är vad det är o inget annat. Ska dom leva på det resten av sitt liv, o komma undan med. UHh, drogerna drev mej till att tortera o stycka en krake! Hur normalt är det? Blir forfarande så jävla förbannad när jag kommer in på den här tråden Jag har aldrig hört talas om nåt vidrigare fall än det här, så sjukt ,så,onormalt så man häpnar. Det är bara tre abnormt sjuka jävla missfoster o inget annat!

Gud ja. Håller verkligen med dig.
Det finns många människor som gör de mest korkade saker de aldrig skulle gjort utan substanser i kroppen. Men för att utföra något sådant här krävs ett ordentligt skadat känsloliv. Det störda i sig är dock extremt komplext och beror på många saker.

Länge sedan jag var inne just på denna tråd, men vill minnas att föräldrarna till någon/några av grabbarna inte gav ett alltför seriöst intryck.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in